2011-01-17, 17:53
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Han ser riktigt röten ut, gubben...

http://www.expressen.se/noje/extra/1...t-tjafsa-hemma
Citera
2011-01-21, 08:17
Bannlyst
Vem fasen är gift med en man som är 20 år äldre och som får Hugh Hefner, 84 att framstå som yngre i jämförelse?
Citera
2011-01-21, 08:33
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Vem fasen är gift med en man som är 20 år äldre och som får Hugh Hefner, 84 att framstå som yngre i jämförelse?
Karriär och pengar är väl det enda som kan locka en till ett sådant vrak.
Citera
2011-01-21, 08:53
Bannlyst
Fan vad kärringen gör bort sig så fort hon öppnar truten. Så jävla bitter. Det som hon käbblar om har kulturarbetare och annat folk käbblat om i urminnes tider. "vi säljer så mycket, men får ändå inga priser..bla bla"

Precis som att Henning mankell skulle få nobelpriset för att han säljer så mycket böcker. Eller att ge Mc Donalds en flertal michelinstjärnor för deras storartade försäljningsframgångar.

Bergström fattar visst inte att det inte är nån tävling.

Nutley producerar ytligt skit och som aldrig kommer få några jurypriser. Get deep or die!
Citera
2011-01-21, 09:04
Medlem
3Guns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Precis som att Henning mankell skulle få nobelpriset för att han säljer så mycket böcker. Eller att ge Mc Donalds en flertal michelinstjärnor för deras storartade försäljningsframgångar.

Underbar liknelse.
Citera
2011-01-21, 09:30
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hon har nog oxå fått betala bra med fitta för att få vara starring i vrakets filmer.
Citera
2011-01-21, 09:35
Medlem
BumZs avatar
Det är bara oseriösa skådisar som tar sig själva på för stort allvar. Helena är utan tvekan en av landets sämsta skådisar och det spelar ingen roll hur mycket hon försöker förändra den biten, det blir bara värre och värre. Jag kan förstå att hon då är bitter, men det blir inte bättre av att sitta och gråta ut om det i pressen.

Helena, gör oss alla en stor tjänst. Sluta med skådespeleriet och ge din plats åt någon yngre ny förmåga som i alla fall kan lyckas åstadkomma något med den. Det svenska folket har betalat din lön tillräckligt länge nu och har inte fått någonting tillbaks annat än gnäll.
Citera
2011-01-21, 11:45
Medlem
Hon gör en oförglömlig insats som åklagare i filmen "Jägarna". Lika trovärdig som åklagare som om Lasermannen skulle spela dagisfröken men pippitofsar.
Citera
2011-01-21, 13:52
Medlem
Gnälla på Fredrik Sahlin sådär. Han är väl ingen kultursnobb heller Äh, jag håller med er, hur kan man försöka bråka sig till mer uppskattning, när det inte är värt det. Det är ju totalt urvattnat och en fullständigt ointressant film. Har inte sett den och tänker inte se den, och det är inte för att jag är kultursnobb.
Man kan väl inte uppgradera något som är fullständigt ointressant genom att sätta sig och gräla.
Helt rätt att även kultursnobbarna ratar den.
(i o f s så gillar jag Fredrik Sahlin) ot
Citera
2011-01-21, 14:06
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Gnälla på Fredrik Sahlin sådär. Han är väl ingen kultursnobb heller Äh, jag håller med er, hur kan man försöka bråka sig till mer uppskattning, när det inte är värt det. Det är ju totalt urvattnat och en fullständigt ointressant film. Har inte sett den och tänker inte se den, och det är inte för att jag är kultursnobb.
Man kan väl inte uppgradera något som är fullständigt ointressant genom att sätta sig och gräla.
Helt rätt att även kultursnobbarna ratar den.
(i o f s så gillar jag Fredrik Sahlin) ot

En stilla fundering, hur vet du då att den är "totalt urvattnat och en fullständigt ointressant film. Har inte sett den och tänker inte se den"?
Citera
2011-01-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
En stilla fundering, hur vet du då att den är "totalt urvattnat och en fullständigt ointressant film. Har inte sett den och tänker inte se den"?

Ha, ha :-D Tänkte att den frågan skulle uppstå.
Alltså jag tyckte faktiskt att första Änglagård var jättebra. Jag tyckte den var fantastisk då jag såg den. Men för min del så kände jag att det räckte där. Speciellt kändes det att det räckte då jag såg på uppföljaren. Den var seeeg. Ett sömnpiller.
Då vill jag inte ha ytterligare en uppföljare.

I min fördomsfullhet så litar jag fullständigt på Fredrik Sahlin i det här avseendet. Det är EN enda intrig, och vad sjutton ska man kunna göra "mer" på det?
Jag kan bara inte föreställa mig det.

Men det är inte helt rätt att uttala mig när jag inte sett den. Sant.
Citera
2011-01-21, 22:37
Medlem
Änglagård även 3dje delen tycker jag var helt ok.
Däremot var ju Angel ett riktigt bottennapp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in