Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det fanns definitivt ingenting som behövde smusslas undan, det kan jag garantera.
Alla hem innehar inte porrtidningar även om ni tycks tro det.
Menar du för övrigt att det inte förekommer klasskillnader som är uppenbara i mötet mellan människor?
Jag betvivlar inte att DITT hem var befriat från Fibaktuellt, men utifrån detta vill du påskina att Fibban inte lästes av medelklassen (en enkel match är väl att bläddra i några nummer och kolla upp annonsörerna, vilket borde ge en fingervisning). En verklighetsfrämmande uppfattning.
Givetvis har vi klasskillnader. Varifrån har du fått uppfattningen att jag ifrågasätter detta? Det jag däremot är spontant allergisk emot är just ditt medelklassperspektiv, som anses vara det rätta. Medelklassen konsumerade inte porr på 70-talet enligt dig, bara arbetarklassen och i viss mån överklassen (givetvis en degenererad sådan).