Citat:
Ursprungligen postat av torb66
jag förstår inte en del grejor som alla skriver var finns vårat botmedel mot denna sjukdom jag har inte ont i penis o pung det jag får ont i arslet kan bli som en golf boll i bland jag undrar om läkarna har så lätt att säga att det är kronisk protastit hur vet dom det kan dom se det hur fan ska vi bli bra av detta vi som skriver om det här jag undrar hur många av dom skriver på detta forum har denna sjukdom jag tar inga värktabletter det som hjälper är sobril vid behov det tar bort värk har provat akupnktur men det tar nog inte bort problemen kostar 500 varje gång då tar pengarna slut snart det som jag tycker ska vi leva med kronisk värk hela livet det år för djävlig för alla här en del 50 år en del i 30 år det är för djävligt läkarna skiter i oss vi är för få ps livet är en prövning när man älskar livet så får man denna skit det drabbar många runt en sina barn o fru jobb träning ska gråta eller skratta jag undrar hur många som finns kvar och kämpar vidare på denna sida eller har skitigt i detta liv mwh t
som jag har fattat nu att jag aldrig kommer bli av med , men när mitt nästa Läkare besök kommer jag säga = var ärliga nu , visst kommer jag aldrig bli av med detta.
inte nog med att har skiten så har mitt sociala liv rasat ifrån 100% till 4% , tar psykiskt på mig så in i helvete. det är enormt jobbigt , kommer trycka fula ord mot mina läkare vid nästa besök om fan inget görs snart.
Jag satt och tänkte , tyckte ett tag när jag drack enormt mycket alkohol att allt kändes bättre , då också alkohol döda bakterier , kanske man ska bli alkoholist.