Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-10, 01:48
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minesofterror
jösses.. läs under hans inlägg sen.. Hanna, Sara och Soso.. där går det hett till minst sagt

Den typen av diskussioner finns på Facebook. Facebook omnämns i media några hundra gånger varje dag. Och sen så klagar de på nivån på Flashback...
Citera
2010-05-10, 01:57
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngboys
Ska den här jävla Barzam eller vad han nu heter haft en medhjälpare med?

Ja, araben Robert som gjorde henne gravid för 4 månader sedan.
Barzan var där för 2 månader sedan.
Citera
2010-05-10, 03:44
Medlem
MrJackssons avatar
Jag har bara läst sammanfattningen.

Det här är så sorgligt att det finns ta mig fan inte ord för det. När ska den här skiten sluta?

Jag skulle kunna fortsätta, men då börjar jag bara snacka om förintelsen 2.0.
Citera
2010-05-10, 10:48
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Ja, araben Robert som gjorde henne gravid för 4 månader sedan.
Barzan var där för 2 månader sedan.

Var kommer ryktet ifrån att det inte är Barzan som är fader utan Robert?
Vem är Robert, finns det någon info om honom. Är det hans riktiga namn?

Fasen var tyst tråden är på dagtid, måste bero på att alla barnen som skriver här är i skolan.
Citera
2010-05-10, 11:13
Medlem
mammins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Var kommer ryktet ifrån att det inte är Barzan som är fader utan Robert?
Vem är Robert, finns det någon info om honom. Är det hans riktiga namn?

Fasen var tyst tråden är på dagtid, måste bero på att alla barnen som skriver här är i skolan.

ett flummigt inlägg på Facebook
https://www.flashback.org/sp23005868

jo, men sen jobbar väl de flesta vuxna med kanske?
Citera
2010-05-10, 11:29
Medlem
karkaroffs avatar
Citat:

Låter jävligt flummigt. Varför häktades inte denna Robert då samtidigt som Brazan? Om han nu var med. Jag tycker det låter föga troligt. Men vem vet han kanske talar sanning...
Senast redigerad av karkaroff 2010-05-10 kl. 11:36. Anledning: edit
Citera
2010-05-10, 12:47
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Hehe ojda,"råka" denna Robert vara arab också? Nu kan snutjävlarna sätta igång sitt arbete och ta bort händerna från donutlådan och kaffet.
Arab också? Kan du inte skillnaden mellan att vara kurd och arab? Infödda svenskar som hatar invandrare eller mångkultur, borde åtminstone läsa på sådana fundamentala saker.
Citera
2010-05-10, 12:57
Medlem
karkaroffs avatar
Men den här Alex skrev att 'Robert' skulle ha gripits på plats. O det har ju inte stått något om det och det är ingen annan som blivit häktad så då kan de ju knappast haft honom på stationen. Eller är jag tokig?

Sen kan det ju va att det finns en Robert men han har ju inte blivit anhållen så som Alex syftade på facebook sidan. Så det är ju föga troligt att han pratar sanning.
Citera
2010-05-10, 13:06
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karkaroff
Men den här Alex skrev att 'Robert' skulle ha gripits på plats. O det har ju inte stått något om det och det är ingen annan som blivit häktad så då kan de ju knappast haft honom på stationen. Eller är jag tokig?

Sen kan det ju va att det finns en Robert men han har ju inte blivit anhållen så som Alex syftade på facebook sidan. Så det är ju föga troligt att han pratar sanning.

vet att GM bästa kompis (Robert ?) var inne på förhör dagen efter att GM anmält sig hos polisen men han e inte häktad utan togs in för förhör
Citera
2010-05-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammin

jo, men sen jobbar väl de flesta vuxna med kanske?

Enligt ratsit.se så finns det en Alex Baker som är född -87 och bor på Bäckby i Västerås. Finns fler med samma efternamn på adressen
Senast redigerad av BlackBettie 2010-05-10 kl. 13:08. Anledning: Ta bort
Citera
2010-05-10, 13:34
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Arab också? Kan du inte skillnaden mellan att vara kurd och arab? Infödda svenskar som hatar invandrare eller mångkultur, borde åtminstone läsa på sådana fundamentala saker.

Och innan man stämplar "invandrarhatare" i pannan på någon kan man ju "läsa på sådana fundamentala saker" som t ex den bakgrund folk uppger ......

Citat:
...........Sedan vet jag inte om du vet hur de fungerar bland oss invandrare..............

https://www.flashback.org/sp22943280
Citera
2010-05-10, 13:54
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadim
Och innan man stämplar "invandrarhatare" i pannan på någon kan man ju "läsa på sådana fundamentala saker" som t ex den bakgrund folk uppger ......
https://www.flashback.org/sp22943280

Hör du, du.... jag tog ganska tidigt upp att kurder och araber i allra högsta grad brukar vara ovänner. Om någon skriver "och 2 araber" (alltså i obestämd form pluralis) här på FB, så tar jag det med en nypa salt. Det är fakta som gäller, annat är bara för skvallerkärringar och asgamar.
Senast redigerad av SecretQ 2010-05-10 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in