• 1
  • 2
2010-04-28, 20:43
Medlem
Litenundulats avatar
Vet ngon varfr man inte lngre kan se vilka som har/ inte har en p msn med Msn plus?

Det str bara "Nej" fastn personen har en och de skriver till mig hela tiden speciellt de tio som addade mig sist.
Citera
2010-04-28, 21:05
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenundulat
Vet ngon varfr man inte lngre kan se vilka som har/ inte har en p msn med Msn plus?

Det str bara "Nej" fastn personen har en och de skriver till mig hela tiden speciellt de tio som addade mig sist.

Du vet (frmodligen inte) att du kan se vem som har dig utan massa spyware program som msn plus
Citera
2010-04-28, 21:16
Medlem
Litenundulats avatar
Msn Plus r inte dligt, haft det i flera r.
Citera
2010-04-28, 21:21
Medlem
Har fr mig att man ven kan se vilka som har dig p sin lista under instllningar. Det r vl ven dr msn plus tar sin information ifrn.

Har ven haft liknande problem att det inte riktigt stmmer
Citera
2010-04-28, 21:23
Medlem
closecuts avatar
Citat:
Msn Plus r inte dligt, haft det i flera r.

r det det som r definitionen p om ngot r bra? Att du har haft det i flera r?
Citera
2010-04-28, 21:31
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Har fr mig att man ven kan se vilka som har dig p sin lista under instllningar. Det r vl ven dr msn plus tar sin information ifrn.

Har ven haft liknande problem att det inte riktigt stmmer

Ja, den du menar och msn Plus har samma problem.
Citera
2010-04-28, 21:31
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av closecut
r det det som r definitionen p om ngot r bra? Att du har haft det i flera r?

Flera r utan problem.
Citera
2010-04-28, 22:48
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Du vet (frmodligen inte) att du kan se vem som har dig utan massa spyware program som msn plus

msn plus! r helt okej om du bara ser till att kryssa ur att du inte vill ha toolbaren
Citera
2010-04-28, 23:35
Medlem
Targenors avatar
Citat:

Jag har inga som helst problem med detta, har du provat installera om msn + ?
Citera
2010-04-28, 23:49
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Jag har inga som helst problem med detta, har du provat installera om msn + ?

Yes, jag har tom ny dator och den andra datorn jag anvnde tidigare har samma problem + vissa av mina kompisar har likadant.
Citera
2010-04-29, 11:45
Medlem
Avinstallera MSN+ och live messenger och installera om. Kan ju vara bra att kolla om du har samma problem efter ominstallation av live messenger utan att ha MSN+ installerat nr du nd hller p. Det finns frdelar med att veta vem man ska skylla p nr det strular.
Citera
2010-04-29, 12:27
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guttergod
Avinstallera MSN+ och live messenger och installera om. Kan ju vara bra att kolla om du har samma problem efter ominstallation av live messenger utan att ha MSN+ installerat nr du nd hller p. Det finns frdelar med att veta vem man ska skylla p nr det strular.

Den funktionen ts syftar p finns inte med i live messenger, s de blir lite svrt att kolla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in