Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-05, 23:38
Medlem
Well. Jag bor ju inte hemma hos dom så jag kan ju inte vara 110%. Men 99% då jag känner dom jag känner skulle man väl kunna säga.
Citera
2010-05-05, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cray1on
Är nivån alltid så här hög på FB?

Den brukar vara aningen högre, stå på dig.. ALLA dina inlägg här har varit vettiga..

Undrar om, i dessa leva-i-cyberrymdentider, man även hamnar i puberteten i cyberrymden, det verkar så..
Citera
2010-05-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fido Kastrull
Well. Jag bor ju inte hemma hos dom så jag kan ju inte vara 110%. Men 99% då jag känner dom jag känner skulle man väl kunna säga.
Säker på vadå? Fakta eller håll käften
Citera
2010-05-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av titteloo
Vilken barzan??? Efternamn, tack!

Hur vet man hon var med barn och med vem? hade hon sällskap med en kille? Var han också 16 år och har förmåga att mörda? hade hon inte märkt hans knasiga sida isf? Vad håller dagens 16-åringar på med egentligen? Vet de inte hur barn blir till? Så hemskt det som hänt - en 16-åring borde föräldrarna ha total koll på
Citera
2010-05-05, 23:40
Medlem
Barzan A. Bor en ca 4 km från brottsplatsen. Pratat med hans bror tidigare och det är helt säkert att Barzan A inte heller är skyldig. Tror nu att man kan utesluta han helt från tråden och skippa skitsnacket.

Har även hört att någon person har lämnat sig själv till polisen en liten tid innan man hittade flickan död.
Citera
2010-05-05, 23:42
Medlem
Har sett BKOK tillsammans med polis i kriminalvårdens kläder...bevis nog?
Citera
Medlem
Kan någon med 100% säkerhet säga att de träffat BA efter kl 16.00 idag. Och då menar jag inte hos polisen...

Tidpunkten 16.00 är för att jag inte litar på medias tidsangivelser. I detta fallet påstår de att GM kom till polisen 14.30. Lite säkerhetsmarginal vill jag ha.
Citera
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kritstreck

Då kanske du kan fixa fram en bild på denna också då om du vet hur han ser ut.

btw välkommen till fb, första inlägget efter 2 år?
Citera
Medlem
chrilloo: Trevligare ton tack. Gjorde fel då jag glömde citera, sorry för det. Skulle vara svar på detta:

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Det vet du?
Jag svara: Alla familjer har det väl lite krångligt ibland men stöd hade hon allt!

Hoppas det blev rätt nu.
Senast redigerad av Fido Kastrull 2010-05-05 kl. 23:45. Anledning: Fel struktur på inlägget.
Citera
2010-05-05, 23:43
Medlem
TheToothpicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChareE
Har även hört att någon person har lämnat sig själv till polisen en liten tid innan man hittade flickan död.

That is correct.
Citera
Medlem
Karaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChareE
Barzan A. Bor en ca 4 km från brottsplatsen. Pratat med hans bror tidigare och det är helt säkert att Barzan A inte heller är skyldig. Tror nu att man kan utesluta han helt från tråden och skippa skitsnacket.

Ja, det har framgått av alla tidningar i Sverige sen i eftermiddag att grabben gått till Polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kritstreck
Det var bevis som duger för mig, om du sett BKOK idag, vill säga. Tidigare tillfällen räknas inte.

Edit: förresten, ändrar mig, nej inte bevis nog. Fler detaljer, tack.
Senast redigerad av titteloo 2010-05-05 kl. 23:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in