Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Ditt inlägg är ju skrivet med hat

Jag har inte frågat alla om de är feminister, men kan garantera till 100% säkerhet att de inte är det så de inte hatar män eller ger uttryck för något sådant. Snarare tvärt om.
Självfallet hade tjejer varit framgångsrika utan feminismen.
Ja, det kryllar av feminister inom politiken, men dessa hade aldrig blivit framgångsrika i näringslivet. Politiker saknar oftast utbildning, därför folk blir politiker.
Min gissning är att du själv sitter på en ganska låg utbildningnivå, röstar på VP och förmodligen är ganska lat. Skrämmande likt? Ja, det beror på att feminister är lätta att kategorisera och avvikelsen tenderar till att vara rätt liten.
Inte skrivet med ett smack hat kära du. Jag hatar inte personer jag inte ens känner, till skillnad från dig antar jag.
Om du inte frågat dem hur kan du veta till 100% ? Bara för att de gillar män?
Nej, utan feminism hade de inte haft rösträtt, arvsrätt, aborträtt eller yrkesrätt eller rätt till sin egen kropp. Hur kan man vara en framgångsrik människa utan detta? Kan du?
Kryllar av människor utan utbildning inom näringslivet också. Och finns feminister lite överallt.
Du borde onekligen läsa på lite om vad feminismen har stått för och står för, innan du så arrogant drar massa slutsatser om folk och deras åsikter du inte ens har en aning om vad de står för.
fel, fel, fel
Jag har en MA. Jag är egenföretagare. Röstar inte på VP och är allt annat än lat.
Så nej du har uppenbart klara problem med att kategorisera folk.