2010-05-01, 15:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Ehm varför inte? Det är ju fan lagligt.
Med den attityden riskerar man att både dra till sig medias och polisens uppmärksamhet. Väldigt ovärt i min mening.
Citera
2010-05-01, 16:16
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Med den attityden riskerar man att både dra till sig medias och polisens uppmärksamhet. Väldigt ovärt i min mening.
Vilken attityd? Jag är inte TS.
Citera
2010-05-01, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3

Instämmer helt.. För mig va det ICA som posten kommer till som ringde snuten för dom misstänkte narkotika försäljning/köp,haha ligger typ alltid runt 5-7påsar på ica haha.

Men efter att ja skällde ut dem så har dom inte sagt nåt mera )

Men inte springa på stan med skiten,du har rätt.

Fastän de är lagligt så är det ju narkotika
Citera
2010-05-01, 16:18
Medlem
Citat:

Jag blir lika bestört varje gång jag träffar någon som tror att polisen bryr sig om lagar och förordningar. Måste vara samma personer som tror på aftonbladets artiklar

Citat:
Ursprungligen postat av Mrdollar
Fastän de är lagligt så är det ju narkotika

Narkotika är "slang" för narkotika klassade substanser, mao substanser som per definition inte är lagliga. Är något lagligt är det därför inte klassat som narkotika. Droger =! narkotika.
Citera
2010-05-01, 16:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Vilken attityd? Jag är inte TS.
Attityden jag citerade. Jag vet att du inte är TS, jag ville bara kommentera ditt inlägg.
Citera
2010-05-01, 17:16
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Nej. De är "lagliga" för att myndigheterna ännu inte riktigt vet hur de ska formulera och utveckla lagarna. Bara idiotiskt att ha med sig dessa påsar offentligt, i synnerhet om man är minderårig.
Citera
2010-05-01, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag blir lika bestört varje gång jag träffar någon som tror att polisen bryr sig om lagar och förordningar. Måste vara samma personer som tror på aftonbladets artiklar

Narkotika är "slang" för narkotika klassade substanser, mao substanser som per definition inte är lagliga. Är något lagligt är det därför inte klassat som narkotika. Droger =! narkotika.

ok mister perfekt,du fattade nog vad jag syftade på. Slappna av och släpp ditt kontrollbehov..
Citera
2010-05-01, 23:04
Medlem
deadsets avatar
Jag hoppas ni alla skämtar. Husrannsakan? Arrest?? Tagna på bar gärning? Alltså... det handlar om Jamaican Gold, en helt laglig rökmix. Vad är det som händer egentligen? Har vekligen polisen resurser att hålla på och lalla runt på det här viset, medan mördare och våldtäktsmän går lösa?
Citera
2010-05-01, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag hoppas ni alla skämtar. Husrannsakan? Arrest?? Tagna på bar gärning? Alltså... det handlar om Jamaican Gold, en helt laglig rökmix. Vad är det som händer egentligen? Har vekligen polisen resurser att hålla på och lalla runt på det här viset, medan mördare och våldtäktsmän går lösa?

1) Du vet att det finns olika avdelningar inom polisen va? 2) Polisen vet förmodligen inte vad påsen innehåller mer än att det är meningen att man ska röka det.
Citera
2010-05-01, 23:52
Bannlyst
Citat:

Nej vi skämtar inte,ser detta ut som skämt?
Citera
2010-05-01, 23:58
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrdollar
Nej vi skämtar inte,ser detta ut som skämt?

Ja, faktiskt.
Citera
2010-05-02, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ja, faktiskt.

då bör du lära dig alfabetet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto