Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Vad som är omoraliskt för en nolla som dig, är inte det för de flesta normalt funtade människor.
Det är inte du eller några av dina polare som bestämmer vad en kung eller för den delen jag får göra eller inte göra.
Ha ha ha och DU skulle vara en "normalt funtad människa"?
Låt oss säga att det verkligen är tur att det inte är du eller några av dina polare som bestämmer...
Vad en obetydlig, primitiv människa som du tycker är helt irrelevant.
Faktum är att det finns sociala regler och normer för ALLA människor att följa i ett civiliserat samhälle, annars hade vi haft total anarki.
För kungen i sin roll som statschef är de här reglerna och normerna ännu hårdare.
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Finns inte det minsta omoraliskt att gå på strippklubb.
Om kungen vill gå på strippklubb så får han göra det.
Vad du inte begriper så är det snarare ett normalt beteende.
Jag ska förklara så att du förstår. Det är normalt att gå på strippklubb, det är normalt att porrsurfa på internet, det är normalt att onanera, det är normalt att kolla in tuttar på stranden och jag är övertygad att kungen gjort allt detta som även majoriteten av männen i Sverige också gjort.
Nu för tiden är man ganska normal även om man är homo.
Du talar som du har vett till...
Ja, allt du räknar upp må vara mänskligt beteende MEN kraven på en monark är just att han ska "stå över folket" och vara en liten smågud. Ett föredöme för folket helt enkelt.
Han måste alltså hålla garden uppe och kan inte avslöjas i prekära situationer eftersom det för honom får helt andra konsekvenser än för gemene man.
Detta kan man tycka vad man vill om och du kan skjuta budbäraren bäst du vill.
Detta är essensen av monarkin. Den är i grunden "omänsklig".
Passar det inte så kan kungen abdikera, det står honom helt fritt eller så kan vi avskaffa monarkin helt och hållet.
Sen kan du tala för dig själv. Alla män är inte impulsstyrda av sina lustar...
Bara för att du, dina polare och annat löst folk här på fb går på porrklubbar så är det knappast nåt som alla män gör eller har ett behov av.