2010-11-09, 11:50
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Det är inget rykte. Det är fakta då författarna har berättat att de reggat sig här just för att ta del av denna tråd i sitt researcharbete.

"Efter ett tips från en känd kvällstidningsjournalist registrerade hon (Deanne Rauscher) sig på det skvallerstinna forumet Flashback i ett försök att komma närmare de uppgifter ingen dittills hade vågat skriva om".

Magasin Filter, Okt/Nov 2010, sidan 74 första spalten.

Jo, hon har registrerat sig. Men ingen är på FB har åkt till Atlanta för att prata med ointresserade servitriser, eller fått återberättat intima sängkammardialoger av Henemark.

Antagligen researchade Rasucher vad som redan var offentliga hemligheter på FB, och vad populasen kan tänkas tycka är pikant.
Citera
2010-11-09, 11:50
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito

Jag är verkligen inte förvånad. Något gick uppenbarligen snett.

Ha ha ha En biografi om HKH Majestät som är skriven av Flashback!
Senast redigerad av Italienskan 2010-11-09 kl. 11:58.
Citera
2010-11-09, 12:04
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jo, hon har registrerat sig. Men ingen är på FB har åkt till Atlanta för att prata med ointresserade servitriser
Jo, det är ju just det de har gjort!
"Servitrisen: Jag tror han åt några krabb-ben. Vi brukade servera sushi på den tiden och jag är nästan säker på att de fick lite mat."

Sidan 282
Citera
2010-11-09, 12:18
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Citat:
Jo, hon har registrerat sig. Men ingen är på FB har åkt till Atlanta för att prata med ointresserade servitriser
"Servitrisen: Jag tror han åt några krabb-ben. Vi brukade servera sushi på den tiden och jag är nästan säker på att de fick lite mat."

Sidan 282

Vad menar du? De, eller åtminstone en av dem, har åkt till Atlanta. Ingen på FB har väl åkt till Atlanta? Vem i så fall. Eller så kanske du bara ska läsa innantill bättre?
Citera
2010-11-09, 12:24
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Vad menar du? De, eller åtminstone en av dem, har åkt till Atlanta. Ingen på FB har väl åkt till Atlanta? Vem i så fall. Eller så kanske du bara ska läsa innantill bättre?
De är ju medlemmar här på FB!!!!
Alltså har FB-medlemmar åkt till Atlanta!
Citera
2010-11-09, 12:25
Medlem
tantaluss avatar
Citat:

Poangen ar att den absoluta majoriteten av den information de publicerar fran deras namngivna kallor ar sa mycket FAIL att forfattarna allvarligt borde overvaga att skicka sina CV:n till Bengt Hermele eller Ian Hammar. Detta papekades tydligt av Italienskan ovan men du valjer som vanligt att bortse fran intelligenta inlagg som du ogillar och att istallet fortsatta med ditt vevande.
Citera
2010-11-09, 12:28
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Poangen ar att den absoluta majoriteten av den information de publicerar fran deras namngivna kallor ar sa mycket FAIL att forfattarna allvarligt borde overvaga att skicka sina CV:n till Bengt Hermele eller Ian Hammar. Detta papekades tydligt av Italienskan ovan men du valjer som vanligt att bortse fran intelligenta inlagg som du ogillar och att istallet fortsatta med ditt vevande.
TACK!!!
Citera
2010-11-09, 12:29
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Italienskan skrev

Sidan 282

Det verkar ha varit dyra krabb-ben.

Nu reggar väl sig snart Tarras-W på FB också.
Citera
2010-11-09, 12:29
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Jag tvivlar på att du läst boken. Ryktet att materialet kommer från den här tråden är fel, vilket är uppenbart om man läser boken. Att det skulle komma härifrån var en insinuation för att associera boken med slasket här och inget annat. Sen kan du ju citera andra recensioner hur mycket du vill.

Din slutsats är också märklig. Att eftersom boken är dålig, (och det är den verkligen!), så blir Knugen en hjälte? Jag kan inte hålla med om det.

Här i "Flashback i media" kan du läsa om författarna och varifrån delar av boken kommer. https://www.flashback.org/t1344231

Citat:
Efter ett tips från en känd kvällstidningsjournalist registrerade hon sig på det skvallerstinna forumet Flashback i ett försök att komma närmare de uppgifter ingen dittills hade vågat skriva om.

Det är som jag sagt tidigare delvis vårt fel att boken skrevs, förlåt Kungen å Flashbacks vägnar.

/Provokatör
Citera
2010-11-09, 12:33
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
somersville skrev
De var skolkamrater och Noppes pappa var en av Kungens mentorer - som tillsattes eftersom han saknade fadersgestalt.

Tack så mycket för informationen. Så knugen och vingmuttern har hållit ihop länge då.
Citera
2010-11-09, 12:34
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Här i "Flashback i media" kan du läsa om författarna och varifrån delar av boken kommer. https://www.flashback.org/t1344231
Det är som jag sagt tidigare delvis vårt fel att boken skrevs, förlåt Kungen å Flashbacks vägnar.

/Provokatör

Håller med! Vi måste ställa allt till rätta igen!
https://www.flashback.org/t1318653
Citera
2010-11-09, 12:36
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
De är ju medlemmar här på FB!!!!
Alltså har FB-medlemmar åkt till Atlanta!

He! Okej då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in