2010-05-02, 17:02
Ni är dom som måste börja försöka förstå min sanning. Min sanning är vår sanning och den finns förankrad i vetenskapen. Ni kan med möda tänka er till den. Vägen är lång men jag vill visa er den. Jag står här och det finns inget vackrare än ren lycka förankrad i sanning. Det enda jag nånsin varit övertygad om i hela mitt liv är min nyfunna övertygelse. Jag har vaknat och vill väcka min omvärld.
Under premissen att ni vet att jag ifrågasatt allt i hela mitt liv.
Under premissen att ni vet att jag är människa precis som du.
Under premissen att mitt djupa tänkande lett mig fram till denna sanning som tidigare upprepats av 1000tals visa väsen genom historien.
Under premissen att ni vet att det inte finns något som heter galen. Det finns endast oorganiserat tänkande och rädsla som manifesteras som psykiska problem.
Under premissen att ni vet att medvetandet finns.
Under premissen att min sanning är det som gör paradigmskiftet ett måste.
Under premissen att allt inom min sanning är fast förankrad i vetenskapen och det går ej att motbevisa mig.
Under premissen att det enda jag vill att ni ska försöka göra är att förstå mig.
Under premissen att jag alltid kommer vara dig ärlig.
Är inte min sanning ren, ger den inte dig lycka?
Kan inte du försöka börja förstå den. Detta är steg 1.
Det här är inte guden i mig som befaller.
Det här är människan i mig som vädjar.
Jag förmedlar ett allvarligt rop på hjälp från vår skapelse.
Under premissen att ni förstår allvaret i min ton.
Under premissen att jag felat som du men nu är felfri.
Under premissen att jag lovar dig samma tillstånd om du följer mig.
Kan ni börja på att försöka förstå vad jag menar? Tänka tankarna ni inte vågar! Kan ni under dessa premisser börja ifrågasätta den rådande världsordningen?
Frågeställningen är: Varför vill inte ni/folk försöka förstå vad jag menar. Hur ska jag jag gå till väga för att få folk att börja förstå, både här på Flashback och massorna i stor skala. Både inom rikets gränser och utan dom gränser vi människor skapat åt oss själva. Är det logiskt att en värld ska vara uppdelad på det viset? Är det naturligt? Är det rimligt? Är det världen ni ser när ni tittar i ert djup?
Snälla börja försök förstå vad jag menar. Jag är villig att förmedla budskapet. Jag kan t o m förklara det åt dig.
=> https://www.flashback.org/t1184449 Hela vår värld är en stor projektion av oss själva?!
Slutfasen av min resa ägde rum på Flashback. Det är jag för evigt tacksam för. Låt mig återgälda den gåva ni givit mig. Genom att börja försöka förstå vad jag menar! Hitta den röda tråden i mina trådar den senaste tiden. Jag har tänkt djupare och djupare tills sanningen uppenbarade sig. Det är den renaste sanning som finns. Tro på mig för endast då kommer jag finnas. Vet att jag finns endast då kommer jag uppenbara mig. Vet att jag finns inom dig endast då kommer din storhet uppenbara sig. Jag ser den!!. Kan inte du försöka förstå och förklara hur du inte ser den. SÅ ska jag visa den! Öppna dig! Släpp tag om rädslan och fånga modet!
Mvh,
Naturens rop på hjälp
Under premissen att ni vet att jag ifrågasatt allt i hela mitt liv.
Under premissen att ni vet att jag är människa precis som du.
Under premissen att mitt djupa tänkande lett mig fram till denna sanning som tidigare upprepats av 1000tals visa väsen genom historien.
Under premissen att ni vet att det inte finns något som heter galen. Det finns endast oorganiserat tänkande och rädsla som manifesteras som psykiska problem.
Under premissen att ni vet att medvetandet finns.
Under premissen att min sanning är det som gör paradigmskiftet ett måste.
Under premissen att allt inom min sanning är fast förankrad i vetenskapen och det går ej att motbevisa mig.
Under premissen att det enda jag vill att ni ska försöka göra är att förstå mig.
Under premissen att jag alltid kommer vara dig ärlig.
Är inte min sanning ren, ger den inte dig lycka?
Kan inte du försöka börja förstå den. Detta är steg 1.
Det här är inte guden i mig som befaller.
Det här är människan i mig som vädjar.
Jag förmedlar ett allvarligt rop på hjälp från vår skapelse.
Under premissen att ni förstår allvaret i min ton.
Under premissen att jag felat som du men nu är felfri.
Under premissen att jag lovar dig samma tillstånd om du följer mig.
Kan ni börja på att försöka förstå vad jag menar? Tänka tankarna ni inte vågar! Kan ni under dessa premisser börja ifrågasätta den rådande världsordningen?
Frågeställningen är: Varför vill inte ni/folk försöka förstå vad jag menar. Hur ska jag jag gå till väga för att få folk att börja förstå, både här på Flashback och massorna i stor skala. Både inom rikets gränser och utan dom gränser vi människor skapat åt oss själva. Är det logiskt att en värld ska vara uppdelad på det viset? Är det naturligt? Är det rimligt? Är det världen ni ser när ni tittar i ert djup?
Snälla börja försök förstå vad jag menar. Jag är villig att förmedla budskapet. Jag kan t o m förklara det åt dig.
=> https://www.flashback.org/t1184449 Hela vår värld är en stor projektion av oss själva?!
Slutfasen av min resa ägde rum på Flashback. Det är jag för evigt tacksam för. Låt mig återgälda den gåva ni givit mig. Genom att börja försöka förstå vad jag menar! Hitta den röda tråden i mina trådar den senaste tiden. Jag har tänkt djupare och djupare tills sanningen uppenbarade sig. Det är den renaste sanning som finns. Tro på mig för endast då kommer jag finnas. Vet att jag finns endast då kommer jag uppenbara mig. Vet att jag finns inom dig endast då kommer din storhet uppenbara sig. Jag ser den!!. Kan inte du försöka förstå och förklara hur du inte ser den. SÅ ska jag visa den! Öppna dig! Släpp tag om rädslan och fånga modet!
Mvh,
Naturens rop på hjälp