Citat:
Ursprungligen postat av MaudOlofsson
Undrar hur det känns att våldta någon och vad det är som driver en människa till att göra detta. Finns här någon våldtäktsman (eller någon som gjort något som angränsar till våldtäkt) på Flashback?
Träd fram och berätta!
Jag är även intresserad av våldtäktsfantasier. Vad är det som får en att gå igång?
Allt om våldtäkt!
Observera att jag själv inte är intresserad av våldtäkt och tänder inte heller på detta.
Är du igång nu igen och klämmer på bollarna? Good for you!
Om du inte tänkt på det så är våldtäkt inte alltid och förmodligen även oftast inte en handling för att få ligga utan mer för att dominera någon annan. Våldtäkt har förekommit väldigt ofta från man till man förr i tiden, inte som ett bevis på att den som tar är bög men för att förnedra den andre hannen sexuellt. Något som förmodligen vi har haft kvar i oss sen reptilerna.
Om du är kille så hoppas jag verkligen du har haft sex med någon, vilket gör förklaringen lättare. För om du placerar dig i en sådan position där tjejen inte har så mycket att säga till om, sen köra så mycket du kan (tills hon säger någonting att du ska sluta) så det enda man känner är att man är i kontroll, en maktposition. Inte direkt sexuellt tillfredsställd, som är mycket skönare i andra positioner och andra tempon för övrigt.
Så, det är en våldsakt. Inget man gör för att man inte lyckas få sig ett ligg.