[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Du har inte läst boken utan har bara bestämt dig efter att ha snappat upp lite här och var. Läs boken i sin helhet innan du sågar den. Det finns säkert skit i den men också annat som stämmer, exempelvis detta med kaffeflickorna (och det med Henemark återstår att se).
Om jag uttrycker mig för tredje gången så har jag läst så pass mycket att jag kan värdera källorna
Som professorn i historia precis sa i kvällsöppet så är boken tyvärr inte trovärdig
Så länge boken inte innehåller källhänvisningar som går att kontrollera är det absolut inget att tro på
Och denna tråd är inte anpassad för den här sortens debatt utan en ren skvaller vrå
För att inte tala om författaren som skrivit bokens framträdande i kvällsöppet med stora gapskratt , vilket äckligt jävla as han är och han va minst sagt förvånad att man inte köpte hans lögner
Och detta köper ni
JagHarEnLiten

Jisses en som studerat kungliga trådarna och bosatt sig i skvaller , försöker leka seriös , jag lämnade en drös med referenser som jag tagit mina inlägg ifrån , du har inte lämnat en enda.