2012-09-16, 02:32
Medlem
Nu har jag läst, läst och läst. Dragit igenom hela tråden och lagt upp en plan för hur jag ska agera.

Vill börja med att säga att jag är tacksam för allt som skrivits här, samt att jag förstår och respekterar båda lägren (de som tror på bakterier och de som inte gör det). Anledningen till att jag tror att min version är bakteriell är att jag hade illaluktande urin när det först slog till, något som tyder på bakterier. Detta försvann efter en kur Cipro (minns inte om det var 2 eller 4 veckor, men inte mer än så, och då troligen för kort) men fick självklart återfall och blev faktiskt inte helt botad ens temporärt. Att jag får kramp i muskulaturen kring bäckenbotten är i princip uppenbart för mig, och tror därför att jag åtminstone HAFT en bakteriell prostatit som gav dessa komplikationer, men som nu KAN vara besegrad (det ska dock tas reda på). Det ska dock tilläggas att jag inte har många symtom som folk skriver om, har inga problem att leva ett normalt liv förutom när det kommer till sex, då stimulans gör att det värker i muskulaturen. Får även andra besvär efteråt, men listar dem inte igen utan hänvisar till mitt första inlägg några sidor bak om någon nu är intresserad.

*Mitt första mål är smärtlindring, vilket jag tycker är ett realistiskt mål. Vill tacka Atari för flera intressanta alternativ, och kommer att satsa på Allicin i kombination med cernitol, alternativt quercetin samt någon muskelavslappnande medicin, t.ex paraflex. Alternativt LDN också, ge gärna din åsikt på det sistnämnda då du själv använt det (Atari).

* Kommer att komplettera detta med att införskaffa en värmedyna att sitta på på jobbet. Självklart långkallingar nu när det börjar bli ruggigt, samt en vinterjacka som täcker röven ordentligt. Utöver det så ska jag även prova varma bad, dels för att det är sjukt gött och för att det KAN lindra, och sist men inte minst avslappnings- och olika typer av stärkande muskelövningar (för bäckenbottenmuskulaturen).

* Anledningen till att jag inte vill hålla på och prova olika antibiotika är för att jag inte vill köra för korta behandlingar (verkar vara standard i Sverige) och därav ruinera vissa kända antibiotikum på grund av att de eventuella bakterierna utvecklar resistens. Utan sparar hellre samtliga alternativ tills jag gjort ett grundligt test gällande bakterier med mera. Var detta kommer att ske är oklart men jag har en ide som jag kommer till i nästa punkt.

* Jag planerar att först och främst vända mig till Guercini, och rent av erbjuda honom en deal, där jag erbjuder honom mer pengar än de 2300 euron eller vad det nu är som han vill ha, i utbyte mot att jag får precis det jag vill ha. Det jag kommer att efterfråga är att komma ner och göra ett ordentligt PCR/DNA-test efter prostatamassage, även lämna spermaprov samt få ultraljudsundersökning av prostata samt sädesblåsor. Han ska då leta efter ALLT, och inte bara klamydia, gonorre med flera, utan även gramnegativer. Sedan åka hem utan någon injektion vid första besöket, och istället invänta hans labbresultat, vilka jag vill ha skickade till mig (antar att man redan får det)
Utifrån resultaten ska vi sedan tillsammans (ja, jag ska ha något att säga om saken då jag kommer tokforska på internet om allt som står i resultatet) komma fram till vilka antibiotikum vi bör använda, samt att han innan vi bestämmer tidpunkt för behandling ser till att samtliga antibiotikum finns tillgängliga. Detta är ett krav inför samtliga besök, det jag ska ha ska finnas tillgängligt. Kommer även att fråga om tätare injektioner är möjligt, kanske rent av att bo där nere i kanske två veckor och köra mer intensivt. Skojaren, du som träffat karln får mer än gärna ge din syn på detta. Vad tror du? Vill för övrigt tacka dig för inspiration och tips du delat med dig av.

* Skulle Guercini neka mig detta, så kommer jag ge hans metod en chans ändå, dels för att det är billigare än Toths samt att man kan få pengarna tillbaka, men även för att det är mer flexibelt då jag kommer få det svårt att vara borta från jobbet en hel månad. Skulle det misslyckas, SAMT att OM han godtar mitt förslag men även det misslyckas, så är Toth eller Bahn nästa alternativ. Kommer följa Skojarens inlägg gällande Toth och försöka göra en bedömning utifrån det.

