Citat:
Ursprungligen postat av Tori
En person jag känner till hamnade en gång på en tillställning där kungen var närvarande. Efter några drinkar tog hon mod till sig och bad om en dans, mest för skoj skull och att kunna hävda att hon dansat med kungen! Men hon blev nekad via hans livvakter (eller SÄPO eller vad de är för något). Några dagar senare får hon ett samtal, Kungen vill gärna träffa henne. Så hon flygs till Stockholm och inleder en liten affär med vår Konung. Detta pågår i några månader, hon får ett samtal, flygs till huvudstaden och de träffas för en trevlig (?) stund. Efter ett par månader är det inte lika intressant längre, och tjejen får ta emot ett samtal av Tarras själv som "gör slut" åt kungen. Och dessutom passar på att inflika "Det är ingen idé att du går till pressen, de skriver ändå ingenting om det här".
Så du har altså fått
förstahandsinformation av en person
som du känner som personligen har
nuppat med Kalle Sexton? Isåfall är du den som är närmast riktiga bevis av alla de kunga-otrohets-historier jag har hört.
Jag blir lite fascinerad när jag tänker på Krungtheps story, tänk om någon skulle fånga HMK på bild mitt under akten. Vilken jävla skandal! Tror säkert att tyska eller engelska tidningar skulle skriva om de hade bildbevis, och en nätt summa pengar skulle de nog betala också.