2010-05-12, 01:43
Medlem
Månsans avatar
Är Ragnar samma som RN?
Ytterst förvirrande med alla initialer uppblandat med GM och BO.
Citera
2010-05-12, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedMaul
Helt sjukt om det nu är han RN som är GM. Varför tog han inte sitt liv på platsen då? Märkte han att resten av familjen var på väg hem och fick bråttom kanske? eller helt enkelt att han inte hade något sätt att ta livet av sig just då. Isf hänger han väll i nån snara i skogen nu.

Om det är RN så kan orsaken vara många, schizofreni skulle kunna vara en förklaring. Svartsjuka en annan. Men inget säger att det är han. återstår att se.
Citera
2010-05-12, 01:44
Medlem
Jag tror ju på RN som gärningsman, men om han inte är det så måste det ju betyda att han har blivit bortförd av GM. Kidnappad eller mördad på annan plats. Någon som vet om RN hade körkort och tillgång till bil? Det stod bara en bil på uppfarten i den första bilden som dök upp, och det var MN:s, kan RN eller GM med RN försvunnit i den mördade pappans bil?
Citera
2010-05-12, 01:45
Medlem
Mahous avatar
RN som tagit liven på syskonparet samt Mats. LGS var antingen involverad till den grad att RN försökte mörda honom också, eller att han dök upp olägligt för RN?

Nu är RN antingen på rymmen eller död någon annanstans?
Citera
2010-05-12, 01:45
Medlem
Feynmans avatar
Har RN experimenterat med droger? Borde vara någon i den lilla bygden som vet.
Citera
2010-05-12, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirek
Jag tror ju på RN som gärningsman, men om han inte är det så måste det ju betyda att han har blivit bortförd av GM. Kidnappad eller mördad på annan plats. Någon som vet om RN hade körkort och tillgång till bil? Det stod bara en bil på uppfarten i den första bilden som dök upp, och det var MN:s, kan RN eller GM med RN försvunnit i den mördade pappans bil?

Han behöver ju inte ha vart på platsen överhuvudtaget.
Citera
2010-05-12, 01:46
Medlem
Flykting67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsill
... Det har flaggats för stora nedskärningar på Spångs jobb i dagarna. Sånt kan ju göra folk galna(*min reflektion*)

Men Spång är 62 år gammal. Vid 62 så är man nästan "hemma" och med hjälp av någon avslappnad åtgärd så når man snart 65. Detta låter inte som mycket till motiv.
Citera
2010-05-12, 01:48
Medlem
scwabs avatar
Letat och sökt i tråden men har inte hittat R**nars koppling till S**nge eller brottsplatsen. Har jag missat något uppenbart? (PM går bra om det varit uppe flera gånger tidigare)

Tack!
Citera
Medlem
CoopColas avatar
Hur kan alla vara säkra på att RN är gm?
Citera
Medlem
Johnrambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_bar
Vad betyder "BO" ?

Brottsoffer

oj hade de redan blivit 30 sidor. antar att du redan fått svaret på sidan 29. Ursäkta för dubbelpost isf
Citera
2010-05-12, 01:49
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hur kan alla vara säkra på att RN är gm?

Snabba vändningar på Flashback... Om uppgifterna stämmer att han är "försvunnen" så tycker jag dock att det rätt ordentligt är en omständighet som talar till hans nackdel.
Citera
2010-05-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feynman
Har RN experimenterat med droger? Borde vara någon i den lilla bygden som vet.

Vad det har med saken att göra ser jag inte riktigt. Men nej ragnar höll inte på med droger så vitt jag vet(och jag anser mig ha rätt stor koll).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in