* Skulle samtliga direktinjektionsalternativ vara ineffektiva så kommer jag att ta reda på var och hur man kan få tillräckligt långa antibiotikakurer utskrivna (detta är anledningen till att jag helst sparar antibiotikakurer av denna form tills nu) och bomba på med så många olika varianter jag kan tänka mig, i kombination med Allicin, muskelavslappnande och någon medicin som verkar mot eventuell omedveten ångest som bidrar till spänningar. Blir jag erbjuden en för kort kur så kommer jag helt enkelt att hoppa över den och försöka på annat håll.

* Skulle allt detta misslyckas, eller om jag via besöket hos Guercini får svart på vitt att jag inte ens har några skadliga bakterier, så blir det att ta till knep från boken ni nämnt, "Headache in the pelvis" tror jag den hette, i kombination med fortsatt anvädning av naturläkemedel, massage och övningar i avslappnande och förstärkande syfte (bäckenbottenmuskulaturen) med mera.

För övrigt så är allt detta ett starkt bevis på att det inte finns någon rättvisa i världen. Här sitter vi, som jag antar är schyssta, normala killar (jag är det i alla fall) och har dessa besvär medan våldtäktsmän ränner omkring och förstör livet för andra med gåvan vi istället borde ha haft (fungerande könsorgan). Det är förjävligt rent av.
Citera
2012-09-16, 17:33
Medlem
Skojarns avatar
Jag noterade att det fanns mer blod i ejakulat osv av Toths sprutor än Guercinis. Det sved lite även vid urination osv, men no biggie. Tills jag fick den andra injektionen två dagar efteråt...tror blödningar uppstod och smärtorna jag fick var utom denna jord. I 24 timmar har jag brottats med kanske det största helvetet jag varit med om. Jag har vid flera tillfällen varit nära på att ringa ambulans och be dem söva ner mig. Jag bryter nog behandlingen och åker hem i förtid. Det jag varit med om senaste dygnet önskar jag inte min värsta fiende. Njut nu alla ni som "visste att det skulle bli så"
Citera
2012-09-16, 19:15
Medlem
Tråkigt att höra! Tillbaka till Guercini eller vad händer nu? Se gärna över förslaget ovan jag tänkt ge honom och säg om du tror att en såndan grej kan gå hem. Han verkar ju vara pengasugen.

Förresten, Atari, eller nån, hur fan registerar man sig på allimax.com? Man behöver logga in för att köpa online, men hittar bara en "login" men ingenstans att registrera sig. Länka gärna.
Citera
2012-09-16, 20:05
Medlem
Skojarns avatar
Ja, jag skulle skriva ett svar men jag låg i sängen i smärtor och knappade på mobilen...

Jag skulle gjort det du föreslår i omvänd ordning. Även om du har en infektion så kan du dämpa inflammationen i hög mån genom alla möjliga symtomlindrande åtgärder i all evighet. Det kanske lurar dig om orsaken till ditt tillstånd, samtidigt som infektionen kompliceras och blir mer svårbehandlad i framtiden.

Börja istället med att ta reda på om du har bakterier. Det bästa sättet är kanske inte att ösa pengar över diverse labratorium i Europa, eftersom det är oerhört svårt att isolera dessa patogener med alla sina felfaktorer. Du kan testa negativt i all evighet och ändå ha en infektion.

Däremot kan du be om att få en ultraljudsundersökning gjord här i Sverige, till att börja med. En infektion syns nämnligen ganska bra på sådan, dels genom svullna/vätskefyllda områden, men även förekomsten av kalk - ofta oregelbunden och koncentrerad till de infekterade områdena. Innan det kan du massera din egna prostata och sädesblåsor och på så vis kanske lokalisera problemet.

