Citat:
Ursprungligen postat av DjinQuijota
Lilla Monaco ute i Blackan är bland de läbbigaste ställen jag satt min fot på (o då var det för att låna toan, jag brukar inte vara i Blackan för att besöka Lilla Monaco direkt).
ooo mama, lilla monaco i Blackan och Blackebergswoken är två ställen som är riksäckliga. Det är normalt sett kö utanför dörren vid öppningstid dvs vid 11 tiden på förmiddagen.
Förorterna är som tidigare konstaterat fullpackade med riktigt nasty ställen. Högdalen har bl.a fått äran att vara värdar till det klassiga stället Hanks Heaven. Det stället e läbbigt på allvar.
Nån skrev att Bulwinkles, Bullen e dräggigt men efter sin extreme makeover e det inte så äckligt längre. Ok det känns som lilla Karachi men det e inte dräggigt. Har fått för mig att Rosa drömmar gått samma öde till mötes, dvs byta ut viking line möblerna mot nya coola kinesiska designmöbler. Classy!
Jag bor på superflashiga östermalm och en del får för sig att dom lokala krogarna här skulle vara finare. Nope! Det e samma bosnier och turkar som äger dom och i baren står alkoholiserade östermskärringar i lite snyggare outfits än på hanks heaven.
Nu ska jag ner till debaser och lyssna på lite bra musik.
Länge leve McGyver!