Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-30, 20:39
  #1
Medlem
Jag är en tämligen lycklig människa, visserligen har jag en del psykiska besvär vilket innebär lite lidande då och då. Men överlag är jag lyckligt lottad, har det bättre än de flesta andra. Men idag är det grått ute och det är alltid såhär när det är grått. Jag försökte lyssna på Summer of 69 och började gråta, det fungerar helt enkelt inte

Jag går och är skitdeppig i en timme och sen är jag lycklig någon minut och sedan depp i en timme igen och så håller det på. Så då är frågan, är det så med dåligt väder? Bidrar det till dåligt humör?
Citera
2010-04-30, 20:47
  #2
Avstängd
För mig är det så. För resten av familjen är det inte så.

Jag tror det beror på ljuskänslighet, men det kan vara massa annat shit inblandat med. Mer människor är deppiga på hösten än våren, på våren känns det för en del som hela livet börjar igen, typ. Jag hatar svenska hösten; mörkt, kala träd, grått, blåsigt, kallt, regn och slask. Blir sur, låg och passiv. På våren blir man som tjuren Ferdinand när den där humlan stack han i arslet.
__________________
Senast redigerad av OpusOne 2010-04-30 kl. 20:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback