2009-12-16, 18:55
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Fadäs i Atlanta-OS? Jag är nu fullständigt ointresserad av sport så det har gått mig förbi. Däremot är jag intresserad av Knugens klavertramp. Upplys mig gärna!
Kungen blev av prostituerade på en bordell igenkänd. Detta kom fram en tid efter OS och hovet bemötte det med något i stil med: "det är ju helt efängt, det vill vi inte ens kommentera". Sedan tog den svenska journalistkåren och gjorde som alltid i sådanan här sammanhang: de valde att titta åt ett annat håll och lät saken falla i glömska. Detta var ju innan internet hade fått sitt stora genombrott (-96) och artiklar från denna tid finns nog inte. Har dock ej googlat. Det var fler kändisar bland de igenkända, men jag kommer inte ihåg vilka det var.
Citera
2009-12-16, 19:15
Medlem
Bluewavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspar.Hauser
Han gör bort sig bara genom att vara kung år 2009! När ska vi äntligen bli ett helt och hållet modernt land?

Du gjorde bort dig i samma stund som du skrev ditt första inlägg på fb.
Citera
2009-12-16, 19:26
Medlem
Vi ska även betala Victorias och Daniels nya hem; renoveringen går på 40 miljoner , knugen lägger som vanligt inte ett öre.
Citera
2009-12-16, 20:02
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nä, Knugen lever ju på bidrag, ur hand i mun.

Jag tittade för övrigt på förlovningseklateringen av Hakan och Njuren. Ni som inte har sett den på sistone så rekommenderar jag den. Då missade i alla fall jag de mindre obetalbara komiska detaljerna, då jag var så förbluffad över själva uppsättningen och att Knugen verkade ha så ont i knät.

Det bästa är när Jokern tar till orda:
"Jag uppskattar sig för..."
(Tittar ner i sina papper.
"...ödmjukhet..."

Så jag måste nog ge Fredrik den Store (var det väl?) rätt, som inte ger så mycket för Jokerna intellektuella kapacitet.

Bäst var faktiskt Njuren. Han var faktiskt hyfsat naturlig i den där märkliga scenen. Speciellt när Hakan gned benen mot honom mitt i alltihopa.

Pappa Knugen var också mäkta stolt över sin dotter när hon tog till orda. Hon pratade ju faktiskt utan att staka sig en enda gång. Ja, nästan i alla fall. Det är ju mer än vad han själv lyckats med på sextio år.

Rojalisterna måste ha gråtit av att se eländet. Tårarna rann på mig också, så något har vi kanske gemensant. Lyteskomik på högsta nivå!
Citera
2009-12-16, 20:02
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Kungen blev av prostituerade på en bordell igenkänd. Detta kom fram en tid efter OS och hovet bemötte det med något i stil med: "det är ju helt efängt, det vill vi inte ens kommentera". Sedan tog den svenska journalistkåren och gjorde som alltid i sådanan här sammanhang: de valde att titta åt ett annat håll och lät saken falla i glömska. Detta var ju innan internet hade fått sitt stora genombrott (-96) och artiklar från denna tid finns nog inte. Har dock ej googlat. Det var fler kändisar bland de igenkända, men jag kommer inte ihåg vilka det var.

Nu kan det ju ha varit en försköning av pressen i efterhand, men som jag minns det visade det sig att vid en närmare granskning var det inte en bordell. Det var en tjusigare strippklubb. En sån som är typsik amerikansk, fast med klass. Och på den baren brukade även såna som Britney Spears och liknande kändisar hänga. Han hade med andra ord inte knullat någon hora (i alla fall inte på den baren) utan möjligen stoppat en sedel i strippans strumpeband. Han tog helt enkelt säden dit han kom, som flickan sa.
Citera
2009-12-16, 21:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Precis! Han fick nog en och annan niggahoa under OS i Atlanta!
Citera
2009-12-16, 21:21
Bannlyst
Kungen och Drottningen skall vara med och festa när Svenska Akademin har sin högtidssammankomst i börshuset (Gamla stan) på söndag.

Är kungaparet med varje år? Går det vilt till på sammankomsterna?
Citera
2009-12-16, 21:56
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Kungen och Drottningen skall vara med och festa när Svenska Akademin har sin högtidssammankomst i börshuset (Gamla stan) på söndag.

Är kungaparet med varje år? Går det vilt till på sammankomsterna?
Tyvärr BlankningsMaja så är det nog inte någon på fb som är insider där....
Citera
2009-12-16, 22:13
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Nu kan det ju ha varit en försköning av pressen i efterhand, men som jag minns det visade det sig att vid en närmare granskning var det inte en bordell. Det var en tjusigare strippklubb. En sån som är typsik amerikansk, fast med klass. Och på den baren brukade även såna som Britney Spears och liknande kändisar hänga. Han hade med andra ord inte knullat någon hora (i alla fall inte på den baren) utan möjligen stoppat en sedel i strippans strumpeband. Han tog helt enkelt säden dit han kom, som flickan sa.
OK, my bad. Det var ett tag sedan. Husomhelst vill jag fortfarande vidhålla att hovet vägrade att komentera och att det hela som vanligt valdes att glömmas bort.
Citera
2009-12-17, 08:38
Bannlyst
Citat:

Det var en stripclub med tabledancers. Alltså pålar, av med kläder och gnugga sig mot gästen. Inte en bordell men det är klart bordellistiska grejer kan ju å andra sidan ske i vip-rummen där ingen ser...
Citera
2009-12-17, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Hon tiger väl inte? Hon åker ju till Brasilien varje år och hem kommer hon fulare
och fulare. Vad kan vara ett bättre sätt att straffa sin man än det

Varje halvår. Ingreppen måste putsas, underhållas, för att det efter en tid inte ska bli fel. Kroppen, skinnet och musklerna förlorar sin spänst och börjar ju hänga med åren och det måste kompenseras. Har man börjat är man inne i en spiral.
Citera
2009-12-17, 09:56
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
DEt är intressant att kungen placerar sig så högt när man frågar folk vilken svensk de beundrar mest. Vad är det folk beundrar så mycket? Hans förmåga att hemlighålla sina affärer? Hur de dolde den lilla fadäsen under Atlanta-OS? Hans naturliga och säkra sätt att tala till folket? Hans fantastiska egenskaper som jägare? Vad?

Det är väl samma orsak kan jag tänka mig som gjorde att direktören P. "Grynet" Gyllenhammar brukade toppa "Sveriges snyggaste karl" listorna förr i tiden I stort sett alla vet vem han (HMK) är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in