Citat:
Ursprungligen postat av Sprutor.com
Nu pratar väll jag kanske lite i egen sak eftersom vi själva säljer Therma Ephedra.
Men jag måste säga att jag tycker det är bra tryck i dom och jag har testat många stackers.
Vad är det exakt för tryck du menar? Känner man något annat än minskad aptit på domdär? Jag är ute efter effedrinkänslan, dvs, märkbart piggare och mindre hungrig.
Jag tog iaf 3 st igår. Först en, kände inget, sedan 2-3h senare tog jag två till. Märkte inget alls. Jag vetifan om jag är resistent mot ephedra/effedrin. Vilket iofs inte kan vara fallet så jag tagit ca 150st totalt överhuvudtaget. Men dom var det skjuts i!