Vad jag ska göra nu vet jag inte. Guercini har åtminstone amikacin i sin arsenal, men han verkar vara återhållsam med den. Kanske om jag går ner på knän och ber honom så ger han mig några sprutor mot gramnegativer. Den där greken är kanske också ett alternativt, jag vet inte. Jag börjar få slut på ideer och kraft.
Citera
2012-09-16, 20:57
Medlem
Hej alla!
Jag är ny på forumet - men har följt tråden ända sedan jag fick diagnosen kronisk prostatit hos en läkare i Sydamerika i somras.
Mina symtom är urinläckage nattetid och viss smärta i ryggen plus dåliga spermievärden (detta var anledningen till läkarbesöket initialt).
Doktorerna där nere har inte samma problem med att skriva ut antibiotika så jag trodde allt skulle lösa sig när jag fick Levofloxacin och Doxycyklin utskrivet för att äta i 28 dagar. Bakterien de fann var E-coli. De gjorde även ett ultraljud, med samma resultat som du Skojarn skrev om, alltså det påminde om Star Wars med vita och gula stjärnor - där infektionen tydligt kunde ses.
Nåväl, jag startade behandlingen med tre dagliga injektioner med Cefalofan (inte 100 på namnet) om verkligen fungerade. Alla problem var borta efter tre dagar… torra kalsonger ingen smärta – det var fantastiskt…
Sedan började jag knapra tabletterna och åkte hem till Sverige…

Tanken var att jag skulle följa upp behandlingen i Sverige hos en urolog.
Då hände det som inte fick häda – jag tålde inte medicin blandningen utan Levofloaxacin:et gav mig sjuk värk i lederna så jag fick avbryta behandlingen efter 9 dagar.
Ok, jag kontaktade de då den eminenta svenska sjukvården – ironi – och de föreslog att de skulle odla prostatasekret och kanske ge mig en ny antibiotika. Resultatet var att de fann ingenting – och nu har jag besökt tre urologer och alla säger att det är bara att leva med det – de hittar ingenting… och vill inte heller skriva ut någonting…
Stora frågan är nu vad ska man göra.. jag lutar åt att boka en ny flygbiljett då det inte finna någon hjälp alls att få här… och hur stor är risken att mina bakterier har blivit resistenta mot Cefalofan (inte 100 på namnet) – som hjälpte i ett par dagar…
Och problemen är tillbaka .. och det värsta är att läkarna här föreslår at det enda jag kan göra är att vi får göra en IVF om jag vill ha barn nån gång… det är sjukt tragiskt!!
Har ni andra några tips?
Jag tackar för era kommentarer!
Citera
2012-09-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojarn
Ja, jag skulle skriva ett svar men jag låg i sängen i smärtor och knappade på mobilen...

Jag skulle gjort det du föreslår i omvänd ordning. Även om du har en infektion så kan du dämpa inflammationen i hög mån genom alla möjliga symtomlindrande åtgärder i all evighet. Det kanske lurar dig om orsaken till ditt tillstånd, samtidigt som infektionen kompliceras och blir mer svårbehandlad i framtiden.

Börja istället med att ta reda på om du har bakterier. Det bästa sättet är kanske inte att ösa pengar över diverse labratorium i Europa, eftersom det är oerhört svårt att isolera dessa patogener med alla sina felfaktorer. Du kan testa negativt i all evighet och ändå ha en infektion.

Jag tror du missförstod mig, det jag menar är att jag kommer att börja med diverse naturläkemedel bara för att få smärtlindring medan jag tar reda på vad den egentliga orsaken är. Menar du då att man kan testa negativt även via Guercinis test?

Citat:
Däremot kan du be om att få en ultraljudsundersökning gjord här i Sverige, till att börja med. En infektion syns nämnligen ganska bra på sådan, dels genom svullna/vätskefyllda områden, men även förekomsten av kalk - ofta oregelbunden och koncentrerad till de infekterade områdena. Innan det kan du massera din egna prostata och sädesblåsor och på så vis kanske lokalisera problemet.

Jag vill minnas att jag gjort en, glömde nämna det. De sa att den såg helt okej ut. Detta var dock ett bra tag sen, innan jag visste vad de skulle titta efter och att allt detta ens hade ett samband. De sa att den såg bra ut rent storleksmässigt, dock så var det liksom bara en liten bild på den, och inte uppförstorat som din bild ser ut att vara. Tyvärr har jag även blivit smått paranoid och litar inte längre på svensk sjukvård, och intalar mig då att de inte är kapabla att lokalisera felet, även om det borde synas på ett ultraljud. Sedan har vi dessutom sädesblåsorna som mycket väl kan ha ett finger med i spelet då jag gått med detta ett tag. Känner mig inte helt bekväm med att massera dem själv då jag är rädd att göra fel, samt att jag inte har något bra instrument att göra det med. Nej, det vore väldigt skönt att åka till någon som man vet besitter kunskapen. Han hittade felet på dig, så han kan även hitta det på mig. Pengar är bara pengar, och jag hade inga problem med att eventuellt betala Toths närmare 60,000 om jag minns rätt, så Guercinis 23000 (+ tillägg om han går med på mitt förslag) är inga problem.

