Jag slutade att se serien kort efter att Dr Greene dog. Serien var egentligen inte dålig efter det, jag hade bara inte kvar engagemanget när det kom nya läkare hela tiden.
Greys Anatomy
Jag slutade att se serien precis innan George dog. Nu har jag sett några enstaka avsnitt igen, men jag är inte riktigt lika fast längre som jag var förut.
När Gil Grissom (William Petersen) försvann och ersattes av Dr. Raymond Langston (Laurence Fishburne).
Håller verkligen med. Jag har heller inte sett ett enda avsnitt där Grissom inte funnits med. Känns rätt så meningslöst när många av de som var med från början försvann. Grissom var ju hela grejen med CSI Las Vegas.
Serier som One Tree Hill, Gossip Girl, O.C etc. För de blir så förbannat dåliga med tiden och man borde sluta se efter S1 men man fattar inte förens efter halva S3 ungefär att serien har tappat sin charm för länge sedan.
Sista avsnittet jag såg var när Jack och några andra hade blivit fångar på den andra ön. Men hade tröttnat på serien långt innan det. Det blev bara för mycket och löjligt till slut
Har läst vad som hände sen, och ångrar verkligen inte mitt beslut.
Musiken sabbade en hel del för mig. Blev bara störd av det.
Kommer ihåg att Locke tappade en lapp eller nåt på golvet, han satt och stirrade på den, sugen på att försöka plocka upp den. Jag satt och väntade på den dramatiska musiken, och när den kom så skrattade jag.
Fringe.
Har för mig att musiken sög rätt kraftigt där med.
Slutade kolla efter andra avsnittet, tror jag att det var. När dom använde en apparat på en död kvinnas öga för att se vad det sista hon såg i livet var. Blir fortfarande förbannad när jag tänker på det.
Jag började titta på denna serie från början av en slump, och trodde då att det var en miniserie. Fortsatte kolla tills den ursprungliga plotten började spåra ur. Tror det var ganska precis efter första säsongen jag slutade titta. När jag sedan tittar på något senare avsnitt så har det spårat ur helt och blivit någon uppdaterad version av Glamour.
Har alltid älskat Family Guy men på senare tid har det blivit sämre och sämre men jag har alltid hållit mig kvar i hopp om vissa förbättringar. Men på Episod 17 Säsong 8 blev det droppen. Nu ger jag fan i den skitserien.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!