Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Tycker att knugen och victoria är mer anspråkslösa.... och lillprinsen...madeleine och silivia är som av en annan sort.
Anspråkslösa... Odugliga parasiter skulle jag vilja säga.
Se det så här, de får djävligt mycket skit från alla håll, och ändå så har de
insett att de har så oerhört stora fördelar att bara skita i allt medans
de fortsätter att håva in pengar från statskassa.
Alla andra någorlunda normalbegåvade människor (FB) hade blivit förbannade och
sagt sin mening, men nee... inte dessa pajsare inte...
Så längre stora pengar rullar in utan några motkrav eller insyn, så skrattar de hela vägen
till banken och skiter i all kritik.
Staten betalar, då är alltid Gratis Gott!