2010-04-29, 18:14
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guttergod
Avinstallera MSN+ och live messenger och installera om. Kan ju vara bra att kolla om du har samma problem efter ominstallation av live messenger utan att ha MSN+ installerat nr du nd hller p. Det finns frdelar med att veta vem man ska skylla p nr det strular.

Redan gjort det tv gnger, hjlper inte.
Citera
2010-04-29, 18:17
Medlem
Hos mig kvittar det om jag kr msn plus eller inte. Ser fortfarande inte vilka som har mig p sina listor ven att de har addat mig?
Har installerat om bde Windows Live och msn plus, men problemet kvarstr.
Citera
2010-04-29, 18:35
Medlem
Litenundulats avatar
Det finns tv stt att se vilka som har dig p sin lista

1.
- Klicka p dr du ndrar nick
- Alternativ
- Sekretess
- Visa

2. MSN PLUS
- Klicka p "Plus!"
- Rensa kontaktlistan
- Klicka p "Kontakter som har mig i sin lista". Det kommer st Ja/Nej.

Ingen av de hr tv funkar lngre fr mig fastn jag installerat om Msn och Msn Plus ngra gnger. Har redan sagt detta men jag hade dessa funktioner i flera r utan problem drfr jag blev lite frvnad ver att det inte gr lngre.
Senast redigerad av Litenundulat 2010-04-29 kl. 18:38.
Citera
2010-04-29, 20:20
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenundulat
Det finns tv stt att se vilka som har dig p sin lista

1.
- Klicka p dr du ndrar nick
- Alternativ
- Sekretess
- Visa

2. MSN PLUS
- Klicka p "Plus!"
- Rensa kontaktlistan
- Klicka p "Kontakter som har mig i sin lista". Det kommer st Ja/Nej.

Ingen av de hr tv funkar lngre fr mig fastn jag installerat om Msn och Msn Plus ngra gnger. Har redan sagt detta men jag hade dessa funktioner i flera r utan problem drfr jag blev lite frvnad ver att det inte gr lngre.

Det finns ett tredje stt i msn +

Hgerklicka p den person ni vill se sen Messenger Plus! funktioner och kontaktinformation
Citera
2010-05-05, 12:26
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Det finns ett tredje stt i msn +

Hgerklicka p den person ni vill se sen Messenger Plus! funktioner och kontaktinformation

Har testat den med men samma problem.
Citera
2010-05-05, 12:54
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Har testat den med men samma problem.

msn+ plockar ju sin information frn samma stlle som vanliga msn, s jag frstr inte riktigt varfr du behver det?
Citera
2010-05-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naning
msn+ plockar ju sin information frn samma stlle som vanliga msn, s jag frstr inte riktigt varfr du behver det?

Fr att det r vldigt mycket smidigare. Man ser ven hur lngesen personer var inloggad och hur lngesen det var man pratade med dem, samt att man kan plocka bort personer direkt ifall man vill, s rensningen blir bra mycket smidigare.

Fr vrigt har jag precis samma problem, har testat bde med Windows Live Messenger och MSN Messenger.
Det kanske r MS som vrnar om folks integritet?
Ngon kanske blivit hotad fr att de tagit bort en person frn MSN, och stmda p femtioelva miljoner dollar i USA fr detta? Skulle verkligen inte frvna mig :P
Citera
2010-05-08, 10:45
Medlem
Litenundulats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timilim
Fr att det r vldigt mycket smidigare. Man ser ven hur lngesen personer var inloggad och hur lngesen det var man pratade med dem, samt att man kan plocka bort personer direkt ifall man vill, s rensningen blir bra mycket smidigare.

Fr vrigt har jag precis samma problem, har testat bde med Windows Live Messenger och MSN Messenger.
Det kanske r MS som vrnar om folks integritet?
Ngon kanske blivit hotad fr att de tagit bort en person frn MSN, och stmda p femtioelva miljoner dollar i USA fr detta? Skulle verkligen inte frvna mig :P

Hahaha ;P hur det n r s vill jag ha tillbaka den funktionen Man knner sig nstan lite besatt
Citera
2010-05-25, 22:36
Medlem
Citat:
Hahaha ;P hur det n r s vill jag ha tillbaka den funktionen Man knner sig nstan lite besatt

hur gick det d? har exakt samma problem!!
Citera
2010-05-26, 01:57
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timilim

Det r som sagt var inga som helst problem fr mig att kunna f fram denna informationen via msn+ s att dom skulle censurerat r inget jag tror p
Citera
2010-05-26, 11:39
Medlem
fortfarande ingen som listat ut var problemet sitter?
Citera
2010-05-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1967
fortfarande ingen som listat ut var problemet sitter?

?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in