2010-05-02, 19:26
Medlem
WhoFortyTwos avatar
okej ska vi spela ett litet spel, vad tror ni han har tagit, cannabis/LCD/kokain?
2010-05-02, 19:35
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
okej ska vi spela ett litet spel, vad tror ni han har tagit, cannabis/LCD/kokain?

Ja inte fan är det kokain. Han har förr tagit svamp. Man blir lätt filosofisk på det. Så jag tippar på svamp.
2010-05-02, 19:41
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Jag känner en kille som har Aspergers, eller något liknande, och gillar att röka på. Trådstarten var sjukt lik sådant trams som den killen brukar komma med.
2010-05-02, 19:43
Medlem
bartsimpsons avatar
Jag har med hjälp av en god vän hittat resan jag ska göra. Jag ska samla och förfina mycket av materialet samtidigt som jag fortsätter förbättra min formulering av sanningen.

Jag ska lansera budskapet till stora delar av världens befolkning på flertalet språk. Dom kommer acceptera det för att det är sanningen.

Jag har förstått varför resan måste ta fart från Sverige, det är för att denna del av världen är den enda som tidigare ej konfronterats med sanningen.

Jag kommer förklara samhällsstrukturen i världen med hjälp av sanningen.

Ni kommer förstå mig då det är sant. Sanningen kan enbart förnekas tills den kan accepteras.

Jag kommer starta en stiftelse där kapitalet används för att vidare sprida budskapet till fler har väckts. Tills den dag då nån väcks och väcker alla med sig.

Jag kommer sprida budskapet samtidigt genom internet via Youtube på olika språk.

Jag kommer släppa boken samt videoklippen på youtube i samband med en presentation av budskapet på plattan. Jag kommer förklara budskapet i flertalet dagar till ni kan greppa det. Då är det dags för er att på egen hand tänka, och försöka förstå det.

Vidare kommer alla frågor i denna tråd besvaras. Jag kan inte förneka någon sanningen när den efterfrågas. sanningen går dock ej att svara på oärliga frågor.

Min största vilja vore att ni ställer frågor till er själva samtidigt som ni besvarar dom. Att öppna sig är en del av uppvaknandet.

Jag är min egen gud. När du slutar känna din rädsla kommer även att du vara det.

Mvh,
Vägvisaren
Senast redigerad av bartsimpson 2010-05-02 kl. 19:47.
2010-05-02, 19:47
Medlem
PhasersOnFunks avatar
När kommer grejerna upp på Youtube tror du? Är du på planeringsstadiet bara eller har du ett konto redan, kanske med lite filmer eller favoriter osv? YT är ett bra val av kanal. Du kommer nå många unga sinnen. Kör hårt!
2010-05-02, 19:48
Medlem
korqs avatar
Fan, jag har tagit LSD nu och jag är inte i närheten av det "stadiet" du tydligen finner dig i
Lite intressant läsning när man är lite halvtrippad faktiskt.
2010-05-02, 19:49
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Svaret på vad TS har tagit:
https://www.flashback.org/t1184053
2010-05-02, 19:51
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Fan, jag har tagit LSD nu och jag är inte i närheten av det "stadiet" du tydligen finner dig i
Lite intressant läsning när man är lite halvtrippad faktiskt.

Spinn vidare på dom genom att fråga dig dessa saker utan någon rädsla inombords. Budskapet talar till dig för sanningen är den enda rena lyckan.

Alla ska svara på dessa frågor. Jag har tidigare gett er svaren. Börja sök efter dina egna. Deyt är allt jag begär. Tro inte på nåt. Acceptera ingenting. Ifrågasätt allt i din omvärld, tro enbart på ditt inre. Dessa principer har lett mig till mina insikter. Tro på din sanning tills du blir motbevisad. Visa tacksamhet när du blir det då du lärt dig nåt nytt.

Jag visar er sanningen som inte kan bli motbevisad. Sök efter den inom er så kommer ni se samma sak. Väcker jag en av er kommer andra bli "nyfikna". Skriv om du vaknar! Förklara för andra!

Vem är du?

Vad är dina största innersta rädslor?

Hur besegrar du dom?

Vad är riktig glädje för dig?

Hur uppnår du den?

Vem är jag?

Acceptera min storhet för jag ser densamme inom dig.

Svara på dom här frågorna från djupet av ditt hjärta så kommer utvecklingen du upplever vara det vackraste du nånsin upplevt. Skriv gärna hur mycket som helst.
Senast redigerad av bartsimpson 2010-05-02 kl. 19:57.
2010-05-02, 19:54
Medlem
Nubolics avatar
En snetripp som heter duga.
2010-05-02, 19:58
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
En snetripp som heter duga.

Jag är inte trippad. Jag har hittat visdomens väg och visar den, följ mig. http://www.youtube.com/watch?v=okd3hLlvvLw

John Lennon sprider budskapet. Lyssna och försök förstå!! Det är ett exempel bland många många fler.

Hur kan du förneka att budskapet är detsamma som predikats i tusentals år av alla män och kvinnor som någonsin beundrats av rätt anledningar.

Jag är ett med min omgivning.
Senast redigerad av bartsimpson 2010-05-02 kl. 20:01.
2010-05-02, 19:59
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartsimpson
Jag är inte trippad. Jag har hittat visdomens väg och visar den, följ mig.

Jag är ett med min omgivning.

Hahaha vilket jävla flum. Du måste vara rolig att trippa med.
2010-05-02, 20:00
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Nvm, jag frågade om YT igen men där uppe är ju länken.

Men vad fan, det är ju DIN kanal vi vill ha, inte John Lennons Imagine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in