2010-05-25, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutor.com
Kanske var lite flummigt uttryckt, ja jag menar effedrinkänslan. Om du bara tagit 150st totalt så bör du ju vara ganska känslig mot effedrin, om du nu inte tagit 150st under de senaste veckorna så det låter konstigt att du inte känner något.

gjorde en beställning och betalade idag måndag kl 14, hur länge ska jag vänta innan jag får
dem i postlådan? beställde stackers
Citera
2010-05-26, 16:24
Medlem
Beställde i måndags från sprutor.com fick leverens i idag, luktade på dem så tyckte jag inte de luktade så starkt som de bör göra om de ska va riktiga sen tog jag en fick bra kick i början men den avtog efter 2-3 timmar och sen blev jag vrålhungrig, ephedra ska ju vara hungerdämpande så vet inte om mängden 700 mg stämmer
Citera
2010-05-26, 23:52
Medlem
Inga andra som testat tabletterna?
Imorgon ska jag testa dem med koffein, glömde göra det idag.
Citera
2010-05-27, 08:54
Medlem
i006nami : vad gör du för dos då? Märkte du någonting?
Citera
2010-05-27, 09:40
Medlem
Jag tog t.ex. Imorse en therma dvs 700 mg ephedra och en koffein tab på 200 mg, helt ärligt så känner jag mig inte så märktbar piggare och tappar inte hungern för den delen heller, är det så att ja har blivit tolerant?
Citera
2010-05-27, 13:35
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av io05nami
Jag tog t.ex. Imorse en therma dvs 700 mg ephedra och en koffein tab på 200 mg, helt ärligt så känner jag mig inte så märktbar piggare och tappar inte hungern för den delen heller, är det så att ja har blivit tolerant?
Har du blivit tolerant på, vadå, en handfull tabs? =)

Enligt thermapower.net så kan du trappa upp till 4tabs dagligen som max. Du kan gott pula i dig ett par till och se om det får effekt. Som jag sa tidigare så fick jag ingen märkbar effekt av 1+2.
Citera
2010-05-27, 15:35
Medlem
Jag kör just nu 2 stycken på morgonen med kaffe.. FÖrsta dagarna kände jag skillnad men ej nu, ska därför trappa upp till 3 om dagen. Ha en polare som också kör o han märker av de, han får svettningar osv vilket jag ej får..
Citera
2010-05-27, 19:16
Medlem
hmm..
I februari använde jag SuperCaps Dynamit 1000mg, de funkade klockrent, med eller utan koffein fick jag grym ork på träningarna och va pigg som fan minst 8 timmar och blev aldrig ens sugen på röra mat, utan fick tvinga mig själv äta vissa tider så man inte skulle tappa musklerna.
Dessa innehöll som sagt 1000mg ephedra

therma ephedra som vi använder nu, har enligt burken 700mg, så det borde ändå ge mer, ska imorrn testa med 2 tabletter och 400mg koffein för att se om det blir någon som helst skillnad.

Grejen är att jag nu i samma veva har 2 andra burkar som jag jämför med dessa therma.
det är dessa två
http://www.thatswholesale.com/db69.html#ch503
http://www.factorysupplements.co.uk/eph-25-119-p.asp

T.ex. imorses använde jag en therma +200mg koffein, inget hände på flera timmar.
kl.12.30 käka jag istället en tablett eph25+ (andra länken) och 200mg koffein, då kickade det igång direkt, va inte sugen på käk, blev pratglad, ville ut o springa fast jag va tvungen o sitta kvar på kontoret, va röksugen som fan, fick tjackballe, aa allt som man ska få när man tar ephedra.
Så jag är lite skeptiskt till dessa therma ephedra, men ska imorrn öka dosen till 1400mg
om inget händer, ökar jag igen till 2100mg...sen vet jag inte om jag vågar mer, man vill ju inte dö

tacka gud för eph25+ och pe-25, har iallafall en reservplan till sommarbantningen
Citera
2010-05-27, 20:27
Medlem
OKej! Återkom gärna imorgon om hur effekten blir vid ökning.
MVH
Citera
2010-05-28, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av io05nami
hmm..
I februari använde jag SuperCaps Dynamit 1000mg, de funkade klockrent, med eller utan koffein fick jag grym ork på träningarna och va pigg som fan minst 8 timmar och blev aldrig ens sugen på röra mat, utan fick tvinga mig själv äta vissa tider så man inte skulle tappa musklerna.
Dessa innehöll som sagt 1000mg ephedra

therma ephedra som vi använder nu, har enligt burken 700mg, så det borde ändå ge mer, ska imorrn testa med 2 tabletter och 400mg koffein för att se om det blir någon som helst skillnad.

Grejen är att jag nu i samma veva har 2 andra burkar som jag jämför med dessa therma.
det är dessa två
http://www.thatswholesale.com/db69.html#ch503
http://www.factorysupplements.co.uk/eph-25-119-p.asp

T.ex. imorses använde jag en therma +200mg koffein, inget hände på flera timmar.
kl.12.30 käka jag istället en tablett eph25+ (andra länken) och 200mg koffein, då kickade det igång direkt, va inte sugen på käk, blev pratglad, ville ut o springa fast jag va tvungen o sitta kvar på kontoret, va röksugen som fan, fick tjackballe, aa allt som man ska få när man tar ephedra.
Så jag är lite skeptiskt till dessa therma ephedra, men ska imorrn öka dosen till 1400mg
om inget händer, ökar jag igen till 2100mg...sen vet jag inte om jag vågar mer, man vill ju inte dö

tacka gud för eph25+ och pe-25, har iallafall en reservplan till sommarbantningen

Varför nöjer du dig inte med eph25+ tabsen då om de var så bra?
Citera
2010-05-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikke4150
Varför nöjer du dig inte med eph25+ tabsen då om de var så bra?

anledning till det är att jag ogärna beställer från utlandet och därför söker en pålitlig grön sida från sverige

Iallafall tog 2 stycken therma med 400 mg koffein så känner jag av dem bättre för den so
undrar
Citera
2010-05-29, 12:57
Medlem
Stackers/supercaps etc som man måste tillsätta koffein eller annat till för att känna av dom låter inget vidare.
Vanligen så brukar/ska dessa typer av preparat innehålla lagom dos av ephedra,koffein,"aspirin" så man känner av dom.
Vad är det för koncentrering på ephedra extraktet? (att det är 700mg ephedra i dessa vet ja,men inte vad för koncentrerings %).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in