2009-12-16, 06:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Ja, Kungen gör ett utmärkt jobb med tanke på hans förmåga, som någon här brukar sticka in ibland.
Citera
2009-12-16, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, Kungen gör ett utmärkt jobb med tanke på hans förmåga, som någon här brukar sticka in ibland.

Ja man måste väl sätta det i relation vad som är rent praktiskt möjligt antar jag.

Han var bäst på att bli kung tidigt och leva länge. Lever han nåt decennium till dör han aldrig.
Citera
2009-12-16, 06:49
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Det hade hon visst det. Vad jag förstår har hon groupat runt bland högadligheten ett bra tag innan hon hittade en kronprins.

Men visst vore det kul om det fanns någon journalist som kunde gräva lite. Kanske den där T Lindvall eller vad han nu heter på Expressen bara wallraffar som lismande hovreporter?

Hon är ju så jävla korkad så hon trodde på tramset "evig kärlek och evig trohet". Fan, trodde hon verkligen att en Bernadotte inte prasslar till vänster va?
Citera
2009-12-16, 08:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Den störste bocken av dem av alla var Noppe. Han var väl dessutom rik ungkarl och playboy i många år och den som försåg vår intet ont anande konung med flickor han inte kunde värja sig emot.

Jag tror också att det är anledning till att Noppe och Silvia lär ha en minst sagt frostig relation till varandra.
Var det han som hade Grynet Molvig som äktenskapligt knulla ett antal år, eller är jag fel ute där?
Citera
2009-12-16, 10:35
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:

Ja, det blir intressant att se hur många röster förmågan kommer att skrapa ihop till presidentvalet när vi väl infört republik.
Citera
2009-12-16, 14:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hon är ju så jävla korkad så hon trodde på tramset "evig kärlek och evig trohet". Fan, trodde hon verkligen att en Bernadotte inte prasslar till vänster va?

Nej, hon är inte korkad alls. Tvärtom är hon mycket intelligent, fast hon kanske inte använt hjärnan så mycket de senaste fyrtio åren, så lite rätt kanske du har.

Men bara för att hon verkar närmast stupid och gjort eller mycket märkligt livsval behöver hon inte vara dum. Hon vill nog vara drottning, även om hennes djupt konservativa åsikter inte går ihop med makens slirande med bananen.
Citera
2009-12-16, 14:36
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ja, det blir intressant att se hur många röster förmågan kommer att skrapa ihop till presidentvalet när vi väl infört republik.

Ja öh ä kära Örebroare..... und so weiter. Han och hela familjen är ju ett skämt och man behöver inte skämta om dom utan det räcker med att så youtube videon från förlovningsdeklarationen så inser alla att dom INTE gör reklam för oss utomlands.
Citera
2009-12-16, 16:25
Medlem
bruschens avatar
DEt är intressant att kungen placerar sig så högt när man frågar folk vilken svensk de beundrar mest. Vad är det folk beundrar så mycket? Hans förmåga att hemlighålla sina affärer? Hur de dolde den lilla fadäsen under Atlanta-OS? Hans naturliga och säkra sätt att tala till folket? Hans fantastiska egenskaper som jägare? Vad?
Citera
2009-12-16, 18:16
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Fadäs i Atlanta-OS? Jag är nu fullständigt ointresserad av sport så det har gått mig förbi. Däremot är jag intresserad av Knugens klavertramp. Upplys mig gärna!
Citera
2009-12-16, 18:18
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Fadäs i Atlanta-OS? Jag är nu fullständigt ointresserad av sport så det har gått mig förbi. Däremot är jag intresserad av Knugens klavertramp. Upplys mig gärna!
Finns det annat är klavertramp i kölvattnet på "den där"?
Citera
2009-12-16, 18:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Finns det annat är klavertramp i kölvattnet på "den där"?

Det må så vara men det finns både grader i helvetet och variationer på fadäserna. Vad gjorde han i Atlanta? Gick kondomen sönder?
Citera
2009-12-16, 18:47
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Det må så vara men det finns både grader i helvetet och variationer på fadäserna. Vad gjorde han i Atlanta? Gick kondomen sönder?
Kondom? Han vet väl inte hur den används. Körde nog blankt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in