2010-05-17, 17:04
  #1
Medlem
Tjena , skulle någron av er kunna ge lite info om Stacker Therma Ephedra?

MVH
Citera
2010-05-17, 21:38
  #2
Medlem
också intresserad om det kan va nåt bra.
man kanske skulle slänga iväg en beställning.
Citera
2010-05-19, 00:52
  #3
Medlem
Finns det någon som kan gröna dem?
har dålig erfarenhet av SA
Citera
2010-05-20, 10:36
  #4
Medlem
Hej!
Har precis fått hem mina och börjar idag, kan återkomma med info.
mvh
Citera
2010-05-20, 14:43
  #5
Medlem
Jag har precis fått hem dem också, undrar lite om doseringar?
Citera
2010-05-20, 17:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laziale1900
Hej!
Har precis fått hem mina och börjar idag, kan återkomma med info.
mvh

Skulle vara kanon!
Citera
2010-05-20, 17:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storbenny
Jag har precis fått hem dem också, undrar lite om doseringar?

Har läst att normal dosering ligger mellan 1-2 tab
Citera
2010-05-21, 09:59
  #8
Medlem
Kört 2 dagar nu, de ja märker är lite svettningar och att när jag går så går ja bara ja tänker inte på det utan det är pådrivande. Kör endast 1 tab nu men ska börja med 2 på tisdag, återkommer igen med mer info samt om de givit något reslutat.
MVH
Citera
2010-05-21, 16:57
  #9
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av efffan
också intresserad om det kan va nåt bra.
man kanske skulle slänga iväg en beställning.

Nu pratar väll jag kanske lite i egen sak eftersom vi själva säljer Therma Ephedra.
Men jag måste säga att jag tycker det är bra tryck i dom och jag har testat många stackers.
Citera
2010-05-21, 17:01
  #10
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutor.com
Nu pratar väll jag kanske lite i egen sak eftersom vi själva säljer Therma Ephedra.
Men jag måste säga att jag tycker det är bra tryck i dom och jag har testat många stackers.
Vad är det exakt för tryck du menar? Känner man något annat än minskad aptit på domdär? Jag är ute efter effedrinkänslan, dvs, märkbart piggare och mindre hungrig.

Jag tog iaf 3 st igår. Först en, kände inget, sedan 2-3h senare tog jag två till. Märkte inget alls. Jag vetifan om jag är resistent mot ephedra/effedrin. Vilket iofs inte kan vara fallet så jag tagit ca 150st totalt överhuvudtaget. Men dom var det skjuts i!
Citera
2010-05-22, 17:35
  #11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Vad är det exakt för tryck du menar? Känner man något annat än minskad aptit på domdär? Jag är ute efter effedrinkänslan, dvs, märkbart piggare och mindre hungrig.

Jag tog iaf 3 st igår. Först en, kände inget, sedan 2-3h senare tog jag två till. Märkte inget alls. Jag vetifan om jag är resistent mot ephedra/effedrin. Vilket iofs inte kan vara fallet så jag tagit ca 150st totalt överhuvudtaget. Men dom var det skjuts i!

Kanske var lite flummigt uttryckt, ja jag menar effedrinkänslan. Om du bara tagit 150st totalt så bör du ju vara ganska känslig mot effedrin, om du nu inte tagit 150st under de senaste veckorna så det låter konstigt att du inte känner något.
Citera
2010-05-23, 18:16
  #12
Medlem
bridmans avatar
Jag kan gröna dessa....
Grönar sprutor.com också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in