Citat:
Vad jag ska göra nu vet jag inte. Guercini har åtminstone amikacin i sin arsenal, men han verkar vara återhållsam med den. Kanske om jag går ner på knän och ber honom så ger han mig några sprutor mot gramnegativer. Den där greken är kanske också ett alternativt, jag vet inte. Jag börjar få slut på ideer och kraft.

Jag skulle ge det ett försök med Guercini, försök övertala honom via mail eller nåt först. Vem är den grekiska läkaren? Vet du något om honom? Har du tankar kring Bahn?

För övrigt börjar jag mer och mer tro att sädesblåsorna spelar en stor roll i mitt fall. Urinen slutade lukta efter min cipro-behandling. Prostatan såg "bra" ut på mitt ultraljud, Och det hugger inte längre i korsryggen vid utlösning som det gjorde förut, utan mer i vad jag antar är bäckenbottenmuskulaturen. Kanske var det så att cipron faktiskt dödade allt i prostatan, men inte i sädesblåsorna. För bara några sekunder sedan kände jag att det, om än svagt, högg till lite grann i en punkt snett ner från naveln på vänster sida. Är det ungefär där de sitter? Känner detta till och från, och nu när jag skriver känner jag lite mer ner mot ljumsken. Kanske är det som sagt så att bakterier finns kvar där, samt att skiten hann sprida sig till bäckenbottenmuskulaturen som nu krampar.

Har även en teori om varför det bränner och svider i mellangården och penisroten (där det dessutom krampar som mest), och det är att slutmuskeln som omsluter urinröret och gör att man inte pissar ner sig (antar att den ingår i bäckenbottenmuskulaturen) krampar och klämmer åt urinröret i regionen vi utlösning, och skapar då en trängning. I denna trängning färdas sperma i hög hastighet, vilket mycket väl kan leda till friktionsskador som skulle kunna förklara känningarna. Att dessa känningar sedan försvinner om jag inte får utlösning på några dagar talar ju för något sådant också, att det helt enkelt är något som händer vid utlösning. Detta har varit min teori länge, har försökt få urologerna att tänka i samma banor och de gjorde då en cystoskopi, för att leta efter träningar. Problemet var, som jag kommit på nu i efterhand, att ingreppet skedde i slakt tillstånd samt att jag inte fått utlösning på några dagar innan ingreppen, för att jag bara visste hur ont det skulle göra. Nu gjorde det förjävla ont ändå, trots bedövning, men de sa att de inte hittade någonting utan kunde ta sig fram enkelt. Däremot hade hela scenariot kanske sett annorlunda ut om jag haft erektion och musklerna svält, vad vet jag. När jag pissade efteråt så kändes det som ett någon kört upp en borr inlindad i taggtråd och hoppas i saltsyra och slaffsat runt där inne, fyfan säger jag bara. Så något skumt är det ju.
Senast redigerad av RegnarDetEller 2012-09-17 kl. 00:11.
Citera
2012-09-17, 09:55
Medlem
Riiikards avatar
Hejsan!

Jag undrar lite om Prostatit.

För ca 3 månader sedan så fick jag konstiga känslor kring pungen och i testiklarna. Det höll i sig en vecka och jag skickades på röntgen fler veckor senare. Har ännu inte fått svar (kan ta sin tid...) men sedan försvann det onda. Jag är 20 år.

Men för 4a dagar sedan så kände jag en kväll när jag satt i soffan att det "stack" till som *** i ena testikeln. Blev skiträdd men det blev bättre efter ett tag. Men sedan så började det kännas konstigt (väääldigt dov smärta) runt ljumskarna och ibland ner i pungen och även lite ovanför roten på kuken. Trodde först att det var något med ena pungkulan men det är ingen missfärgning eller något eller akut smärta (trodde på pungvred - men då skulle nog pungen vara lika stor som en kokosnöt).

Det är fortfarande en "konstig" känsla kring dessa områden. Det gör ibland lite ondare om jag sitter ned länge t.ex. vid bilkörning eller tv-soffan.

