2010-05-29, 16:32
  #25
Medlem
Jag fick mitt Stacker Therma Ephedra från idag från akuten. Har kört endel effe förut men då har jag fått det i form av små vita tabletter, men nu fick jag det i små kaplsar med pulver i. Ska det vara så?
Citera
2010-05-29, 17:02
  #26
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutor.com
Nu pratar väll jag kanske lite i egen sak eftersom vi själva säljer Therma Ephedra.
Men jag måste säga att jag tycker det är bra tryck i dom och jag har testat många stackers.

Har ni för avsikt att bredda ert utbud även ytterliggare (peptider/AAS etc.)?
Med tanke på att ni valt att sälja stimulanter, menar jag.
Eller är det bara en trevlig "vid-sidan-av-grej?"
Citera
2010-05-29, 18:31
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnummm
Jag fick mitt Stacker Therma Ephedra från idag från akuten. Har kört endel effe förut men då har jag fått det i form av små vita tabletter, men nu fick jag det i små kaplsar med pulver i. Ska det vara så?

Ja. allt är okej. Återkom med info om de funkade eller ej..
Citera
2010-05-31, 10:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikke4150
Ja. allt är okej. Återkom med info om de funkade eller ej..

Funkar.
Tror dock att sprutor hade samma produkt men mycket billigare
Citera
2010-05-31, 22:35
  #29
Medlem
NostradamusJRs avatar
sprutor.com, sjukt snabb leverans, beställde på fredag och fick på måndag
Citera
2010-06-01, 20:59
  #30
Medlem
NostradamusJRs avatar
Inte mycket tryck i dom dock...
Citera
2010-06-01, 21:22
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Inte mycket tryck i dom dock...

Vad syftar du på då exakt? tänker du på aptitdämpande, fettförbränning? Är själv på jakt efter stackers, helt omöjligt att hitta!
Citera
2010-06-02, 15:35
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av io05nami
Inga andra som testat tabletterna?
Imorgon ska jag testa dem med koffein, glömde göra det idag.

Jag har fått hem min caps för nån vecka sedan. körde på första dagen med en caps och 100mg koffin. och det var sent på kvällen, var ute till frammåt 3 på natten kändemej trött så jag gick och la mej. men fyfaan ha aldrig varit så pigg nångång då jag ska sova. somnad inte förns 2tim efter.

men nu kör jag 2caps och 200mgkoffin 06,00 och ca 13- 1400 på dagen med samma dos. känner mej pigg hela dagenoch begäret efter mat försvinner lite iaf.
biverkningar: svetningar och blir stirrig i blicken
Citera
2010-06-03, 12:24
  #33
Medlem
niber666s avatar
2caps och 300mg koffin på morgonen, känner inget sepecielt faktiskt.
kanske sak öka ephedran.
blir en massa tabs för att få kicken
jag köpte från sprutor.com,snabb lev. det är det ända.
Citera
2010-06-03, 12:36
  #34
Medlem
Glomgolds avatar
Skönt att man inte är den enda som inte märkte något direkt på dessa. Jag kände mig lite ensam ett tag där med att såga allt effe/ephedra jag kom över
Citera
2010-06-03, 18:27
  #35
Medlem
niber666s avatar
kanske lite överreklamerat
Nån som kan säja annat?
kanske DNP som gjäller.
Citera
2010-06-17, 23:06
  #36
Medlem
köpte 100 caps stacker + 100 clenbuterol från SA förra veckan, fick Stacker Therma Ephedra idag men inget annat, har mailat dom angående det.
men jag har tuggat mkt ephedra/efedrin i mina dar å måste säga att dessa verkar helt värdelösa, tagit 6 caps nu+ koffein och känner absolut ingenting alls
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in