Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
B*rz*n K*m*l Othm*n Khoshn*w född 93 är anhållen

(fan om jag missat de stått tidigare gaaah)
Gaah på dig va. Se inlägg #317
Senast redigerad av titteloo 2010-05-06 kl. 18:48.
Citera
2010-05-06, 18:43
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Tänkte komma med lite insider fakta. Killen som mördade hennes är 16 år gammal och bosatt i Västerås. De ska tydligen ha varit tillsammans, killen gjorde flickan gravid och ville få henne att göra abort, vilket hon vägra. Han blev panikslagen och ville inte bli pappa redan som 16 åring. Därför tog han med 2 arabiska polare och gick och slog henne med sten flera gånger, sedan avslutade de de hela med att strypa henne till döds. Han gick sedan hem och berättade för familjen, som körde honom till snuten omedelbart.

Killen är lite av en galning. Han våltog en tjej för ett tag sedan och blev nästan ihjäl slagen av tjejens bröder. De va på linan att han skulle dö. Han ska även åkt dit för rån osv osv.

Kan tyvärr inte säga va jag har för relation till killen eller tjejen, men de jag säger stämmer eftersom jag fått höra de av en säker källa.

Han kom alltså inte hem fören dan efter det hade hänt?
Citera
2010-05-06, 18:50
Medlem
ErikJonasLJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballekulan
"Det var kärleksgnabb. Han hade tagit grepp om henne, hon hade sparkat honom på benen och han hade kastat henne åt sidan för att gå därifrån, säger pojkens advokat Bertil Josefsson till SR Västmanland."

som vanligt när man utövar kärlek så tar man ju ett rearneckedchokehold...

Inte så mycket Stureby som Mora tycker jag.
Citat:
Skall tydligen vara så att han blivit stenad till döds
Mer och mer likt...
Citera
2010-05-06, 18:52
Medlem
Citat:
Tänkte komma med lite insider fakta. Killen som mördade hennes är 16 år gammal och bosatt i Västerås. De ska tydligen ha varit tillsammans, killen gjorde flickan gravid och ville få henne att göra abort, vilket hon vägra. Han blev panikslagen och ville inte bli pappa redan som 16 åring. Därför tog han med 2 arabiska polare och gick och slog henne med sten flera gånger, sedan avslutade de de hela med att strypa henne till döds. Han gick sedan hem och berättade för familjen, som körde honom till snuten omedelbart.

Killen är lite av en galning. Han våltog en tjej för ett tag sedan och blev nästan ihjäl slagen av tjejens bröder. De va på linan att han skulle dö. Han ska även åkt dit för rån osv osv.

Kan tyvärr inte säga va jag har för relation till killen eller tjejen, men de jag säger stämmer eftersom jag fått höra de av en säker källa.

Måste säga att jag får sympati för killen nu när jag läser. En tjej som vägrar göra abort med en arabunge som en kriminell våldtäktsdömd invandrare gjort gravid. Ungen skulle förmodligen tagit efter sin far och gått på bidrag som sin mamma. Killen kan faktiskt ha räddat flera liv när han begick mordet. Han verkar iallafall ha lite heder i kroppen.
Citera
2010-05-06, 18:55
Medlem
Citat:

Om vi utgår från att allt i ditt inlägg stämmer, vilket jag betvivlar, så är alltså 2 mördare på fri fot?

När kom den misstänkte gärningsmannen till Sverige?
Citera
2010-05-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Om vi utgår från att allt i ditt inlägg stämmer, vilket jag betvivlar, så är alltså 2 mördare på fri fot?

När kom den misstänkte gärningsmannen till Sverige?

2 mördare..? Hur tänkte du då..?
Citera
2010-05-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Behave
2 mördare..? Hur tänkte du då..?
Såhär:
Citat:

3 gärningsmän, 1 sitter hos polisen, 2 är på fri fot.
Citera
2010-05-06, 19:07
Medlem
Är informationen från KSA korrekt? Tidigare våldtäkt, misshandel av offrets bröder, två medhjälpare vid mordet!!!
Det låter märkligt, men det finns i och för sig många konstigheter som sker.
Det skulle vara bra om någon kunde konfirmera uppgifterna.
Citera
2010-05-06, 19:09
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Har vi GM:s facebook eller en bild?
62 sidor, blir lite jobbigt att läsa ikapp. Ursäktar om det nämnts.
Mvh
Citera
2010-05-06, 19:12
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidkun-Quisling
Mvh

90% säker på att bild ej finns. Men har bett en vän kolla i hans systers skolkatalog ifrån nybygge och se om det finns där. (har läst i tråden att han gick där?)
Citera
2010-05-06, 19:12
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidkun-Quisling
Mvh

Nej, vi har namnet, men han har inget FB konto och ingen bild finns att tillgå än så länge.
Citera
2010-05-06, 19:14
Medlem
Trodde redan att de 2 andra satt inne. Nu har jag nog outat mig lite väl mycket. Killen har bott i Sverige ett par år tror jag. Han bor ensam med sin mamma och syskon. Hans pappa är bosatt i Irak (kurdiska delen).

De är vad han berättat för närstående. Kan lika gärna vara så att han va ensam när han begick mordet.
Måste avsluta med att säga - hoppas dom skickar hem den dumma jävla idioten som inte kan stå sitt kast att han inte kan använda skydd. Därför är skydd mot gravitet så viktigt.
Senast redigerad av KSA 2010-05-06 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in