Jag har inte svårt att kissa eller något.

Kan det vara symptom på Prostatit?
Senast redigerad av Riiikard 2012-09-17 kl. 10:06.
Citera
2012-09-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnarDetEller
...Och det hugger inte längre i korsryggen vid utlösning som det gjorde förut, utan mer i vad jag antar är bäckenbottenmuskulaturen. Kanske var det så att cipron faktiskt dödade allt i prostatan, men inte i sädesblåsorna. För bara några sekunder sedan kände jag att det, om än svagt, högg till lite grann i en punkt snett ner från naveln på vänster sida. Är det ungefär där de sitter? Känner detta till och från, och nu när jag skriver känner jag lite mer ner mot ljumsken. Kanske är det som sagt så att bakterier finns kvar där, samt att skiten hann sprida sig till bäckenbottenmuskulaturen som nu krampar.
Sädesblåsorna sitter bakom urinblåsan mot ändtarmen till. Om du har ont på framsidan nedanför naveln så är det inte sädesblåsorna. Jag har själv haft ont i nedre magtrakten, framför blygdbenet, en vag och svårlokaliserad molande värk. Det är ett inte helt ovanligt att man har ont i magtrakten vid Prostatit. Se diagram på följande länk (abdomen i diagramet) http://www.chronicprostatitis.com/definition.html

Citat:
Ursprungligen postat av RegnarDetEller
Har även en teori om varför det bränner och svider i mellangården och penisroten (där det dessutom krampar som mest), och det är att slutmuskeln som omsluter urinröret och gör att man inte pissar ner sig (antar att den ingår i bäckenbottenmuskulaturen) krampar och klämmer åt urinröret i regionen vi utlösning, och skapar då en trängning. I denna trängning färdas sperma i hög hastighet, vilket mycket väl kan leda till friktionsskador som skulle kunna förklara känningarna. Att dessa känningar sedan försvinner om jag inte får utlösning på några dagar talar ju för något sådant också, att det helt enkelt är något som händer vid utlösning.

Låter otroligt att sädesvätska skulle kunna ge upphov till sådan friktion. Då är det troligare att själva muskelsammandragningarna i utlösningsögonblicket ger upphov till smärtorna. Om det nu är så att muskelatur i bäckenbotten är i ett redan ansträngt krampliknande tillstånd så är det inte så svårt att inse att mer belastning kan göra ont. Tänk dig att du har riktigt ont av träningsvärk och så gör du någon intensiv/explosiv övning med den muskelgruppen, klart det skulle göra ont. Det tar sedan ett par timmar eller upp till ett par dagar för musklerna att återhämta/läka sig.

Mina främsta symptom förutom smärta på olika ställen i bäckenbotten är just problem med ejakulationen. Inget tryck i sprutet, mycket mindre skön utlösning än tidigare samt smärta i mellangården efteråt.

Om man slappnar av just innan orgasm istället för att spänna sig så minskar risken för värk efteråt. Det faktum att symptomen förvärras av kyla samt att avslappning minskar problemen talar för muskelrelaterade problem. Jag har aldrig haft problem med trängningar eller några symptom som tyder på urinvägsinfektion eller annan infektion i eller kring prostatan.
Senast redigerad av sctp 2012-09-17 kl. 22:06.
Citera
2012-09-18, 02:42
Medlem
Citat:
Jag noterade att det fanns mer blod i ejakulat osv av Toths sprutor än Guercinis. Det sved lite även vid urination osv, men no biggie. Tills jag fick den andra injektionen två dagar efteråt...tror blödningar uppstod och smärtorna jag fick var utom denna jord. I 24 timmar har jag brottats med kanske det största helvetet jag varit med om. Jag har vid flera tillfällen varit nära på att ringa ambulans och be dem söva ner mig. Jag bryter nog behandlingen och åker hem i förtid. Det jag varit med om senaste dygnet önskar jag inte min värsta fiende. Njut nu alla ni som "visste att det skulle bli så"

Ingen njuter. Tvärtom så suger det och jag hoppas all smärta gått över nu... det enda jag kan säga är: lägg för fan ned det där nu. Du ska vara jävligt glad att han inte valde att spruta in högre dos gentamicin som är vestibulotoxiskt!

