2010-06-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorianblue
Bara för att det skulle göra så ont i hjärtat, Serj Tankian från soad eller James Hetfield...

Jag hoppas de är odödliga.
Citera
2010-06-02, 22:26
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Egentligen borde det vara Alice Copper med tanke på ålder och hur han har levt, men jag tror fan han är odödlig
Citera
2010-06-03, 00:40
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Resterade bandmedlemmar av Pink Floyd borde trilla av pinnen snart
Citera
2010-06-03, 09:33
Medlem
Lady Gaga lever ett extremt hårt liv och mår fruktansvärt dåligt psykiskt. Om hon inte tar sitt liv med flit så tar hon en överdos av misstag. Mycket alkohol, droger & valium i hennes liv. Hon borde hitta sig själv och Gud. Som någon skrev "Lady Gaga är ett tragiskt geni". Och ja, hon är absolut begåvad men ändå en väldigt tragisk figur
Citera
2010-06-07, 10:25
Medlem
MrCrowleys avatar
Känns som Andy McCoy från Hanoi Roxx är inne på övertid.
Citera
2010-06-07, 16:49
Medlem
I Got Erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrowley
Känns som Andy McCoy från Hanoi Roxx är inne på övertid.
Inte en helt dum gissning. Fast lite samma sak med honom som med Keith Richards. Det finns inget som tar kål på honom!
Citera
2010-06-07, 18:27
Medlem
BlackBookss avatar
Stuart Cable
Stereophonics

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7255646.ab
Citera
2010-06-07, 20:16
Medlem
kliimaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibal Hippie
Egentligen borde det vara Alice Copper med tanke på ålder och hur han har levt, men jag tror fan han är odödlig

Alice Cooper har väl varit nykterist i en herrans massa år, eller är jag helt felinformerad, jag har hört att han levt nykter och drogfri sen 80-talet? Men förvisso hann han väl med en del innan han blev det.

OnT: Jag hoppas det blir Tomas Ledin, det kan inte finnas någonting värre i musikväg, och då räknar jag också in radiomusik...
Senast redigerad av kliimax 2010-06-07 kl. 20:21.
Citera
2010-06-07, 21:55
Medlem
Tullamores avatar
Ronnie Wood gissar jag på.Han tackar för sig före Keith Richards iaf.
Citera
2010-06-09, 12:52
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kliimax
Alice Cooper har väl varit nykterist i en herrans massa år, eller är jag helt felinformerad, jag har hört att han levt nykter och drogfri sen 80-talet? Men förvisso hann han väl med en del innan han blev det.

OnT: Jag hoppas det blir Tomas Ledin, det kan inte finnas någonting värre i musikväg, och då räknar jag också in radiomusik...

Ja, men när han missbrukade petade han ju å andra sidan i sig tillräckligt för att döda en flock elefanter, borde sätta sina spår
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in