2004-06-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Men en annan sak, alltså den "språkbegåvade" drottningen - varför kan inte människan lära sig svenska?

För övrigt, lilla Madde, duger i allafall att vila ögonen på "easy on the eyes", som dom säger.

Madde är väl den minst anskrämliga i gänget, men den där bilden på hennes hals fick mig att omvärdera lite... den var ju för fan 50 cm lång. Madde fick teleskophals, Vickan fick en byrå till haka... Carl Philip är väl den enda som ser någorlunda normal ut, men han kanske har svans, eller 12 fingrar eller nåt?
Citera
2004-06-08, 10:31
Medlem
En person jag känner till hamnade en gång på en tillställning där kungen var närvarande. Efter några drinkar tog hon mod till sig och bad om en dans, mest för skoj skull och att kunna hävda att hon dansat med kungen! Men hon blev nekad via hans livvakter (eller SÄPO eller vad de är för något). Några dagar senare får hon ett samtal, Kungen vill gärna träffa henne. Så hon flygs till Stockholm och inleder en liten affär med vår Konung. Detta pågår i några månader, hon får ett samtal, flygs till huvudstaden och de träffas för en trevlig (?) stund. Efter ett par månader är det inte lika intressant längre, och tjejen får ta emot ett samtal av Tarras själv som "gör slut" åt kungen. Och dessutom passar på att inflika "Det är ingen idé att du går till pressen, de skriver ändå ingenting om det här".
Citera
2004-06-08, 13:20
Medlem
Teleskophals

Har inte sett det, men det kan inte vara lika jävligt som vädernorskan i fyran, väl?
Citera
2004-06-08, 13:36
Medlem
Citat:
Har inte sett det, men det kan inte vara lika jävligt som vädernorskan i fyran, väl?

Check this out:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0406/01/NYHETER-01s12madde_368.jpg

Förutom teleskophalsen så verkar hon lida av samma sjukdom som Anna Nicole Smith har, alltså "knappnålslhuvud".
Citera
2004-06-08, 13:56
Medlem
Knappnålshuvud

Har inte hört det uttrycket tidigare, innehållet är det som beskrivs gissar jag. Eller är det lika välfyllt som ett knapphål?
Citera
2004-06-08, 18:36
Medlem
Peniss avatar
Madde är inte vacker, bara mindre ful.

Kungafamiljens barn ser till att omge sig med andra inavlade adelsungar som ser ännu värre ut än dem själva.
Citera
2004-06-08, 19:08
Medlem
...men vänta lite nu...

Först är det fel på Silvia för att hon är tysk, och i nästa stund råder det inavel i kungafamiljen. Befolkningsantalet i Europa måste minst sagt vara minimalt om man som svensk (med franska rötter) riskerar inavel då man gifter sig med en tyska.

Stackars islänningar säger jag bara.
Citera
2004-06-08, 20:28
Medlem
Citat:
Har inte hört det uttrycket tidigare, innehållet är det som beskrivs gissar jag. Eller är det lika välfyllt som ett knapphål?

Nä, det syftar mer på huvudstorleken då. Jag känner en tjej som har sett Anna Nicole i verkliga livet, och det hon slogs av var inte så mycket de gigantiska pattarna, utan att huvet var litet som en grapefrukt. Maddes skalle på den där teleskophalsen ser ut att vara av samma storlek - hon får väl ta på sig åtta mössor innanför hjälmen, typ...
Citera
2004-06-08, 21:55
Medlem
Svanhals II - Madde

Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Nä, det syftar mer på huvudstorleken då. Jag känner en tjej som har sett Anna Nicole i verkliga livet, och det hon slogs av var inte så mycket de gigantiska pattarna, utan att huvet var litet som en grapefrukt. Maddes skalle på den där teleskophalsen ser ut att vara av samma storlek - hon får väl ta på sig åtta mössor innanför hjälmen, typ...

Kikade på den länken - tror inte att det stämmer, har ingen aning om varför. Men party-pinglan är definivt PSB vilket jag inte kan säga om Järnis.

Var det inte ett nytt upslag på nna-Nicole i Aftonbl. nu igen - hon tycks fixa fixa nytt nyhetsvrde hela tiden - stackars människa.
Citera
2004-06-09, 11:53
Medlem
Willy-45s avatar
Pengar??

Aftonpravda hade en artikel för länge sedan om ekonomin i kungahuset (Leve offentlighetsprincipen.. åtminstone denna gång..)
Enl denna så är det knugen som står för stålarna till nästan 100% i familjen. Silvia hade en förmögenhet på 700K. En struntsumma i sammanhanget.
Misstänker att hon är rejält låst ekonomiskt och pga detta får stå ut med en del.."missgrepp" av knugen. Hur hennes föräldrar har det ekonomiskt vet jag inte, om de ev skulle kunna vara en ekonomisk back-up vid ev skilsmässa.
Thats life i överklassen..

Finnns det bättre afrodisiaka än makt pengar kändisskap? Knugen har ju iaf 2 av tre..
Citera
2004-06-09, 11:58
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Enl denna så är det knugen som står för stålarna till nästan 100% i familjen. Silvia hade en förmögenhet på 700K. En struntsumma i sammanhanget.
Misstänker att hon är rejält låst ekonomiskt och pga detta får stå ut med en del.."missgrepp" av knugen.

Finns äkteskapsförord. Har för mig att det har reviderats en gång, Silvia lyckades då förhandla till sig en bättre deal än då de gifte sig. Enligt första avtalet skulle hon i princip inte få något alls.
Citera
2004-06-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Finns äkteskapsförord. Har för mig att det har reviderats en gång, Silvia lyckades då förhandla till sig en bättre deal än då de gifte sig. Enligt första avtalet skulle hon i princip inte få något alls.

Skulle tro att skilsmässa inte är ett alternativ i de här kretsarna. Vill vår käre Kalle vara ute och röra på sig lite så är det nog bara att acceptera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in