Alla dessa injektioner... Risken är ju att du får permanent förvärrade problem! Du säger själv att de här läkarna är skojare, så sluta då att träffa skojare! Ska du till kina härnäst och få hepatit c eller vad krävs det för att du ska lägga ned? Atari har mer koll på den här sjukdomen än någon annan jag snackat med så lyssna på hans tips istället för att ränna runt som en psykotisk idiot. Hårda ord men jag vet inte vad som ska få dig att vakna upp och släppa din teori. Jag tror ärligt talat att du faktiskt utvecklat en psykiatrisk problematik i relation till din prostatit för du verkar helt ha förlorat verklighetskontakten i detta begränsade område. Sättet du skriver på påminner om religiös fanatism. Men visa gärna att jag har fel och att du kommit till någon slags insikt. Hoppas verkligen att jag har det för det här lär sluta illa annars
Senast redigerad av Micke_hs 2012-09-18 kl. 02:57.
Citera
2012-09-18, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Ingen njuter. Tvärtom så suger det och jag hoppas all smärta gått över nu... det enda jag kan säga är: lägg för fan ned det där nu. Du ska vara jävligt glad att han inte valde att spruta in högre dos gentamicin som är vestibulotoxiskt!

Alla dessa injektioner... Risken är ju att du får permanent förvärrade problem! Du säger själv att de här läkarna är skojare, så sluta då att träffa skojare! Ska du till kina härnäst och få hepatit c eller vad krävs det för att du ska lägga ned? Atari har mer koll på den här sjukdomen än någon annan jag snackat med så lyssna på hans tips istället för att ränna runt som en psykotisk idiot. Hårda ord men jag vet inte vad som ska få dig att vakna upp och släppa din teori. Jag tror ärligt talat att du faktiskt utvecklat en psykiatrisk problematik i relation till din prostatit för du verkar helt ha förlorat verklighetskontakten i detta begränsade område. Sättet du skriver på påminner om religiös fanatism. Men visa gärna att jag har fel och att du kommit till någon slags insikt. Hoppas verkligen att jag har det för det här lär sluta illa annars
Micke e du psykdoktor ?
Läkarna jag varit hos har ordinerat mig psykisk behandling mot urinvägsbesvären
Vad som senare diagnostiserats som prostatit
Ordinerades också mot min onda hals
Diagnos Twarbaketerier hittades efter att besökt 9 olika läkare
Sömnproblem också ett fall för psyk som dom inte kunde lösa
Diagnos Sömnapne efter att jag kontaktat en läkare som forskar på ämnet sömnapne och fick honom att kalla mig
Man mår psykiskt dåligt av att träffa dessa förbannat inkompetenta läkare ju
Man får ju mer eller mindre göra deras jobb trots att dom tjänar 80-100 k/ månad
Citera
2012-09-18, 03:57
Medlem
Skojarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs

Alla dessa injektioner... Risken är ju att du får permanent förvärrade problem! Du säger själv att de här läkarna är skojare, så sluta då att träffa skojare! Ska du till kina härnäst och få hepatit c eller vad krävs det för att du ska lägga ned? Atari har mer koll på den här sjukdomen än någon annan jag snackat med så lyssna på hans tips istället för att ränna runt som en psykotisk idiot. Hårda ord men jag vet inte vad som ska få dig att vakna upp och släppa din teori. d:

Vadå släppa min teori? Jag har en infektion, inte en teori. Jag vet inte vilken sjukdom Atari är expert på, men det är inte min. Han har inriktat sig på att bekämpa en inflammation och jag en infektion. Går jag fem dagar utan antibiotika blir det outhärdligt, och om du var i min sits hade du också jagat allt mer extrema lösningar för att få ut den sista patogenen. Så shut the fuck up, typ.
Senast redigerad av Skojarn 2012-09-18 kl. 03:59.
Citera
2012-09-18, 15:12
Medlem
Vad trist Skojarn!

Åka så långt och sen inte ens få en okej vård trots betalning.

Hoppas det blir bättre snart iaf.. Jag tycker ändå det är helt rätt att försöka lösa problemen..!

Och till ni andra... Vad tror ni - är det prostatit jag kan ha trots negativa prover..?
Borde inte bakterier synas på sekretprov?

Jag har inte samma symtom som ni har .. Dvs inte massa smärta men ändå..

Tack för era kommentarer!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in