Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-07, 10:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Nej det gör dom inte, det är fullt med invandrare av alla åldrar i innerstan även fast dom inte bor där, i vissa norrförorter är man ganska skonad från slöddret fast det börjar öka där med.

Även fast jag inte önskar dessa barn något illa så är detta oundvikligt och det kommer påverka legitimiteten att vara kritisk till dagens aningslösa linje, invandringen är och förblir ett monumentalt fiasko som bygger på felaktiga teorier.

Visst finns det massor med otäcka småblattar framförallt i city, men många av de som har barn i innerstan släpper knappt iväg sina barn utanför den egna stadsdelen på egen hand, förrän vid 12-13 års ålder.

På grundskolenivå, är det mycket få invandrare av blattekaraktär på Kungsholmen, Östermalm och i Vasastan. Lite fler på Södermalm, exempelvis gick den unge negern som deltog och dömdes för deltagande i dödsmisshandeln av Riccardo på Södermalmsskolan, en skola som f ö kan vara en av de som drabbats av "bötning". Riccardodödar-negern bussades in från Huvudsta/Solna. Just bussning av störda MENA-ungar till innerstadens skolor, skulle vara en effektiv metod för att få de förnekande journalisterna att se vad som händer i samhället. De åker själva ogärna ut till de dysfunktionella mångkulturområden som de unisont hyllar.

Ni som har barn i innerstadens skolor, kolla gärna med era barn om bötning förekommer i deras skola. Min egen snabbkoll sträcker sig till Vasastan, där det verkar vara okänt. Det finns dock en del yngre zigenare som kommer in och snattar och rånar barnen som besöker bättre internetcaféer, exempelvis Inferno vid Odenplan.
Citera
2010-05-07, 12:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Dom från mellanöstern är ju för fan onda.

Ja.
Citera
2010-05-07, 14:45
  #27
Medlem
Rigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Visst finns det massor med otäcka småblattar framförallt i city,
På grundskolenivå, är det mycket få invandrare av blattekaraktär på Kungsholmen, Östermalm och i Vasastan. Lite fler på Södermalm,. Just bussning av störda MENA-ungar till innerstadens skolor, skulle vara en effektiv metod för att få de förnekande journalisterna att se vad som händer i samhället. De åker själva ogärna ut till de dysfunktionella mångkulturområden som de unisont hyllar.

De få blattebarn som går i innerstadsskolorna tillhör i princip nästan alltid den lilla minoritet av hyfsat skötsamma och lyckade blattar..de får gå där mest som ett alibi för PK eliten..det lindrar deras samveten och de får en behaglig illusion av "mångkultur" och "integration" i lagom dos och får därmed ett trevligt kvitto på sin egen "fördomsfrihet" och kan därmed skryta med att i deras lilla Pelles eller Lisas klass går minsann xxxx och yyyyy från Mellanöstern eller Afrika och de är ju såååå trevliga och deras barn lär sig så mycket av andra kulturer och det ju såå BERIKANDE...blablabla..de kriminella, komplexfyllda, lättkränkta och ärkespykopatiska Dragan, Achmed, Kostas, Amir Obolo eller Juanita med sin ordfattiga rinkebysvenska och sina gudkedjor, stiletter mörka röster, hotfulla blickar och som förpestar våra förorter lyser självklart helt med sin frånvaro..
__________________
Senast redigerad av Rigel 2010-05-07 kl. 14:48.
Citera
2010-05-07, 15:23
  #28
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Kommer de avtrubbade och isolerade journalisterna på Södermalm att vakna till, nu då deras barn utsätts för mångkultur?

Vore jävligt kul om det drabbade Ann-Charlotte Martéus, Britta Svensson, Belinda Olsson och andra vurmare. Förmodligen gör dessa inte en Stig Wallin och omfamnar mångkulturen då de är just opportunister. Jag tror inte att de går ut med det offentligt eller skriver en artikel om det så länge endast de drabbas. Däremot antar jag att det inte känns riktigt lika kul att gå till jobbet och skriva ännu en svenskfientlig krönika då sonen har fått agera slasktratt till några muslimska "buspojkar".
Citera
2010-05-07, 16:30
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Vore jävligt kul om det drabbade Ann-Charlotte Martéus, Britta Svensson, Belinda Olsson och andra vurmare. Förmodligen gör dessa inte en Stig Wallin och omfamnar mångkulturen då de är just opportunister. Jag tror inte att de går ut med det offentligt eller skriver en artikel om det så länge endast de drabbas. Däremot antar jag att det inte känns riktigt lika kul att gå till jobbet och skriva ännu en svenskfientlig krönika då sonen har fått agera slasktratt till några muslimska "buspojkar".

Användaren "savoxovas" var även inne svårigheterna som uppstår då de ska förklara för sina barn uppkomstmekanismer och annat dravel när deras barn eller deras kompisar, förr eller senare drabbas. Kan de inför sina egna barn råljuga och släta över, på samma sätt som de gör i sina krönikor?

Kan de hävda att de är "fattiga" när pappan med feta guldkedjor kommer och hämtar sina blattebarn i den nya BMW:n? Att de har det dåligt ställt, när de åker till hemlandet på semester? Att de går i en dålig skola, om skolan är densamma som deras egna barn går i? Att de kommer från en härlig och varm kultur, när de i flock ger sig på en ensam stackare, eller hotar med stryk från brorsor eller medlemmar i gäng de känner? Att det inte är något fel på deras kvinnosyn, när tjejerna får höra svennehora vrålas efter sig?

Har f ö svårt att tänka mig att Marteus har barn, hon ser för djävlig ut och skriver extremt sjuka svenskfientliga krönikor.
Citera
2010-05-07, 17:49
  #30
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Användaren "savoxovas" var även inne svårigheterna som uppstår då de ska förklara för sina barn uppkomstmekanismer och annat dravel när deras barn eller deras kompisar, förr eller senare drabbas. Kan de inför sina egna barn råljuga och släta över, på samma sätt som de gör i sina krönikor?

Kan de hävda att de är "fattiga" när pappan med feta guldkedjor kommer och hämtar sina blattebarn i den nya BMW:n? Att de har det dåligt ställt, när de åker till hemlandet på semester? Att de går i en dålig skola, om skolan är densamma som deras egna barn går i? Att de kommer från en härlig och varm kultur, när de i flock ger sig på en ensam stackare, eller hotar med stryk från brorsor eller medlemmar i gäng de känner? Att det inte är något fel på deras kvinnosyn, när tjejerna får höra svennehora vrålas efter sig?

Har f ö svårt att tänka mig att Marteus har barn, hon ser för djävlig ut och skriver extremt sjuka svenskfientliga krönikor.

Man ska inte glömma att det är så djupt inrotat beteende hos de här människorna, och de kommer att förneka ända tills det händer dem själva något bokstavligen. Följaktligen så kommer blattar i BMW's negligeras/bagatelliseras/bortförklaras med att han jobbar hårt och har köpt en fin bil men bor med familjen i en liten lägenhet. Förmodligen kommer barnen undra vad det är fråga om, och varför deras föräldrar är såna rödskägg. Det är ungefär samma sak som händer med välbärgade rikemansungar som går ut och kastar sten med Afa.

Just det här med den varma kulturen fick jag själv höra från lärare i grundskolan under min uppväxt. Egentligen borde man skicka dem en artikel på deras hemadress med exempelvis den afghanske "flyktingen" som vänsterpartiet krävde att han skulle få stanna och kort därefter våldtog han en svensk tjej.
Citera
2010-05-07, 18:04
  #31
Medlem
Mer om bötning:

http://www.friatider.se/svt-haller-k...rare-om-ryggen
Citera
2010-05-07, 22:01
  #32
Medlem
Glödskals avatar
Om tillräckligt många elever råkar illa ut kommer skolan bekämpa de "rasistiska tendenser" som uppstått i skolan. Kanske i form av en temadag "mot våld och rasism" med närvarokrav.
Citera
2010-08-19, 10:47
  #33
Medlem
Läs om "bötningen" i dagens svenska skola och skräms. Det är en artikel inne om detta i - av alla - Expressen idag. Tidningen har tydligen gett upp sitt motstånd mot invandrarkritiska kommentatorer nu eftersom flera hundra redan kommit in i ämnet.
Det är föräldrar och utsatta elever antar jag som kommenterar, alltså inga bittra Sd:are med nazisympatier. Uteslutande handlar det om skolbarn med invandrarbakgrund som står för trakasserierna och mobbningarna, om man får tro de insatta och drabbade kommentatorerna.
Det är inte bara politiker och journalister som sviker och ljuger i vårt land utan också lärarna, som i många år mörkat och skrapat med foten inför ytterligare ett växande samhällsproblem.
__________________
Senast redigerad av Lantarbetaren 2010-08-19 kl. 10:49.
Citera
2010-08-19, 11:16
  #34
Avstängd
Watchmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Vi kan ju alltid hoppas, men jag tvivlar. De kommer att bortförklara det hela som en "klassfråga" eller att "det lika gärna kunde varit en svensk". Hjärntvättade människor med pk-filter i glasögonen kan inte se verkligheten som den är.

Läbbigt fenomen fö. med "bötning" och "skattning".

James 1:8 A double minded man is unstable in all his ways.

där har vi det hela.

Bötning/skattning har muslimynglen fått direkt från koranen, den så kallade jizya.
http://www.jihadwatch.org/2010/08/is...-countrie.html

De anser att dessa barn är besegrade och för att de ska få leva så måste de betala jizya.
Svenska politiker och andra beslutsfattar kommer aldrig fatta detta då de inte läst koranen och inte fattar att dessa människor tror på sin bok på riktigt.

Idioterna offrar sina egna barn. Riktigt tragiskt då dessa barn hjärntvättats att dessa barbarer är som alla andra, nej de är inte som alla andra.
__________________
Senast redigerad av Watchman 2010-08-19 kl. 11:24.
Citera
2010-08-19, 11:22
  #35
Avstängd
Watchmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IK
Jahapp, Dhimmi ska betala Jizya. Är det bara ett lustigt sammanträffande? Vågar man sig på en gissning om vilka ungdomar det är som skattar andra?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Missade att du skrev om jizya,
Här lite mer om jizya:
http://www.jihadwatch.org/2005/01/fi...-part-two.html
här del 1 av samma serie som dock handlar mer om den religiösa lögnen:
http://www.jihadwatch.org/2005/01/fi...-part-one.html

Notera att bötningen startade med ankomsten av de som verkligen tror på koranen.
Man kan se alla mobilrånen som jizya även de.
Citera
2010-08-19, 12:39
  #36
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearZdude
Haha jag är numera själv bosatt under arbetstid i Stockholms innerstad,så jag vet vad jag snackar om
Och jag kvarhåller min åsikt att det är helt rätt åt de fega kräken som landsförrädarna avlat fram.

En del av mig säger att det är fel för det är deras föräldrar som är helt jävla efterblivna och förtjänar att bli skjutna som förrädarna de är, en annan del tycker att det är jävligt bra att ungarna får skiten, då kanske de också kan börja se vad deras föräldrar håller på med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback