Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-15, 00:13
  #1
Medlem
MrTurtles avatar
Har pratat med en tjej nu i cirka 2 månader på msn och sms. Dock så är hon seg när vi pratar, det brukar mest bli ''hejsan'' ''göru?'' sen typ ''okej''. Sen när jag försöker komma in på andra ämnen så svarar hon mest och nästan aldrig ställer hon typ några frågor så det kan bli lite segt ibland när vi talar. Nu har vi iaf bestämt att vi ska träffas. Känner mig lite nervös över att det ska bli pinsam tystnad. Har ni någon erfarenhet av sånt här? Ingen av mina förra tjejer har varit så här innan så jag blir lite nervös.
Citera
2010-05-15, 00:15
  #2
Medlem
Widilinskis avatar
Hon låter ju inte särskilt intresserad av dig iallafall..
Citera
2010-05-15, 00:18
  #3
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurtle
Har pratat med en tjej nu i cirka 2 månader på msn och sms. Dock så är hon seg när vi pratar, det brukar mest bli ''hejsan'' ''göru?'' sen typ ''okej''. Sen när jag försöker komma in på andra ämnen så svarar hon mest och nästan aldrig ställer hon typ några frågor så det kan bli lite segt ibland när vi talar. Nu har vi iaf bestämt att vi ska träffas. Känner mig lite nervös över att det ska bli pinsam tystnad. Har ni någon erfarenhet av sånt här? Ingen av mina förra tjejer har varit så här innan så jag blir lite nervös.
Har också vart med om detta ett antal gånger, jag brukar avstå från att träffa en sådan person. Fast man kanske inte ska dömma folk efter hur dom beter sig på msn. För min del är det sällan dom beter sig annorlunda irl än vad dom gjort på msn, man har inget gemensamt och inget att snacka om, kan bli lite pinsamt.
Citera
2010-05-15, 00:18
  #4
Medlem
Karl.Alfreds avatar
Det trodde jag först med men sedan har hon sagt massa saker som tyder på att hon är det. Ungefär att jag är sjukt söt/snygg, rolig och lätt att prata med (i början var hon mer aktiv i våra konversationer, glömde skriva att hon även nu kan vara ''normal'' men inte alltid). Och att hon velat träffa mig massor med gånger innan men jag har inte haft tid. Sedan har jag hört från bekanta att hon har pratat massa om mig.
Citera
2010-05-15, 00:20
  #5
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Alfred
Det trodde jag först med men sedan har hon sagt massa saker som tyder på att hon är det. Ungefär att jag är sjukt söt/snygg, rolig och lätt att prata med (i början var hon mer aktiv i våra konversationer, glömde skriva att hon även nu kan vara ''normal'' men inte alltid). Och att hon velat träffa mig massor med gånger innan men jag har inte haft tid. Sedan har jag hört från bekanta att hon har pratat massa om mig.

Är du TS eller? Fel konto?
Citera
2010-05-15, 00:23
  #6
Medlem
Karl.Alfreds avatar
Oj personen jag delar lägenhet loggade in på sitt konto, ursäkta mig.
Citera
2010-05-15, 00:53
  #7
Medlem
Bean11s avatar
Av egna erfarenheter kan jag säga att ungefär hälften av tjejerna beter sig så för att de är ointresserade och ungefär resten för att de är ganska tråkiga på messenger helt enkelt (dessa brukar vara helt reko irl)
Citera
2010-05-15, 00:54
  #8
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean11
Av egna erfarenheter kan jag säga att ungefär hälften av tjejerna beter sig så för att de är ointresserade och ungefär resten för att de är ganska tråkiga på messenger helt enkelt (dessa brukar vara helt reko irl)


Så sant så! Träffar en tjej nu då och då, som är SKITtråkig oftast vid datorn men irl är hon en helt annan människa. Har resulterat i att jag aldrig skriver till henne på msn eller smsar eller något sånt. Bara när vi bestämmer om att ses osv typ.
Citera
2010-05-15, 01:04
  #9
Medlem
Vincitores avatar
Som tidigare person sa så ska du nog absolut inte vara rädd för att tjejen är tråkig irl.
Vissa personer är helt enkelt inte gjorde för att vara sociala via msn/sms men kan vara grymt sociala irl
Citera
2010-05-15, 01:17
  #10
Medlem
MrTurtles avatar
Haha när man tänker efter så är hon en av de mest sociala personerna som vandrar på denna jord. Får hoppas hon är rolig att träffa Irl. Egentligen är jag mest ute efter att trycka henne
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback