Tack för era svar och erfarenheter gällande denna (un)dresscode iaf
men det har väl ändå hettat till i bastun nån gång?
Litet låtsas-scenario:
Ett gäng polare ordnar fest hemma hos någon, som råkar ha en mysig trång liten bastu. De lyckas få med sig två mysiga brudar som är singel säger vi. Värden föreslår bastu (till sin egen fördel?

) efter alla är lite salong, för då är man extra sugen

Grabbarna är först in varav de flesta är nakna på 3 röda, vissa är kanske lite blyga och virar om handduken lite föriktigt, men det släpper rejält så småningom

Tjejernas TUR! nu ni... har ju så klart inget att basta i för det var oplanerat, vissa där inne är främlingar för dem, kanske dom rentav fnittrar lite över en killes enroma dase dom råka se i bara slakt tillstånd. Utav grupptryck eller av tävling förblir tjejerna också nakna och får låna de små handdukar som finns kvar och täcka det som går

Girls just wanna have fun
Alla är samlade och det börjar bli mycket hetare vart efter, tjejerna får hitta en plats att trängas på och det får faktiskt bli på nedre bänken mellan en killes ben, dasen kanske bara befinner sig en halv dm från hennes huvud ibland. Men snart är isen verkligen, snarare förångad och man orkar inte bry sig om hur handduken sitter för nu har alla fått en en känsla för varandra, flirtandes i naket tillstånd

En dam går ut först, därefter den första killen som ger upp i tävlingen och ser henne duscha i det halvskymda utrymmet, han snurrar tilll handduken och ger henne en ordentlig snärt på skinkan, hon blir lite förskäckt och sprutar kallvatten på honom... men den snärten vibrerade också så skönt i hennes underliv, nu vart det full lek på gång och mannen beger sig in i duschen och brottas lite om duschmunstycket, sen blev det hångel, smek, ligg... killen kom i mål
Inte menat att jag försökte skriva en novell eller menar att jag är bra på det, men fantasin och önsketänkandet bara sprudlade inom mig... Detta tror jag är absolut ingen omöjlighet IRL med tanke på alla andra mysiga äventyr jag läst här
Nå? Nån story någon?