2004-06-09, 13:06
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
...Misstänker att hon är rejält låst ekonomiskt och pga detta får stå ut med en del.."missgrepp" av knugen. Hur hennes föräldrar har det ekonomiskt vet jag inte, om de ev skulle kunna vara en ekonomisk back-up vid ev skilsmässa.
..

Hennes farsa mulade för en del år sedan så där finns inget att hämta. Hon får väl ringa ODESSA...
Citera
2004-06-09, 13:36
Medlem
Odessa

Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Hennes farsa mulade för en del år sedan så där finns inget att hämta. Hon får väl ringa ODESSA...

Det var ju inget tråkigt alternativ. Pojarna i Brasilien och Paraguay kommer kanske rusande och halar fram kreditkortet.
Citera
2004-06-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Skulle tro att skilsmässa inte är ett alternativ i de här kretsarna. Vill vår käre Kalle vara ute och röra på sig lite så är det nog bara att acceptera.

Låter som gubben skulle ha nytta av en barnflicka från Knutby.
Citera
2004-06-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 14th
Låter som gubben skulle ha nytta av en barnflicka från Knutby.

Kan nog duga med nästan vem som helst från Knutby, de flesta verkar rätt "pigga i bäret".
Citera
2004-06-09, 14:10
Medlem
Förutom att Hans majestät är ordblind så har han svårt för att orientera sig i största allmänhet.Undrar om Elisabeth tarras wahlgren får hjälpa honom när han är och besöker olika kärlekslyor på stan,dvs får hon styra knugens suk när han skall till? Vad vet man om Tarras Wahlgren,tycker hon verkar vara en ovanligt elak anorektiker
Citera
2004-06-09, 14:12
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Förutom att Hans majestät är ordblind så har han svårt för att orientera sig i största allmänhet.Undrar om Elisabeth tarras wahlgren får hjälpa honom när han är och besöker olika kärlekslyor på stan,dvs får hon styra knugens suk när han skall till? Vad vet man om Tarras Wahlgren,tycker hon verkar vara en ovanligt elak anorektiker

Hon heter väl ändå Tarras-Wahlberg?
Citera
2004-06-09, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Kan nog duga med nästan vem som helst från Knutby, de flesta verkar rätt "pigga i bäret".

Jo det verkar dom sannerligen vara men nu syftade jag mest på detta med att skilsmässa kan vara känsligt om man är kung vilket man löste på ett mycket innovativt sätt i Knutby där det inte heller passar sig att bryta det heliga äktenskapet som är instiftat av gud bla bla etc etc..
Citera
2004-06-09, 14:30
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tori
En person jag känner till hamnade en gång på en tillställning där kungen var närvarande. Efter några drinkar tog hon mod till sig och bad om en dans, mest för skoj skull och att kunna hävda att hon dansat med kungen! Men hon blev nekad via hans livvakter (eller SÄPO eller vad de är för något). Några dagar senare får hon ett samtal, Kungen vill gärna träffa henne. Så hon flygs till Stockholm och inleder en liten affär med vår Konung. Detta pågår i några månader, hon får ett samtal, flygs till huvudstaden och de träffas för en trevlig (?) stund. Efter ett par månader är det inte lika intressant längre, och tjejen får ta emot ett samtal av Tarras själv som "gör slut" åt kungen. Och dessutom passar på att inflika "Det är ingen idé att du går till pressen, de skriver ändå ingenting om det här".

Så du har altså fått förstahandsinformation av en person som du känner som personligen har nuppat med Kalle Sexton? Isåfall är du den som är närmast riktiga bevis av alla de kunga-otrohets-historier jag har hört.

Jag blir lite fascinerad när jag tänker på Krungtheps story, tänk om någon skulle fånga HMK på bild mitt under akten. Vilken jävla skandal! Tror säkert att tyska eller engelska tidningar skulle skriva om de hade bildbevis, och en nätt summa pengar skulle de nog betala också.
Citera
2004-06-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 14th
Jo det verkar dom sannerligen vara men nu syftade jag mest på detta med att skilsmässa kan vara känsligt om man är kung vilket man löste på ett mycket innovativt sätt i Knutby där det inte heller passar sig att bryta det heliga äktenskapet som är instiftat av gud bla bla etc etc..

"Innovativa" är ett mycket balanserat sätt att beskriva händelserna i Knutby.
Citera
2004-06-09, 15:59
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
En person jag känner till hamnade en gång på en tillställning där kungen var närvarande. Efter några drinkar tog hon mod till sig och bad om en dans, mest för skoj skull och att kunna hävda att hon dansat med kungen! Men hon blev nekad via hans livvakter (eller SÄPO eller vad de är för något). Några dagar senare får hon ett samtal, Kungen vill gärna träffa henne. Så hon flygs till Stockholm och inleder en liten affär med vår Konung. Detta pågår i några månader, hon får ett samtal, flygs till huvudstaden och de träffas för en trevlig (?) stund. Efter ett par månader är det inte lika intressant längre, och tjejen får ta emot ett samtal av Tarras själv som "gör slut" åt kungen. Och dessutom passar på att inflika "Det är ingen idé att du går till pressen, de skriver ändå ingenting om det här".

Hon kan vara lugn, stämmer detta och hon kan presentera hållbara bevis kan jag se till att hon tjänar en bra hacka på detta. Jag har nämligen kontakterna med media som gärna skriver om detta

Men hon får ju räkna med att bli alla rojalisters lilla hatobjekt, men hon kan skratta hela vägen till banken
Citera
2004-06-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Hon kan vara lugn, stämmer detta och hon kan presentera hållbara bevis kan jag se till att hon tjänar en bra hacka på detta. Jag har nämligen kontakterna med media som gärna skriver om detta

Men hon får ju räkna med att bli alla rojalisters lilla hatobjekt, men hon kan skratta hela vägen till banken

Frågan är vad som är hållbara bevis i detta sammanhang. DNA?
Citera
2004-06-09, 16:52
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Frågan är vad som är hållbara bevis i detta sammanhang. DNA?

Till exempel en liten rest av HKH säd på något klädesplagg eller någon annanstans där han kan ha pinkat in reviret. Sen kan man ju plocka hans DNA lite varsomhelst runt om i Sverige.

Flygbiljetter, telefonsamtal, SMS, uppgifter om ställen de nuppat på och så vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in