Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-04, 19:05
  #1
Medlem
bajskorven3s avatar
Halloj, har ett problem när jag spelar som kommit dom sista dagarna bara. Så fort jag går in på en server så har jag ungefär 25-35 i ping vilket är helt OK men helt plötsligt så boostas den upp till 80-155 i några sekunder och sen tillbaka till min normala ping. Jag har ingen ide om vad felet är då jag har rätt rates, 100 fps och normal MS. Det enda som jag är hyfsat säker på är att problemet är relaterat till Internet då jag inte har några av dem här problemen på min LAN-server.
Citera
2010-05-04, 19:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorven3
Halloj, har ett problem när jag spelar som kommit dom sista dagarna bara. Så fort jag går in på en server så har jag ungefär 25-35 i ping vilket är helt OK men helt plötsligt så boostas den upp till 80-155 i några sekunder och sen tillbaka till min normala ping. Jag har ingen ide om vad felet är då jag har rätt rates, 100 fps och normal MS. Det enda som jag är hyfsat säker på är att problemet är relaterat till Internet då jag inte har några av dem här problemen på min LAN-server.

Fragbite är kanske ett bättre ställe för din frågeställning. Skämt åsido.
Säkert på att du inte har några program i bakgrunden, torrentprogram eller dyl?
Citera
2010-05-04, 19:12
  #3
Medlem
okees avatar
http://www.gamolo.com/spelare/101458-ada
Citera
2010-05-04, 19:15
  #4
Medlem
bajskorven3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Fragbite är kanske ett bättre ställe för din frågeställning. Skämt åsido.
Säkert på att du inte har några program i bakgrunden, torrentprogram eller dyl?

Har inga krävande program uppe nej.
Citera
2010-05-04, 21:14
  #5
Medlem
bajskorven3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okee
http://www.gamolo.com/spelare/101458-ada

Testade ändra lite smått på några punkter jag missat utan något bättre reslutat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback