2010-05-10, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Arab också? Kan du inte skillnaden mellan att vara kurd och arab? Infödda svenskar som hatar invandrare eller mångkultur, borde åtminstone läsa på sådana fundamentala saker.
Om du vågat utmana dina egna imbecilla fördomar ett par sekunder och ägnat den tiden åt att göra något så "fundamentalt" som att läsa denna tråd (som du uppenbarligen inte kan låta bli att berika med lågpannade inlägg) hade du sluppit skriva inlägget ovan. Och skammen som kommer med det.
Som tur är har du inte den självbevarelsedriften och istället kan vi andra avnjuta dina vanföreställningar om världen omkring dig.
Nu ska jag försöka förklara på en treåringsnivå, är du SecretQ kapabel att förstå då?
1. KSA berättade först av alla i tråden om ett händelseförlopp som den misstänkte GM själv berättat för personer som KSA känner. Där skrev KSA att GM sagt att han haft hjälp av två vänner som var araber.
2. Då KSA själv är invandrad (möjligtvis född i Sverige av invandrade föräldrar) och bekant med släktingar till den kurd som misstänks som GM, samt vad jag förmodar, också araber så är min uppfattning att han (?) vet fan så mycket mer om vad som är araber respektive kurder än vad du någonsin kommer att veta.
3. Huruvida KSA (som kanske är kurd eller arab själv) hatar invandrare eller mångkultur vet jag inte, det får du fråga honom själv om. Jag tror inte det skulle vara sättet att beskriva hans förhållande till de två fenomenen. Hursomhelst så är han nog inte vad du avser med infödd svensk iaf.
Slutsats: så jävla fel på samtliga punkter så det är svårt att beskriva. Hade det inte varit enklare att läsa tråden innan du luftade dina vansinniga och felaktiga fördomar om en invandrare som KSA?