2008-06-29, 01:08
Medlem
ddr128s avatar
En äldre men ganska bortglömd skandal

CG fick hjälp med horor upp på rummet i USA på 70-talet.

Jag läste artikeln själv för många år sedan, minns dessvärre inte detaljer, mer än att det var hallå i dagspressen om detta. Källan, som antogs vara någon i hovet, var särskilt upprörd för att CG svinade (mitt ordval) när han var där som representant för Sverige. Om det var statsbesök eller inte vetefan.

"(...)en liten tvåsidig artikel som hette “Kungen och prostitution”, författad av Stig Edling. I den artikeln skrev han att UD tjänstemän hade tvingats skaffa fram kvinnor åt Kungen på hans USA resa. Justitieministern Sven Romanus hotade då Pockettidningen R med åtal för majestätsbrott men Kungen själv ville inte åtala."

Står lite mer här, scrolla ner.

http://sensuellqkonsult.wordpress.com/2007/12/10/kul-kuriosa-pa-nobeldagen/
Citera
2008-06-29, 10:33
Medlem
Siddhartas avatar
Det här var den löjligaste tråden jag nånsin läst på Flashback. Alla låter som skvallerskribenter från Svensk Damtidning. Många korkade idioter säger sig veta något om någonting de inte vet ett skvatt om.
Citera
2008-06-29, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
pastorn kanske skall lära sig läsa tidigare inlägg lite noggrannare..

f.ö. säger jag som så här (då jag ägnat kanske hela 5 minuter åt den här tråden). det verkar som de flesta här vet så mycket om knugens strulande och hur det har hållt på i årtionden. upp till bevis. att säga att det är så för att "jag vet det" räcker inte som argument. har detta hållt på i decennier så måste det finnas någon form av bevis, ett endaste foto som kan styrka iaf en antydan om vad som sägs här som läckt ut, eller inbillar ni er att fotografer kan fota lena ph och martin i en park av en slump medan knugen kan ha diverse damer i årtionden utan att EN ENDA bild dykt upp är ni jävligt naiva. jag skiter i det, han får gänga vem han vill, inte min business, men upp till bevis, så skall jag i en egen tråd be om ursäkt för att jag inte trodde er. fram tills dess är det bara wannabe skitsnack utan substans.
gomorron

Jag skulle gärna vilja vara den förste att ta de paparazzi-bilderna..men varje gång jag försöker smyga in på slottet slår SÄPO ner nig och kastar ut mig på slottsbacken....

Va' fan tror du, aphjärna??? Klart att det inte finns bilder eftersom det är andra som städar efter Knugen..
Secret Service fick ju agera dadda åt JFK när han knullade vilt till höger och vänster...Så det är klart att SÄPOs killar vet sanningar , men lika självklart är det ju att de inte säger ett knyst...

Har skrivit det förr..Varför skulle Kungen plötsligt sluta vilja omsvärma sig med villiga damer för att han hittat en avelsko?
I så fall lär han vara den förste svenske kung som inte haft en brud vid sidan om...

Till Siddharta:: många har fått höra både det ena och andra..en del är nog sant och en del är rena skrönor..men de flesta som "VET" har (likt jag själv) ingen anledning att tvivla på dessa personer som berättat. Eftersom de inte har något att vinna på att delge oss andra..
Citera
2008-06-29, 19:24
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
...........Secret Service fick ju agera dadda åt JFK när han knullade vilt till höger och vänster...Så det är klart att SÄPOs killar vet sanningar , men lika självklart är det ju att de inte säger ett knyst.................

Allt vad det heter av mobilkameror och vanliga kameror ser nog Säpo till att det noggrant plockas av brudarna innan dem får träffa Knugen i enrum.
Dessutom skedde nog mycket av frumtimmers jakten för en 10-15 år sedan då papparazzis och mobilkameror knappast existerade på samma självklara sätt som idag.
Citera
2008-07-01, 00:09
Medlem
ddr128s avatar
Skvallerforum

Citat:
Ursprungligen postat av Siddharta
Det här var den löjligaste tråden jag nånsin läst på Flashback. Alla låter som skvallerskribenter från Svensk Damtidning. Många korkade idioter säger sig veta något om någonting de inte vet ett skvatt om.

Jaha, men det är väl därför detta forum heter skvaller. Om jag blir sned på att folk trycker i sig heroin kan jag välja att inte gå in på det forumet, liksom jag väljer att byta kanal när Ernst kommer på TV:n, annars börjar jag hyperventilera.

Men eftersom du vet något säkert (eftersom du vet att andra som vet har fel) kan du fylla några av luckorna?
Citera
2008-07-01, 18:54
Bannlyst
så sant...

Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Allt vad det heter av mobilkameror och vanliga kameror ser nog Säpo till att det noggrant plockas av brudarna innan dem får träffa Knugen i enrum.
Dessutom skedde nog mycket av frumtimmers jakten för en 10-15 år sedan då papparazzis och mobilkameror knappast existerade på samma självklara sätt som idag.

precis som du skriver så kan ju bilder komma ut på bara ett par knapptryck..
Citera
2008-07-01, 21:37
Bannlyst
billd

Citat:
Ursprungligen postat av meister02
precis som du skriver så kan ju bilder komma ut på bara ett par knapptryck..

Har en kul bild , om man skall lägga ut den ? hur rekommenderar ni att man gör det annonymt , det finns nåt www.img ... ? eller ?
Citera
2008-07-04, 11:03
Bannlyst
Foto

http://www.roger-moore.com/gallery/roger-moore/RogerMooreGallery/rog_muna_JPG.html#roger

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=431034

Att granska!
Citera
2008-07-06, 18:23
Medlem
xcvs avatar
Hej hemmaFrun... och vår kung.

Frågan om den rakade kungens pung är ingen 14 tis fråga. Var har du varit någonstans dom senaste åren. Har du läst en veckotidning eller följt med i media överhuvudtaget dom senaste åren. Om inte så kan jag berätta för dig att mycket handlar om mannens hygien. Rakad pung o sv.
Var det hemmafrun du kallar dig ? Är du säker på att det inte var Hermafroditen.
Förresten vad har du emot 14 åringar.
Citera
2008-08-13, 21:11
Bannlyst
Roger Moore

http://img381.imageshack.us/my.php?image=ettplustv2es8.jpg

Tänder , öron , ansiktet är en kopia ...
Citera
2008-10-17, 14:21
Medlem
Var kungen full när han pratade om vargen?

Var kungen full när han pratade om vargen?
http://www.newsmill.se/artikel/2008/10/17/var-kungen-full-nar-han-pratade-om-vargen

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=841190
Citera
2008-10-17, 14:50
Medlem
Databasnörds avatar
Jag utgår ifrån att knugen var nykter.

Alltid lika trevligt när han gör något uttalande som rör om i grytorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in