2010-12-04, 05:50
Medlem
Idunas avatar
Tusen spänn på att:

1. Hon visar (de små) tuttarna i Änglagård III (maken insisterar tydligen på det)

2. Hon lipar vid ett flertal tillfällen under filmen (Kållin tänder på det)

3. Dottern kommer att börja visa tuttarna inom ett par år, på film.

4. Kållin har komplex för sin obildning vad svenska språket anbelangar. Det i kombination med den typiskt engelska "näsan i vädret"-attityden, ger inte ett ljud på svenska. Naturligtvis borde karl´n bojkottas i svenska media för det. Men den där Skavlan är ju angloman - som nästan alla norrbaggar -, så där lär han vill sitta och mysa i fåtöljerna när det vankas premiär.
Citera
2010-12-04, 11:42
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeD
Jo jag kan äta kyckling till middag. Skulle skrivit: Varför vill hon inte äta kyckling till middag. Att hon kan tvekar jag inte en sekund på men att hon tycker att hon är för fin för att äta det tycker jag är löjligt!

Kycklinglår är ju ingen vidare mat att stå sig på..de innan fick frossa i kött och resterande gnaga på lår. Sen hade teamet betalat för maten, den var väl inte gratis?

Men det är hennes makes, om nu inte även hon ingår, bolag som pyntat för maten, eller? Tänker på Sweetwater då.
Senast redigerad av wonderland 2010-12-04 kl. 11:45.
Citera
2010-12-04, 13:40
Medlem
Oliveiras avatar
Inget skvaller kanske men en äkta klassiker.

http://www.youtube.com/watch?v=MWeNO4lSJOc
Citera
2010-12-23, 13:40
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Nu har gubbfan nötly äntligen insett att hölena är för gammal att visa upp i bara trosorna och istället låter dottern få hoppa in:

http://www.svd.se/nyheter/webbtv/web...rd_5823315.svd

Detta blir värre än tre solar o göta kanal kan t.o.m. bli så kalkon att det blir underhållning
Citera
2010-12-23, 13:49
Medlem
Filmen "Black Jack" är hans bästa iallafall.

http://cdon.se/film/black_jack_(1990)-516409
Citera
2010-12-23, 15:16
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Filmen "Black Jack" är hans bästa iallafall.
Precis. Till och med Helenas plirande grisögon gör sig i den filmen.
Colin skulle slutat att göra film efter BJ och insett sina begränsningar.
Citera
2010-12-23, 18:17
Medlem
Japp, Black Jack är mkt bra. Änglagård 1 är ok. Allt annat är skit.

Håller med om det mesta av det negativa som redan skrivits om detta bisarra par.
Citera
2010-12-23, 19:17
Medlem
Tullamores avatar
Visst var det Nutley som gjorde Nionde kompaniet?
Bra är den iaf.
Citera
2010-12-23, 19:30
Medlem
Ransoneringskupongers avatar
Fan vad ni gnäller, Helena Bärgström är knappast det bästa vi har i landet men jag tycker hon har passat bra i Collins filmer. Som nämnts tidigare spelar hon ungefär samma jävla roll i alla filmer som görs av hennes man men låt det vara så. Det är bra, i den genren.

Jag tror att ni som gnäller mest själva skulle vilja knulla Helena men en nedgången britt får göra det istället och det gör er sotis.

Låt dom hålla på, när svenska folket känner att dom är passé lär det inte göras fler filmer heller.
Citera
2010-12-23, 19:59
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Visst var det Nutley som gjorde Nionde kompaniet?
Bra är den iaf.

Första delen av ditt påstående är korrekt.
Citera
2010-12-25, 18:29
Medlem
Dom gjorde en rätt rolig grej i "Extra Extra" (humorprogram med Måns Möller på TV3), det var premiär på nån av paret Nutley/Bergströms filmer, förmodligen Angel. Dom skickar fram sin ungdomsreporter till Helena Bergström och frågar: "Behövde du provfilma för den här rollen?" *haha*
Citera
2010-12-31, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ransoneringskuponger
Fan vad ni gnäller, Helena Bärgström är knappast det bästa vi har i landet men jag tycker hon har passat bra i Collins filmer. Som nämnts tidigare spelar hon ungefär samma jävla roll i alla filmer som görs av hennes man men låt det vara så. Det är bra, i den genren.

Jag tror att ni som gnäller mest själva skulle vilja knulla Helena men en nedgången britt får göra det istället och det gör er sotis.

Låt dom hålla på, när svenska folket känner att dom är passé lär det inte göras fler filmer heller.

Det var den värsta analys jag sett på länge...
Sex med Helena Bergström?
Näej,hellre lägger jag av med sånt.

De kommer aldrig att lägga av eftersom svenska folket vill ha skit.
Svensken läser skit som Liza Marklund och Läckberg, ser skit som Nutleys/HB:s Angel och uppföljare till Änglagård. Vi röstar på skit, köper totalt onödig skit, ja formligen vältrar oss i skit.

Det som är skönt med detta är att det inte krävs kvalitet, talang eller hjärna för att bli framgångsrik längre. Rätt person med rätt kontakter och utan skam i kroppen, kan få en stund i rampljuset och bra betalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in