Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Åh, du tänker så... Själv resonerar jag som så att när jag betat av tråden och de RP:s som fanns visar det sig att jag hade missat lite och då är det bara att "göra om, göra rätt". Men, häv ur dig bara och det är helt okej om du gör det mot mig. Du ingår i det jag brukar kalla "begåvningsreserven" och det är inte positivt för dig....
Det där tror inte jag på!
Och vidare får du givetvis publicera ditt svar till mig, det här är ju flashback! Yttrandefrihet, du behöver inte be om lov. Men jag kan hjälpa dig:
SVAR:
Hej
Nu har jag raderat även det inlägget som jag tydligen missade... Du förstår inte problemet. I 'Krim diskuterar vi brottsfall och då kan vi inte acceptera att varenda tråd handlar om Integration och invandring. Trådarna ska handla om själva fallet, inte om hur vi ska lösa problemet med att invandrarna är överrepresenterade inom en del av brotten som begås...
Om du blir förbannad på mig gör mig ingenting eftersom jag agerar enligt regelverket. Det vore värre om du blev förbannad för att jag inte agerade efter det... Så fundera nu lugnt och sansat på det jag skrev här och läs igenom reglerna så tror jag att vi kan mötas åtminstone halvvägs...
För övrigt är jag otroligt svensk med nästan lika blå ögon som Hardy Nilsson...
Med vänlig hälsning
Carl Hamilton - moderator
Nu har jag raderat även det inlägget som jag tydligen missade... Du förstår inte problemet. I 'Krim diskuterar vi brottsfall och då kan vi inte acceptera att varenda tråd handlar om Integration och invandring. Trådarna ska handla om själva fallet, inte om hur vi ska lösa problemet med att invandrarna är överrepresenterade inom en del av brotten som begås...
Om du blir förbannad på mig gör mig ingenting eftersom jag agerar enligt regelverket. Det vore värre om du blev förbannad för att jag inte agerade efter det... Så fundera nu lugnt och sansat på det jag skrev här och läs igenom reglerna så tror jag att vi kan mötas åtminstone halvvägs...
För övrigt är jag otroligt svensk med nästan lika blå ögon som Hardy Nilsson...
Med vänlig hälsning
Carl Hamilton - moderator
Så, med tanke på:
"Det är ju förbaskat märkligt att anhängarna av den vita rasen, som ser sig själva som överlägsna, är så korkade att de inte kan vare sig hålla sig till topic eller läsa reglerna... Om ni vill diskutera I&I gör ni det i där för avsett forum, här diskuterar vi fallet."
(https://www.flashback.org/sp23039460)
så vill åtminstone jag påstå att man kan skönja dina politiska åsikter mellan raderna. Det verkar lite - som TS också nämner - att inlägg som är obekväma eller inte pk raderas direkt, i denna forumsdel.
Menar du att dina egna politiska åsikter inte alls färgar ditt arbete med att radera inlägg på löpande band?
En sådan människa får man leta efter med ficklampa!
I dag vidarebefordrade jag det PM:et till admin och admin4, och fick av den senare svaret att hon/han ska titta på saken. Dessutom sände min käre vän
Troian mig ett PM om varför han plockat bort en del inlägg där, ett PM jag inte svarat på.