Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-05, 16:00
  #1
Medlem
Hej jag undrar om någon kan lösa problemet på att mitt BF2. Jag har BF2 installerat det går att köra o spela normalt men efter ca 15 min så stängs spelet ner. Det står att BF2.exe file has stopped working. Jag har sökt och provat med de saker som står på andra fforum osv. som t ex kompabilitet har jag på jag har provat alla tre olika kompabilitet för windows vista service pack 1 osv. Vore bra om någon visste hur man får spelet att fungera. Skriv inte om ni bara ska skriva att jag ska söka för jag har provat. Tack för er som försöker hjälpa en gamer i nöd.
Citera
2010-05-05, 16:31
  #2
Avstängd
Gryathons avatar
Öppnar du spelet som Admin bör det fungera. Jag hade nämligen samma problem och det enda jag behövde göra var att starta spelet med admin rättigheter, kapaow!
Citera
2010-05-05, 16:47
  #3
Medlem
Jag har det men det lägger ner efter 15 min
Citera
2010-05-05, 17:05
  #4
Avstängd
Gryathons avatar
Konstigt... Då kan jag dessvärre inte hjälpa mig. Du måste kanske ominstallera spelet.
Citera
2010-06-03, 16:24
  #5
Medlem
k0das avatar
har du uppdaterat spelet? har du uppdaterat dina grafikdrivers? har du uppdaterat dina ljudkortsdrivers? har du uppdaterat directx? har du installerat m$ Visualc++ 200X Redistributable (de du får med på skivan / om du får med det på skivan)? är ditt windows up2date? osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback