2013-05-02, 22:17
Medlem
Det skulle vara mycket spännande att se alla lysande skönheter som sitter på Flashback och gnäller på feministers utseenden. Ni är säkert riktiga Richard Kruspe-lookalikes allihopa.
Citera
2013-05-02, 22:23
Medlem
kolugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det skulle vara mycket spännande att se alla lysande skönheter som sitter på Flashback och gnäller på feministers utseenden. Ni är säkert riktiga Richard Kruspe-lookalikes allihopa.

Brad Pitt brukar ju annars vara mäns manlige idol då det kommer till utseende. Dreglas en hel del över honom från den manliga fronten, speciellt på R&S.
Så vi pratar nog med pitt kopior.
Citera
2013-05-02, 22:25
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:

Guds gåva till kvinnan och lite till tror jag är standarden.
Citera
2013-05-02, 22:34
Medlem
Rois avatar
Sammanfogade ett antal trådar på samma ämne.

/Mod
Citera
2013-05-02, 22:42
Medlem
Citat:

Ser man ut som Richard Kruspe har man ingen rätt att klaga på andras utseende.
Karln var inte det minsta vacker.

Citat:
Ursprungligen postat av kolugn
Brad Pitt brukar ju annars vara mäns manlige idol då det kommer till utseende. Dreglas en hel del över honom från den manliga fronten, speciellt på R&S.
Så vi pratar nog med pitt kopior.

Brad Pitt är väldigt sliten (inte attraktivt).
Var väl ett tag sedan han brukade röstas fram som sexig bland kvinnor?
Citera
2013-05-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarna
Ser man ut som Richard Kruspe har man ingen rätt att klaga på andras utseende.
Karln var inte det minsta vacker.

Brad Pitt är väldigt sliten (inte attraktivt).
Var väl ett tag sedan han brukade röstas fram som sexig bland kvinnor?

De är båda 2 väldigt attraktiva.
Citera
2013-05-02, 23:31
Medlem
Citat:

Om någon är vacker ligger i betraktarens öga som det brukar påstås.

Så om feminister är vackra eller fula beror på smak och tycke.
Om killarna som skriver i denna tråd är vackra eller fula beror på smak och tycke.
Citera
2013-05-02, 23:51
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:

Självklart är vi det.
Citera
2013-05-03, 00:36
Medlem
Probelimes avatar
Jag är ganska övertygad om att feminister lider av ett komplex, som de kämpar emot genom att bli feminister.

Alla de framgångsrika tjejer jag känner ser bra ut, intelligenta och allmänt sociala. Långt ifrån feminister så att säga.

Hade de tjejer som blir feminister varit framgångsrika, intelligenta hade det med all säkerhet inte blivit feminister.

Egentligen är det väl ingen större skillnad på rasister, feminister, kommunister etc. Alla drivs av ett hat, ett hat som hämmar den personliga utvecklingen, intelligensen och sociala förmågan. Dessa människor blir också sällan framgångsrika även om det möjligtvis finns några undantag. Jag tror på allvar att Hat gör en dum, finns även forskningen som tyder på det.

Gudrun Schyman hade aldrig lyckats i affärslivet, något som däremot en tjej som Nyamko Sabuni hade gjort. Den sistnämnda kallar sig dock inte feminist.
Citera
2013-05-03, 00:49
Medlem
kolugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Jag är ganska övertygad om att feminister lider av ett komplex, som de kämpar emot genom att bli feminister.

Alla de framgångsrika tjejer jag känner ser bra ut, intelligenta och allmänt sociala. Långt ifrån feminister så att säga.

Hade de tjejer som blir feminister varit framgångsrika, intelligenta hade det med all säkerhet inte blivit feminister.

Egentligen är det väl ingen större skillnad på rasister, feminister, kommunister etc. Alla drivs av ett hat, ett hat som hämmar den personliga utvecklingen, intelligensen och sociala förmågan. Dessa människor blir också sällan framgångsrika även om det möjligtvis finns några undantag. Jag tror på allvar att Hat gör en dum, finns även forskningen som tyder på det.

