Citat:
Ursprungligen postat av Billjus
Istället för att ständigt ifrågasätta och fokusera på andras inlägg kan du väl försöka göra något konstruktivt istället?
OnT
Hon verkar ju vara en typiskt tonåring(nog för att hon verkar vara lite extremare än de flesta) på det sättet att hon rör sig med mycket killar och det händer mycket till höger och vänster. Från bloggen att döma har hon varit med flera killar den senaste tiden och även blivit sviken av flera. Hon uttrycker sin ilska mot otrohet vilket möjligtvis skulle kunna vara kopplat till mordet. Svartsjukedrama känns väl som många redan nämnt troligt, speciellt med åldern hos de inblandade i åtanke.
Jag ogillar idiotiska och arroganta inlägg av trollkaraktär. Det är därför jag fokuserat så mycket på det. Ber om ursäkt för detta.
Håller med om att hon verkar vara en vanlig tonåring. Fjortis-epitetet känns verkligen acceptabelt i hennes fall men varenda tjej i den åldern är fjortis nuförtiden så det är inte konstigt. Men ärligt talat så hoppas jag inte på ett svartsjukedrama. Jag ser hellre att hon mördats av någon psykotisk främling än av någon närstående i samma ålder. Att barn mördar barn är fullkomligt avskyvärt och borde även få trollen i denna tråd att fundera över samhällstillståndet.