2010-05-16, 19:25
Medlem
milk.s avatar
Jag har ett stort problem, min kille verkar inte ha någon sexlust över huvud taget. Vi har knappt varit ihop i ett halvår och bor nu tillsammans, och jag märker att han är kär i mig. Tyvärr börjar jag tänka mer och mer på att det kanske skulle vara skönt att vara singel igen...

Han jobbade väldigt mycket innan och just nu skriver han sin c-uppsats så jag förstår om han har varit stressad, men det känns mest som att han hittar på nya ursäkter. Jag jobbar heltid och är ju också stressad, men jag vill ligga lika mycket ändå! Vi röker också en hel del cb tillsammans, och har alltid gjort, men det gör snarare min sexlust större. Han har alltid haft svårt att komma men jag har aldrig sett det som ett problem eller gjort en stor affär av det, bara ansträngt mig för att göra det jag gör så bra som möjligt och för att få honom att slappna av och inte känna sig stressad. Nu kommer han lättare och lättare men vill mindre och mindre?

Vi hade jättebra sex innan, flera gånger om dagen.

Jag har verkligen rannsakat mig själv om det är jag som gör fel, men det känns som jag testat allt nu! Jag har varit på, jag har varit avståndstagande. Jag gör precis vad han vill i sängen. Jag har lätt för att komma så han behöver inte anstränga sig överdrivet mycket. Jag ser bra ut och har till och med gått ner sex kilo sen jag träffade honom. Kan någon snälla hjälpa mig och berätta VAD det är jag gör för fel? Det har gått så långt att jag börjar fundera över om han kanske är bög. Han har inget intresse vare sig av att tänka på eller prata om sex. Jag kan inte minnas sista gången det var HAN som tog initiativet till sex och nu orkar jag inte hålla på och tjata och be och fönedra mig längre. Vad ska jag göra? SNÄLLA hjälp mig. Jag älskar ju honom men jag kan inte leva utan sex.
Citera
2010-05-16, 19:34
Medlem
Vissa killar tröttnar på att ha sex med samma tjej när man umgås hela tiden.. knappast ovanligt
Citera
2010-05-16, 19:34
Medlem
moderatswings avatar
Fråga honom.
Citera
2010-05-16, 19:38
Medlem
milk.s avatar
alltså han KAN, han vill ju bara inte? Jag har frågat honom och han tar alltid jätteilla upp och påstår att han visst tänder på mig och bla bla bla... jag tycker man ska göra slut om man inte tänder på varandra längre men han säger att han gör det och att han verkligen vill vara tillsammans? Han kollar aldrig ens på porr, hade varit glad om han gjorde det för då hade jag fått veta att han i alla fall HAR en sexdrift. Försöker prata med honom om detta nästan varannan dag för jag håller verkligen på att dö. Håller på att glömma bort hur det kan vara. Borde jag göra slut? Vi bor tillsammans och allt!
Citera
2010-05-16, 19:45
Medlem
Du måste prata allvar med honom. Tjata inte om att han inte skulle vara attraherad av dig. Låt honom berätta hur han ser på erat sexliv istället. Det kommer han kanske inte att vilja, men stå på dig. Säg att du inte gillar hur ni har det och att ni behöver prata om det.
Citera
2010-05-16, 19:47
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milk.
snarare han som inte är det.

Kanske finns en koppling mellan detta och att han inte vill ha sex?

En annan tjej med samma problem:
https://www.flashback.org/t1078757
Citera
Medlem
Förhoppningsvis är det något som ni kan arbeta på och reda ut. Annars blir det svårt för förhållandet att hålla i längden. Sex är faktiskt en viktig del av ett förhållande även om många inte verkar tycka det.
Citera
Medlem
CharlieRs avatar
Vad vägde du förut? Du kanske gått ner för mycket, så att han inte tycker att du är attraktiv längre.
Citera
2010-05-16, 19:58
Medlem
Evolution!s avatar
Hade samma problem med mitt ex. Vi rökte också på hela tiden.
Det verkar som att tjejer får större sexlust av CB, medans killar får minskad!
Iaf så upphörde problemet när jag slutade flumma (efter att ha rökt 24/7 i nio år).
Citera
2010-05-16, 19:59
Medlem
För övrigt jädra rappa puckar att flytta ihop på mindre än ett halvår. Fast just den biten verkar han trivas med eller? Om allt går för fort fram kan man nog freaka lite.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara en renodlat sexuell fråga. Om han t.ex. går omkring och är smygdeprimerad så är han nog inte så pepp på att doppa.
Citera
2010-05-16, 20:04
Medlem
diversions avatar
Varför skulle det vara en självklarhet att alla killar är sugna på knull hela tiden? Han kanske värderar andra aspekter i relationen mera. Du kanske borde fokusera mer på vad han ser i relationen och det kanske leder till mer sex i slutändan.

Det kanske går i perioder?

Citat:
Ursprungligen postat av CowboyFelcher
För övrigt jädra rappa puckar att flytta ihop på mindre än ett halvår. Fast just den biten verkar han trivas med eller? Om allt går för fort fram kan man nog freaka lite.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara en renodlat sexuell fråga. Om han t.ex. går omkring och är smygdeprimerad så är han nog inte så pepp på att doppa.

Citera
2010-05-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversion
Varför skulle det vara en självklarhet att alla killar är sugna på knull hela tiden? Han kanske värderar andra aspekter i relationen mera. Du kanske borde fokusera mer på vad han ser i relationen och det kanske leder till mer sex i slutändan.

Det kanske går i perioder?
Ähh, alla vill ha mycket och bra sex. Men det klart, alla har väl inte lika stor sexlust. Sex och närhet är inte allt, men det är bland det viktigaste för att ett förhållande ska fungera i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in