Gudrun Schyman hade aldrig lyckats i affärslivet, något som däremot en tjej som Nyamko Sabuni hade gjort. Den sistnämnda kallar sig dock inte feminist.

Detta inlägg är nog det korkaste jag läst på länge...sorry men sant.

1. Dina "framgångsrika" tjejer hade inte varit just det UTAN feminismen. Sug på den lite.
2. Har du frågat dem om de är feminister?
3. Finns gott om extremt framgångsrika människor som ÄR feminister. Faktum är att det kryllar av dem speciellt inom politiken.
4. Att hat gör en dum, det håller jag med om, bara titta sig omkring på FB och de personer som sitter här inne och hatar feminister, bögar och invandrare..i det ena mer korkade inlägget efter det andra.
5. Hur kan du bedömma Gudrun Schymans förmåga eller inte inom affärslivet eller Nyamko Sabunis för den delen? Vad är du? en headhuntare?
Citera
2013-05-03, 01:13
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolugn
Detta inlägg är nog det korkaste jag läst på länge...sorry men sant.

1. Dina "framgångsrika" tjejer hade inte varit just det UTAN feminismen. Sug på den lite.
2. Har du frågat dem om de är feminister?
3. Finns gott om extremt framgångsrika människor som ÄR feminister. Faktum är att det kryllar av dem speciellt inom politiken.
4. Att hat gör en dum, det håller jag med om, bara titta sig omkring på FB och de personer som sitter här inne och hatar feminister, bögar och invandrare..i det ena mer korkade inlägget efter det andra.
5. Hur kan du bedömma Gudrun Schymans förmåga eller inte inom affärslivet eller Nyamko Sabunis för den delen? Vad är du? en headhuntare?
Ditt inlägg är ju skrivet med hat
Jag har inte frågat alla om de är feminister, men kan garantera till 100% säkerhet att de inte är det så de inte hatar män eller ger uttryck för något sådant. Snarare tvärt om.

Självfallet hade tjejer varit framgångsrika utan feminismen.
Ja, det kryllar av feminister inom politiken, men dessa hade aldrig blivit framgångsrika i näringslivet. Politiker saknar oftast utbildning, därför folk blir politiker.

Min gissning är att du själv sitter på en ganska låg utbildningnivå, röstar på VP och förmodligen är ganska lat. Skrämmande likt? Ja, det beror på att feminister är lätta att kategorisera och avvikelsen tenderar till att vara rätt liten.
Citera
2013-05-03, 01:25
Medlem
kolugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Ditt inlägg är ju skrivet med hat
Jag har inte frågat alla om de är feminister, men kan garantera till 100% säkerhet att de inte är det så de inte hatar män eller ger uttryck för något sådant. Snarare tvärt om.

Självfallet hade tjejer varit framgångsrika utan feminismen.
Ja, det kryllar av feminister inom politiken, men dessa hade aldrig blivit framgångsrika i näringslivet. Politiker saknar oftast utbildning, därför folk blir politiker.

Min gissning är att du själv sitter på en ganska låg utbildningnivå, röstar på VP och förmodligen är ganska lat. Skrämmande likt? Ja, det beror på att feminister är lätta att kategorisera och avvikelsen tenderar till att vara rätt liten.

Inte skrivet med ett smack hat kära du. Jag hatar inte personer jag inte ens känner, till skillnad från dig antar jag.
Om du inte frågat dem hur kan du veta till 100% ? Bara för att de gillar män?
Nej, utan feminism hade de inte haft rösträtt, arvsrätt, aborträtt eller yrkesrätt eller rätt till sin egen kropp. Hur kan man vara en framgångsrik människa utan detta? Kan du?
Kryllar av människor utan utbildning inom näringslivet också. Och finns feminister lite överallt.

Du borde onekligen läsa på lite om vad feminismen har stått för och står för, innan du så arrogant drar massa slutsatser om folk och deras åsikter du inte ens har en aning om vad de står för.

fel, fel, fel
Jag har en MA. Jag är egenföretagare. Röstar inte på VP och är allt annat än lat.
Så nej du har uppenbart klara problem med att kategorisera folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in