Blev tagen av polisen med en påse jamaican gold. De beslagtog den för att kolla i labbet sa dom. Vad kommer hända? Det är väl lagligt?
Du behöver ej oroa dig,hände samma sak med mig,och snutarna försökte verkligen med allt.
Efter 5veckor fick ja reda på att det inte va nåt olagligt i just jamaican.
Du kommer få tebax ca 0-3 - 0.4g om dom tog hela påsen för dig.
Inget kommer att hända, när de testar innehållet så hittar de inget olagligt så ingen misstanke om brott finns längre.
Får man tillbaka sina grejer då egentligen eller röker poliserna själva upp det? Det behövs inte mycket av ett ämne för att göra en fullständig skann, rätt ska vara rätt imho.
Har blivit tagen 2gånger,samt husrannsakan hem mm,och ja satt inte inne för det..
Nej skämtar inte. Detta var dock för att jag vägrade att lämna urinprov. annars skulle det varit ungefär 4 timmar. Husrannsakan pga att jag beställt laglig rökmix. Den är nu skickad på analys. Utöver det inget olagligt. Inga dumma sms eller dyl.
Nej skämtar inte. Detta var dock för att jag vägrade att lämna urinprov. annars skulle det varit ungefär 4 timmar. Husrannsakan pga att jag beställt laglig rökmix. Den är nu skickad på analys. Utöver det inget olagligt. Inga dumma sms eller dyl.
aha ok,men ja lämnade urin prov direkt och blev släppt ganska snart efter det..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!