Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-06, 17:50
  #13
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
http://svt.se/2.33538/1.1991787/barn...87&lpos=rubrik

Inslaget på ABC:

http://svtplay.se/v/1991910/barn_pressas_att_bega_brott


Kommer de avtrubbade och isolerade journalisterna på Södermalm att vakna till, nu då deras barn utsätts för mångkultur?

Jag håller tummarna för att det är kulturvänsterns egna barn som råkar illa ut!
Alla trendiga PK-människor som bor på Södermalm borde med våld bli tvingade att bo ett par år i Tensta eller Södertälje.
Tacka vet jag det lite mer ariska norrort!
Citera
2010-05-06, 17:52
  #14
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
De flesta av barnen i Stockholms innerstad lever mycket skyddat från mångkultur. När de möter MENA-slödder i sin egen ålder, är det som att släppa ut laboratoriedjur i djungeln. De är chanslösa.

Word.
Det får bli min nya signatur!
Citera
2010-05-06, 19:11
  #15
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Även en rutten journalist bryr sig om sina barn.

Inte om det ställs mot mångkulturen. Den går före allt. Dessutom anser journalister i allmänhet att sådana här uttryck är ett resultat av en "utsatt socio-ekonomisk situation" istället för det verkliga skälet: Blatte-kultur.
Citera
2010-05-06, 19:25
  #16
Medlem
IQzeagulls avatar
Den dagen då vrumarna och deras avkomma börjar berikas av mångfalden och till slut får skörda det de sått ska jag ställa till med en stor jävla fest.

Vem av landsförädarna kommer att blir först med att få sig själv eller en familjemedlem berikad ?

Eller rättare sagt, vilka pk-parasiter skulle ni helst vilja se berikade ?

Jag röstar på Mona Sahlin att hon ska få förtur till mångfaldens guldgruva.
Citera
2010-05-06, 19:34
  #17
Medlem
TearZdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Den dagen då vrumarna och deras avkomma börjar berikas av mångfalden och till slut får skörda det de sått ska jag ställa till med en stor jävla fest.

Vem av landsförädarna kommer att blir först med att få sig själv eller en familjemedlem berikad ?

Eller rättare sagt, vilka pk-parasiter skulle ni helst vilja se berikade ?

Jag röstar på Mona Sahlin att hon ska få förtur till mångfaldens guldgruva.

Mona Sahlin skulle behöva riktigt mycket kuk av ett gäng hivsmittade aphannar
Citera
2010-05-06, 19:44
  #18
Medlem
Akwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearZdude
Mona Sahlin skulle behöva riktigt mycket kuk av ett gäng hivsmittade aphannar

Och batikhäxan Anita Dorazio, ave Paolo.
Citera
2010-05-06, 21:56
  #19
Medlem
Jahapp, Dhimmi ska betala Jizya. Är det bara ett lustigt sammanträffande? Vågar man sig på en gissning om vilka ungdomar det är som skattar andra?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dhimmi
Citera
2010-05-06, 22:19
  #20
Medlem
Mad monks avatar
Kommer att tänka på den där ormen som äter upp sig själv. Ju mer kriminellt samhället blir, desto mer behov finns det av rättvisa, det är där vi kommer in i bilden. Vi bör skapa en paramilitär originisation som värnar om de svaga i samhället, sen kan vi lösa resten av problemen.

"Våra" journalister är alldeles för djupt nere i PK-träsket för att agera. Inget kan stoppa den snöboll de satt i rullning. Journlisterna är en del av problemet, inte lösningen.
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2010-05-06 kl. 22:30.
Citera
2010-05-06, 23:49
  #21
Medlem
Leffe-pa-Lagrets avatar
En klar cancersvulst det här.

Finns det inga uppgifter på vilka som ligger bakom illdåden?
Citera
2010-05-07, 00:24
  #22
Medlem
Rigels avatar
Förmodligen har fenomenet funnits ganska länge..men det är först när PK dårarnas egna barn börjar på att drabbas som problematiken överhuvudtaget tas upp..självklart nämdes inte med ett knyst gärningsmännens etnicitet..medans offren som vanligt var etniska svenska barn (denna gång dock förhoppningsvis barn till PK-iter) Vad som inte framgick var detta skedde..om det är på innerstadskolor som släppt in MENA slödder eller om blattarna kommer in från förorten och bara haffar lämpliga offer på stan.
Citera
2010-05-07, 00:33
  #23
Medlem
savoxovass avatar
Jag är liten nyfiken på hur diskussionerna går hemma hos de drabbade familjerna? Föräldrarna tillhör med stor sannolikhet den uppburna klass som sjunger mångkulturens lov under veckans alla dagar och har sin försörjning ifrån det bidragsindustriella komplexet i en eller annan form. Journalister, tjänstemän, kulturarbetare,politiker och andra ifrån den vänstervridna akademikereliten och dess förgreningar in i den privata sektorn.

Undra om de enligt kulturmarxistiska förklaringsmodeller skuldbelägger sina egna barn när de kommer hem och gråter ut i förtvivlan över den förnedring de tvingats utstå eller säger några förbjudna ord i ren ilska?

Jag tycker synd om barnen. Om det är några som förtjänar att drabbas så är det deras förljugna föräldrar. Blatteslynglarna borde uppgradera sitt mönster och gå på vuxna istället. Tids nog är vi snart där.
Citera
2010-05-07, 09:06
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
De flesta av barnen i Stockholms innerstad lever mycket skyddat från mångkultur. När de möter MENA-slödder i sin egen ålder, är det som att släppa ut laboratoriedjur i djungeln. De är chanslösa.
Nej det gör dom inte, det är fullt med invandrare av alla åldrar i innerstan även fast dom inte bor där, i vissa norrförorter är man ganska skonad från slöddret fast det börjar öka där med.

Även fast jag inte önskar dessa barn något illa så är detta oundvikligt och det kommer påverka legitimiteten att vara kritisk till dagens aningslösa linje, invandringen är och förblir ett monumentalt fiasko som bygger på felaktiga teorier.
__________________
Senast redigerad av kroppskultur 2010-05-07 kl. 09:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback