Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-27, 00:48
  #1
Medlem
Blandade tankar dyker upp hos mig varje gång jag ser min mamma öppna sin sovrumsdörr. Jag ser på henne med andra ögon. Jag ser på henne med mina ögon och undrar om det verkligen skulle gå, hur hon skulle reagera och hur min familj skulle reagera.

För en stund sedan frågade hon om jag mådde bra och tittade på mig med en allvarlig min, "Ja" svarade jag med gråten i halsen. Jag har aldrig under mitt vuxna liv mått så dåligt som jag gör nu, men så fort jag ser henne lyser min vardag upp. Jag kan inte sluta tänka på henne som min framtida kvinna!

Jag ber, drömmer, tänker och åtrår henne. Jag önskar att inte våra gener var så förbaskat lika och att samhället kunde ge vika för det jag mest av allt vill ha i världen.

Vad ska jag ta mig till? Berätta för henne? Berätta för en kompis?
Citera
2010-04-27, 00:52
  #2
Avstängd
SixPackGirlss avatar
Flytta genast!
Citera
2010-04-27, 01:04
  #3
Medlem
Awesomes avatar
Ring sjukvårdsupplysningen, inte illa menat men tror det kan göra dig gott.
Citera
2010-04-27, 01:10
  #4
Medlem
UAAs avatar
Du kan trösta dig med att du en gång i tiden har kravlat dig ut ur hennes kärlekstunnel. Närmare än så lär du inte komma igen.
Citera
2010-04-27, 01:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Tja du, ditt lilla troll... Om du får barn med din mamma är det ditt syskon, ditt barn, din mammas barn OCH barnbarn samtidigt! Snacka om flera flugor i en smäll!

Hahah jävligt coolt när man tänker på det!
Men du måste till psyket eller flytta utomlands illa kvickt!
Citera
2010-04-27, 01:18
  #6
Avstängd
IWBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Hahah jävligt coolt när man tänker på det!
Men du måste till psyket eller flytta utomlands illa kvickt!
Varför måste h*n till psyket för det din lilla PK hora???
Citera
2010-04-27, 01:22
  #7
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnmeister
Blandade tankar dyker upp hos mig varje gång jag ser min mamma öppna sin sovrumsdörr. Jag ser på henne med andra ögon. Jag ser på henne med mina ögon och undrar om det verkligen skulle gå, hur hon skulle reagera och hur min familj skulle reagera.

För en stund sedan frågade hon om jag mådde bra och tittade på mig med en allvarlig min, "Ja" svarade jag med gråten i halsen. Jag har aldrig under mitt vuxna liv mått så dåligt som jag gör nu, men så fort jag ser henne lyser min vardag upp. Jag kan inte sluta tänka på henne som min framtida kvinna!

Jag ber, drömmer, tänker och åtrår henne. Jag önskar att inte våra gener var så förbaskat lika och att samhället kunde ge vika för det jag mest av allt vill ha i världen.

Vad ska jag ta mig till? Berätta för henne? Berätta för en kompis?

Ställ den obligatoriska FB-frågan: 2:an?

Skämt åsido.. Om du inte trollar (vilket jag f ö är övertygad om att du gör) så skulle jag allvarligt överväga att söka hjälp.

Möjligtvis så kan du, med samtalsterapi samt psykofarmaka, en dag komma över din mamma och vända blicken mot andra MILFS.

Lycka till TS, det behöver du
Citera
2010-04-27, 01:25
  #8
Medlem
brajzillas avatar
vad ska du göra?

starta en tråd på fb check!
flytta hemifrån not check!
gå till valfri psykolog ____ ?
Citera
2010-04-27, 01:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnmeister
Blandade tankar dyker upp hos mig varje gång jag ser min mamma öppna sin sovrumsdörr. Jag ser på henne med andra ögon. Jag ser på henne med mina ögon och undrar om det verkligen skulle gå, hur hon skulle reagera och hur min familj skulle reagera.

För en stund sedan frågade hon om jag mådde bra och tittade på mig med en allvarlig min, "Ja" svarade jag med gråten i halsen. Jag har aldrig under mitt vuxna liv mått så dåligt som jag gör nu, men så fort jag ser henne lyser min vardag upp. Jag kan inte sluta tänka på henne som min framtida kvinna!

Jag ber, drömmer, tänker och åtrår henne. Jag önskar att inte våra gener var så förbaskat lika och att samhället kunde ge vika för det jag mest av allt vill ha i världen.

Vad ska jag ta mig till? Berätta för henne? Berätta för en kompis?

Det är inte för inte, män drar sig till kvinnor som liknar/är som sin mor. But WTF DUDE! Du måste ju förstå att detta är helt out of controll, och du ska inte säga det till någon annan än vi här på FB! Dina vänner kommer antagligen inte tror dig, och du kommer med all säkerhet förstöra din och din mammas realtion om hon får reda på detta. Gå ut och sök efter andra kvinnor ist, när du har hittat den rätta så kommer hon med all säkerhet vara som din mamma. Eftersom det är det du gillar.. Lycka till
Citera
2010-04-27, 01:54
  #10
Medlem
Xstars avatar
Jag föreslår lobotomi.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lobotomi
Citera
2010-04-27, 02:00
  #11
Medlem
Blaskas avatar
All kärlek är bra kärlek! Back in the days bangade man säkert sin morsa hela tiden, kör bara kör!
Citera
2010-04-27, 02:02
  #12
Medlem
Italienskans avatar
QUOTE=
Jag ser på henne med mina ögon och undrar om det verkligen skulle gå, Självfallet inte hur hon skulle reagera hon skulle tuppa av, sedan ta sig en fylla och ringa barnpsyk och hur min familj skulle reagera. Ehhh... hur tror du att de skulle reagera? Med glädje?

För en stund sedan frågade hon om jag mådde bra och tittade på mig med en allvarlig min, "Ja" svarade jag med gråten i halsen.
Jag har aldrig under mitt vuxna liv små pojkar brukar oftast växa upp... mått så dåligt som jag gör nu, det är ju inte å kul men så fort jag ser henne lyser min vardag upp.
Det är ju smickrande att du säger så om din mor, men nu stoppar vi där.
Jag kan inte sluta tänka på henne som min framtida kvinna! Nej, det finnns 3 miljarder andra presumtiva kvinnor som kan bli din fru.

Jag ber, drömmer, tänker och åtrår henne. Astrid Lindgrens barnsjukhus har psykakut. Jag önskar att inte våra gener var så förbaskat lika och att samhället kunde ge vika för det jag mest av allt vill ha i världen. Kommer samhället, gudskelov aldrig att göra.

Vad ska jag ta mig till? Se ovanstående, flytta hemifrån till helgen, gå på krogen och regga dig på dejtingsajt som den "vuxne" man du är.
Berätta för henne? Nej. Berätta för en kompis? Nej, däremot för en psykolog, eller för ett troll i skogen. QUOTE=
__________________
Senast redigerad av Italienskan 2010-04-27 kl. 02:18.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback