2010-04-22, 00:23
Bannlyst
Undrar hur det känns att våldta någon och vad det är som driver en människa till att göra detta. Finns här någon våldtäktsman (eller någon som gjort något som angränsar till våldtäkt) på Flashback?

Träd fram och berätta!

Jag är även intresserad av våldtäktsfantasier. Vad är det som får en att gå igång?

Allt om våldtäkt!

Observera att jag själv inte är intresserad av våldtäkt och tänder inte heller på detta.
Citera
2010-04-22, 00:26
Medlem
Meropes avatar
Finns ju massor om "varför" en del män våldtar om man googlar. Det handlar i stort sett uteslutande om makt och kontroll framför kåthet.

Tror inte någon träder fram om det. Eller iofs, peddokräken snackar ju om sina sjuka idéer etc...
Citera
2010-04-22, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merope
Finns ju massor om "varför" en del män våldtar om man googlar. Det handlar i stort sett uteslutande om makt och kontroll framför kåthet.

Tror inte någon träder fram om det. Eller iofs, peddokräken snackar ju om sina sjuka idéer etc...

Jag är medveten om dessa teorier. Det är just därför jag söker en äkta våldtäktman och vad han har att säga om saken. Jag hoppas att någon vågar träda fram.
Citera
2010-04-22, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudOlofsson
Undrar hur det känns att våldta någon och vad det är som driver en människa till att göra detta. Finns här någon våldtäktsman (eller någon som gjort något som angränsar till våldtäkt) på Flashback?

Träd fram och berätta!

Jag är även intresserad av våldtäktsfantasier. Vad är det som får en att gå igång?

Allt om våldtäkt!

Observera att jag själv inte är intresserad av våldtäkt och tänder inte heller på detta.

Jag våldtog din mamma och du blev resultatet. Du ska vara glad, du.

Skämt åsido. Jag låg och brottades med en flickvän någon gång på skämt. Efter ett bra tag blev jag riktigt kåt och sa att jag skulle våldta henne. Det blev lite rollspel och jag var jävligt dominerande, vilket var ovanligt eftersom det brukade vara tvärtom. Båda gillade det, men tror inte det hade funkat lika bra om vi "planerat det", så att säga. Det var det spontana i det hela som triggade igång oss. Det var väl så nära en våldtäkt jag kommit.
Citera
2010-04-22, 00:38
Medlem
Meropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faderallan

Skämt åsido. Jag låg och brottades med en flickvän någon gång på skämt. Efter ett bra tag blev jag riktigt kåt och sa att jag skulle våldta henne. Det blev lite rollspel och jag var jävligt dominerande, vilket var ovanligt eftersom det brukade vara tvärtom. Båda gillade det, men tror inte det hade funkat lika bra om vi "planerat det", så att säga. Det var det spontana i det hela som triggade igång oss. Det var väl så nära en våldtäkt jag kommit.
Räknas inte, tycker jag. Men det är väl upp till TS att avgöra.
Citera
2010-04-22, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faderallan

Det var fortfarande ganska långt bort från en riktig våldtäkt, men tackar för bidraget.
Citera
2010-04-22, 00:43
Medlem
dirnas avatar
Jag undrar om våldtäktsmän verkligen inser att de våldtar... det är ju rätt uppenbart om man överfaller någon i skogen och knullar skiten ur henne. Men oftast är det ju inte så våldtäkter går till... jag tror bara inte att killar som våldtagit går och tänker att de har våldtagit.

Sen vad det gäller jämförelsen med "peddokräken"... många av dom är ju sjuka och har intalat sig själva en egen sanning om barn och deras sexualitet. Det känns lite långt ifrån våldtäktsfall där man begår ett brott och det finns en hårfin linje mellan brott och icke brott.
Citera
2010-04-22, 00:47
Medlem
Citat:
Det var fortfarande ganska långt bort från en riktig våldtäkt, men tackar för bidraget.

Jo, jag vet, men jag tvivlar ganska starkt på att någon riktig våldtäktsman träder fram. En sån här tråd kan inte annat än fyllas med troll. Rolig läsning lär det bli, oavsett.
Citera
2010-04-22, 00:57
Medlem
miko_ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Edit: Kände att jag inte pallade denna trollningen.

Vad menar du?

Ontopic: En bekant till mig träffade på en kille som hade dragit hem en tjockis på fyllan, de låg och gosade först innan han märkte att tjockisen höll på att däcka, han tog då tag om hennes hals och berättade för henne att han skulle ligga ikväll vare sig hon ville det eller inte..

Han såg dock inte det som en våldtäkt.
Citera
2010-04-22, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hakken
HAHAHAHA!!! Hur kan ts förvänta sig seriösa svar i en tråd om han själv skriver sånt här!? Men klockrent,

Ja, jag uppfattade det inte som en våldtäkt. Han väckte henne genom att säga så där, sedan besvarade hon honom med sitt medgivande. Det är stor skillnad.

Jag står fast vid att tjockisar/mulliga sällan säger nej och att de gärna vill ha lite hårdare tag. En fast hand. Detta är min erfarenhet.
Citera
2010-04-22, 02:11
Medlem
miko_ms avatar
Citat:
Ja, jag uppfattade det inte som en våldtäkt. Han väckte henne genom att säga så där, sedan besvarade hon honom med sitt medgivande. Det är stor skillnad.

Jag står fast vid att tjockisar/mulliga sällan säger nej och att de gärna vill ha lite hårdare tag. En fast hand. Detta är min erfarenhet.

Men det var en våldtäkt, han hotade fan tjockisen.

Maud: du och regeringen borde lägga fram en proposition där våldtagna tjockisar inte kan räknas som offer.
Citera
2010-04-22, 02:15
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Det närmaste jag kommer är att jag vaknat av att jag drömde att min flickvän ville knulla, hon låg bredvid mig, så jag drog helt enkelt ner hennes trosor och körde in den. Hon vaknade när jag drog ner trosorna, men fattade inte riktigt vad som hände. Fast hon var nöjd med det ändå.
Senast redigerad av Mr.Vrnn 2010-04-22 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in