Citat:
Ursprungligen postat av io05nami
Inga andra som testat tabletterna?
Imorgon ska jag testa dem med koffein, glömde göra det idag.
Jag har fått hem min caps för nån vecka sedan. körde på första dagen med en caps och 100mg koffin. och det var sent på kvällen, var ute till frammåt 3 på natten kändemej trött så jag gick och la mej. men fyfaan ha aldrig varit så pigg nångång då jag ska sova. somnad inte förns 2tim efter.
men nu kör jag 2caps och 200mgkoffin 06,00 och ca 13- 1400 på dagen med samma dos. känner mej pigg hela dagenoch begäret efter mat försvinner lite iaf.
biverkningar: svetningar och blir stirrig i blicken