2010-05-16, 20:18
Medlem
milk.s avatar
Tack för alla svar. Kan börja med att säga att nej, jag har inte gått ner för mycket, har fortfarande bröst (liten D) och rumpa kvar. Gick ner de där kilona ENBART för att jag tänkte att han skulle tända mer på mig då.

I början rökte vi mer än nu men han ville ändå ligga med mig hela tiden.

Det har alltid varit han som velat gå vidare med förhållandet, han som ville bli tillsammans, han som ville flytta ihop. Jag hade egentligen tänkt vara singel länge men så blev jag kär.

Tror ni att det har NÅT samband med att han har svårt att komma? Någon annan kille som har detta problem? Alla andra verkar bara ha problem med att tjejen har svårt att komma så jag känner mig väldigt ensam om detta, vet att han också gör det.
Citera
2010-05-16, 20:21
Medlem
klart han kollar på porr alla gör det.

Men kolla varför han inte vill.

Och gör det han tänder på tex om han gillar att du dansar med en apelsin i munnen gör det och se om han nappar...
Citera
2010-05-16, 20:25
Medlem
FreeThinkers avatar
Garanterat något underliggande problem och inte dig. Du skulle säkert kunna förvandlas till Jessica Alba och han hade inte velat ligga.

Jag gissar på någon typ av depression, kanske röka relaterat.
Citera
2010-05-16, 20:26
Medlem
Beeenjamins avatar
Är du tjock? Jag tror det är felet.
För jag har sex en gång med tjockis, och aldrig mer.
Vilken jävla fitta-grotta dem har. Det är brunt och svart runt fittan, det känns om dem är fitta-sotare.
Senast redigerad av Beeenjamin 2010-05-16 kl. 20:29.
Citera
2010-05-16, 20:26
Medlem
milk.s avatar
han brukade kolla på porr ibland, jag har till och med gjort det tillsammans med honom! men nu gör han det inte så vitt jag vet. när jag frågar vad han har för fantasier säger han att han inte har några, när jag frågar vad han tänker på när han runkar (vilket han inte alls verkar göra så ofta längre) säger han att han inte tänker på något.

han och jag har alltid varit väldigt öppna och raka mot varandra och brukade ha hur bra sex som helst. finns det nån säker grej som alla killar gillar som man kan locka med? det är som att prata med en vägg när man frågar vad han vill ha. han vill inte ens knulla mig i rumpan längre. förstår ni att jag är förtvivlad?
Citera
2010-05-16, 20:30
Medlem
milk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutation
Väldigt lustigt din fitta.

Det kan ju hända att han är otrogen och får vad han vill på annat håll.

jag har kommit till ett stadie där jag nästan skulle vara GLAD om det var så, då skulle jag i alla fall få reda på anledningen till att han inte ville ligga. men jag vet verkligen att det inte är så
Citera
2010-05-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milk.
Gick ner de där kilona ENBART för att jag tänkte att han skulle tända mer på mig då.
Sluta fokusera på dig själv. Ta reda på vad hans problem är.
Citat:
Tror ni att det har NÅT samband med att han har svårt att komma?
Har han problem med det så är det garanterat jobbigt för honom, så det kan handla om det. Prata med honom.
Är det det som är problemet så är det nog något ni kan göra något åt. För ofta sitter sådant psykiskt, även om det kanske från början berodde på något annat.
Citera
2010-05-16, 20:37
Medlem
Citat:
Kan börja med att säga att nej, jag har inte gått ner för mycket, har fortfarande bröst (liten D) och rumpa kvar.
Citat:
han vill inte ens knulla mig i rumpan längre. förstår ni att jag är förtvivlad?
Citat:
har bmi på 20, tränar regelbundet och äter bra.
Ok, jag byter teori här.
Din pojkvän har med all sannolikhet varit med om något så traumatiskt så att ingen som någonsin levt eller kommer att leva varit med om något lika hemskt.
Det är nämligen den enda vettiga förklaringen på att han inte vill ha sex.
Citera
2010-05-16, 20:37
Medlem
Veddans avatar
Citat:
Tack för alla svar. Kan börja med att säga att nej, jag har inte gått ner för mycket, har fortfarande bröst (liten D) och rumpa kvar. Gick ner de där kilona ENBART för att jag tänkte att han skulle tända mer på mig då.

I början rökte vi mer än nu men han ville ändå ligga med mig hela tiden.

Det har alltid varit han som velat gå vidare med förhållandet, han som ville bli tillsammans, han som ville flytta ihop. Jag hade egentligen tänkt vara singel länge men så blev jag kär.

Tror ni att det har NÅT samband med att han har svårt att komma? Någon annan kille som har detta problem? Alla andra verkar bara ha problem med att tjejen har svårt att komma så jag känner mig väldigt ensam om detta, vet att han också gör det.

Han kanske får prestationsångest av detta? Varje gång som det vankas sex kanske han bara tänker huruvida han kommer att komma eller inte? Han förstår (eller iaf. tror) säkert att du tycket det är jobbigt att han inte kan komma.

Till slut så skulle ju det kunna leda till att sex blir en ångestladdad upplevelse som man helst undviker.
Citera
2010-05-16, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veddan
Han kanske får prestationsångest av detta? Varje gång som det vankas sex kanske han bara tänker huruvida han kommer att komma eller inte? Han förstår (eller iaf. tror) säkert att du tycket det är jobbigt att han inte kan komma.

Till slut så skulle ju det kunna leda till att sex blir en ångestladdad upplevelse som man helst undviker.
Det var exakt det där jag menade med att det sätter sig psykiskt, vad det än har berott på från början (t.ex. mediciner, droger, ...)
Det är viktigt för en kille att komma, så är det bara.
Citera
2010-05-16, 20:43
Medlem
xx-och-yys avatar
Röka Röka!! Får man stånd då? Eller är det tvärtom? Har för mig att Röka får mig att tappa lust.

Jävla narkomaner ta lite kobra gift-...läö
Citera
2010-05-16, 20:45
Medlem
JFalkens avatar
Vad är problemet?

Du säger som du känner till honom, lägg upp diskussionen på en mogen nivå och så förklarar du för honom att du måste få kuk.

Går det inte kanske det är bättre att han träffar en nunna och bor i ett kloster som han kan plugga i dagarna i ända (han kan väl ändå inte blivit bög?)

Då får du se om han verkligen älskar dig, om du vågar ställa ett sådant ultimatum vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in