Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-06, 21:20
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treckyFast
Jag är så jävla trött på det sätt många gärningsmän sitter och försöker skylla ifrån sig på.. alternativt ge offret skulden.. typ anders eklund.. vafan har man redan erkänt det faktiska brottet.. varför i helvete ska man då sitta och försöka förmildra omständigheterna kring det ?.. man har juh ändå ingen heder kvar att försvara! FY FAAN

Eklund ja....öööh hon sparkade mig på benet...ee..så jag liksom våldtog henne...för att lära henne veta hutööö...man gjorde inte så på min tid ju..sen ströp jag henne..kliar sig på baken..sen satte jag eld på henne..sen åt jag pizza.

Han är dock ett levande exempel på att även svenskar av hankön ställer till skit.

Jag putade henne säger det aktuella kräket, vad ska de två medbrottslingarna hitta på då! Nödvärn skulle jag tippa på, de blev attackerade av 45 kilo tonårstjej och kunde svårligen besinna sig. Jävla avskum.
Citera
2010-05-06, 21:24
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har du alla hemma eller? Tre män stenar en kvinna till döds och du börjar yra om sköra blodkärl.

Vi ska nog avvakta innan vi drar sådana slutsatser. Skulle bli mycket förvånad om hon blivit stenad. Vi vet ju inte ens om det är fler än en GM inblandad?

Däremot att hon blivit dödad med trubbigt våld, inte osannolikt en sten, känns rätt rimligt. Han påstår att han "knuffat henne" så tror inte han strypt, skjutit eller knivskurit henne - det skulle ju synas direkt då att han ljuger.
Citera
2010-05-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junior223
Nej visst kan du bli sur, men du säger ju att du inte skulle tveka att göra precis samma sak som lottovinsten gjorde mot den lilla flickan. Ni verkar ganska lika i tankesättet är ni släkt? Eller är alla invandrare funtade på detta viset?

Den killen slog tjejen med en sten. Jag sa att jag skulle slå in hans huvud i en sten. De sa jag för att tjejen fick uppleva de,

slutsats: han skulle uppleva samma smärta som henne.

Slut för min del här. Hejdå kids
Citera
2010-05-06, 21:25
Medlem
TykoBrahes avatar
"Hon hade kraftiga skador på kroppen." Om detta skett genom att kasta tunga stenar mot BO, för att döda henne, så kan det bli ett av de vidrigaste brott som skett i Sverige.
Senast redigerad av TykoBrahe 2010-05-06 kl. 21:27.
Citera
2010-05-06, 21:26
Medlem
KSA, vet du om B.F var gravid?
Citera
2010-05-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Showmehow
KSA, vet du om B.F var gravid?

BF var gravid.
Citera
2010-05-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Androoz
BF var gravid.

Tack för svaret, missat det mitt i alla spekulationer...

Sååååå jävla tragiskt så det finns inte
Citera
2010-05-06, 21:33
Medlem
firpels avatar
En ganska trovärdig källa uppger att den här Brazan är nära två meter lång och biffig. Han hotade ofta svenska elever på skolan (Nybygge) och har rånat flera på mobilerna.
Citera
2010-05-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firpel
En ganska trovärdig källa uppger att den här Brazan är nära två meter lång och biffig. Han hotade ofta svenska elever på skolan (Nybygge) och har rånat flera på mobilerna.

Då borde bilden som visades på honom vara gammal i sånt fall för biffig skulle jag inte ha kallat honom...
Citera
2010-05-06, 21:35
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vi ska nog avvakta innan vi drar sådana slutsatser. Skulle bli mycket förvånad om hon blivit stenad. Vi vet ju inte ens om det är fler än en GM inblandad?

Däremot att hon blivit dödad med trubbigt våld, inte osannolikt en sten, känns rätt rimligt. Han påstår att han "knuffat henne" så tror inte han strypt, skjutit eller knivskurit henne - det skulle ju synas direkt då att han ljuger.

Du har rätt och det är inte heller sant att hon blev stenad, iallafall inte av de vi vet nu. De pratas om sparkar och slag och att någon slagit henne med en sten.

Slutligen skulle hon blivit strypt. Dock så får vi väl avvakta obduktionen.

Det som upprör är väl mer att de var eventuellt tre GM.
Citera
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Ur länken häröver:

"Stening förekommer också än i dag som avrättningsmetod i vissa muslimska länder. Den dömde kan befinna sig i en grop eller grävas ned till midjan i marken, allt för att den dömde inte skall ha möjlighet att undkomma. Kvinnor kan grävas ned djupare eftersom steningen som sådan annars skulle kunna leda till att brösten exponeras, vilket ses som ett problem."

Vågar inte välja smiley som ser det minsta lilla road ut, verkar inte vara läge att skämta i tråden just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firpel

Stämmer att han rånat flera på mobilerna och hotat många på skolan, inte bara svenskar. Men nej han är inte 2 meter lång och biffig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in