Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
pastorn kanske skall lära sig läsa tidigare inlägg lite noggrannare..
f.ö. säger jag som så här (då jag ägnat kanske hela 5 minuter åt den här tråden). det verkar som de flesta här vet så mycket om knugens strulande och hur det har hållt på i årtionden. upp till bevis. att säga att det är så för att "jag vet det" räcker inte som argument. har detta hållt på i decennier så måste det finnas någon form av bevis, ett endaste foto som kan styrka iaf en antydan om vad som sägs här som läckt ut, eller inbillar ni er att fotografer kan fota lena ph och martin i en park av en slump medan knugen kan ha diverse damer i årtionden utan att EN ENDA bild dykt upp är ni jävligt naiva. jag skiter i det, han får gänga vem han vill, inte min business, men upp till bevis, så skall jag i en egen tråd be om ursäkt för att jag inte trodde er. fram tills dess är det bara wannabe skitsnack utan substans.
gomorron
Jag skulle gärna vilja vara den förste att ta de paparazzi-bilderna..men varje gång jag försöker smyga in på slottet slår SÄPO ner nig och kastar ut mig på slottsbacken....
Va' fan tror du, aphjärna??? Klart att det inte finns bilder eftersom det är andra som städar efter Knugen..
Secret Service fick ju agera dadda åt JFK när han knullade vilt till höger och vänster...Så det är klart att SÄPOs killar vet sanningar , men lika självklart är det ju att de inte säger ett knyst...
Har skrivit det förr..Varför skulle Kungen plötsligt sluta vilja omsvärma sig med villiga damer för att han hittat en avelsko?
I så fall lär han vara den förste svenske kung som inte haft en brud vid sidan om...
Till Siddharta:: många har fått höra både det ena och andra..en del är nog sant och en del är rena skrönor..men de flesta som "VET" har (likt jag själv) ingen anledning att tvivla på dessa personer som berättat. Eftersom de inte har något att vinna på att delge oss andra..