2008-10-18, 15:21
Medlem
pongos avatar
hmmm
Själv tycker jag ju att det är roligt att läsa alla inlägg här och lika roligt är det att se vad vår Kung säger och gör ibland. Jag kanske inte lägger någon stor vikt på det, men man får ju ett gott leende ivartfall.

Det jag kom att tänka på när jag läst tråden är, (om man tänker så här)

Media är där och bevakar, ska göra en intervju.
reporten gårfram till han och frågar några saker....

det är här det knepiga kommer, istortsett vilken fråga som han får, analyseras ju allt, eftersom han är han.

han svarar ju artigt på en fråga och försöker ivartfall att utveckla en liten dialog som ALLA andra människor gör också. Han kan ju inte bemöta varje fråga med "ingen kommentar" eller att alla frågor måste föranmälas och analyseras innan han kan ge ett svar som inte strider mot vad han nu inte får tycka eller säga.

Hoppas ni förstår vad jag vill säga.
Citera
2008-10-18, 15:35
Medlem
xallos avatar
Vem bryr sig? Vill kungen vara full så skall kungen vara full, det är ett utav privilegierna med att vara just kung!

Leve Kungen!
Citera
2008-10-18, 16:16
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy Danze
vad har han gjort för att förtjäna vara kung och rik som fan osv?
Detta är p.g.a en av grundlagarna som infördes 1810, (successionsordningen)
Citat:
Ursprungligen postat av Billy Danze
Karln kan ju fan knappt läsa, tänka eller prata.
Eftersom vi har konstitutionell monarki så skiter jag i det. Det är bara roligt. Heja kungen.
Citera
2008-10-18, 16:49
Bannlyst
Jag älskar vår Kung, jag älskar vårt land. Om han sedan gör och säger sina åsikter så är det hans val, om han var full eller inte går inte direkt att avgöra. Men om jag var Sveriges konung skulle jag inte direkt spotta i glaset, får man föreslå för hans Majestät en T-shirt där det står...

Jag är knugen, vem fan är du?
Citera
2008-10-18, 17:14
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Vem bryr sig? Vill kungen vara full så skall kungen vara full, det är ett utav privilegierna med att vara just kung!

Leve Kungen!

Inga mer skattepengar till sveriges dyraste socialfall....

Privatisera kungahuset nu!
Citera
2008-10-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Inga mer skattepengar till sveriges dyraste socialfall....

Privatisera kungahuset nu!
Socialfall behöver inte jobba och gör ingen nytta alltså är kungen inget socialfall.
Citera
2008-10-18, 17:32
Medlem
Toolmans avatar
En fråga som genast uppkommer, vart var hovet? De måste vara pinsamt medveten om kungens intellektuella förmågor eller snarare frånvaron av dessa. Har inte kungen alltid en pressekreterare närvarande, annars är hela hovet lika inavlade och degenererade som familjen i fråga. Vilket jag har svårt att tänka mig eftersom de tillsätts på meriter. Vad är hela historian bakom detta? Var kungens pressekreterare tillfället ur spel, pisspaus, iväg och åt en hamburgare, mental kollaps av alla kretiner i jaktlaget? Inför intervjuer med kungen får bara frågor som bifogats i förväg ställas så kungen kan öva in svaren i lugn och ro, vad gick fel här? Jag är så nyfiken.

Kungen och vapen, jag skulle bara ställa snälla frågor, kungen har rätt att döda eftersom han har åtalsfrihet.
Citera
2008-10-18, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jepperdi
Förutom att han personligen sedan födseln tränats och utbildats för att bli kung, trots sin dyslexi, så har hans far och farfar osv gjort ett bra jobb som Sveriges statschef och bland annat på så sätt gett sin avkomma rätten till att fortsätta den traditionen.
Får man inte ärva sina föräldrar i din värld?
Du kan ju inte stava men jag utgår ifrån att du har pratat med kungen, hört honom läsa och läst hans tankar.

Dagens asgarv, berätta gärna hur bra knugens far var som kung
Citera
2008-10-18, 18:38
Bannlyst
Kungen är väl oftast full

/Kära Örebroare
Citera
2008-10-18, 18:38
Medlem
begåvning

Flera inlägg i tråden verkar tillhöra flashbacks
allra minst begåvade människor.

.
Citera
2008-10-18, 18:39
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald

Dagens asgarv, berätta gärna hur bra knugens far var som kung

Vad fan är det som är roligt med att hans farsa dog ung?
Citera
2008-10-18, 18:40
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Vad fan är det som är roligt med att hans farsa dog ung?

Grejen är väl att puckot menade att Kungens far varit statschef vilket han naturligtvis inte var då han dog som kronprins. Historielös ungdom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in