2010-05-19, 00:16
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Av någon jävla anledning tror jag Morrissey

Nickar instämmande
Citera
2010-05-19, 02:24
Medlem
Sunghirs avatar
Hur är det med de riktigt gamla stötarna? Chuck Berry!? Jerry Lee Lewis!? o.s.v.
Citera
2010-05-19, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Keith Richards skulle jag nog våga gissa på. Känns lite som det är dags snart, tyvärr.

Tror inte det är någon fara med honom, om man dömer från förra veckans intervjuer så verkar han ha lagt spriten på hyllan och insett att han är en gammal man som inte kan hålla på hur som helst. Och om man ska tro folk som jobbat med dem på turnéer så är hans livsstil de senaste 20 åren mer en fasad som han håller utåt för att hålla "legenden" vid liv och är i verkligheten ganska hälsosam.
Citera
2010-05-19, 09:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridollf
Tror inte det är någon fara med honom, om man dömer från förra veckans intervjuer så verkar han ha lagt spriten på hyllan och insett att han är en gammal man som inte kan hålla på hur som helst. Och om man ska tro folk som jobbat med dem på turnéer så är hans livsstil de senaste 20 åren mer en fasad som han håller utåt för att hålla "legenden" vid liv och är i verkligheten ganska hälsosam.

Keith bytte väl blod för inte så länge sedan också?
Citera
2010-05-19, 10:20
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
Nickar instämmande

Äh, det där är mer något du hoppas än tror.
Citera
2010-05-19, 10:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Äh, det där är mer något du hoppas än tror.

Det hoppas väl alla med lite vett i kroppen.

edit: I det bästa av scenario så dör Moz i en hjärtattack samtidigt som han spänner på nån kille! Mannen som älskar män, men vägrar säga det!
Citera
2010-05-19, 10:42
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det hoppas väl alla med lite vett i kroppen.

edit: I det bästa av scenario så dör Moz i en hjärtattack samtidigt som han spänner på nån kille! Mannen som älskar män, men vägrar säga det!

Hade iofs varit intressant om det vore Rob Halford han satte på. Men nja, jag tror nog att ni får leva med Moz ett bra tag till.
Citera
2010-05-19, 10:47
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Hade iofs varit intressant om det vore Rob Halford han satte på. Men nja, jag tror nog att ni får leva med Moz ett bra tag till.

Du Isch, the Rod of Steel är inte en reciever, han är en giver. Det måste även du ha uppfattat av hans texter.
Citera
2010-05-19, 12:21
Medlem
Drumsticks avatar
Jag tror faktist inte att Keith Richards kommer dö.. det har man trott i många år men han dör aldrig.. Dessutom lever han ett rätt hälsosamt liv idag så tror faktist han kommer leva åtminstonde 10 år till, då är han ändå bara 76 vilket är relativt ungt att dö vid.
Citera
2010-05-19, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Hur är det med de riktigt gamla stötarna? Chuck Berry!? Jerry Lee Lewis!? o.s.v.

Ja, de är ju inga ungtuppar precis! De borde båda lämna jordelivet inom ett par år.
Citera
2010-05-19, 12:47
Medlem
Geomeisters avatar
Jag tror någon oväntad.. Eric Clapton!

Michael Jackson hade blivit mer en sagofigur för mig.. trots alla problem trodde jag han skulle överleva oss alla.

Ronnie James Dio var hälsan själv, men fick besök av monstret vi alla kallar "Cancer".

James Brown tuppade av.. dammit.. hade inte bangat på en konsert med I FEEL GOOD ! YEAH
Citera
2010-05-19, 21:59
Bannlyst
Vad sägs om... Bob Dylan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här