2010-04-22, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miko_m
Men det var en våldtäkt, han hotade fan tjockisen.

Maud: du och regeringen borde lägga fram en proposition där våldtagna tjockisar inte kan räknas som offer.

Okej, på vilket sätt får du det till våldtäkt? Jag menar, han väcker henne lite bryskt och sedan får han knulla. Menar du att hon sa nej och att hon kämpade emot?
Citera
2010-04-22, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
Det närmaste jag kommer är att jag en gång vaknade av att jag drömde att min flickvän ville knulla, hon låg bredvid mig, så jag drog helt enkelt ner hennes trosor och körde in den. Hon vaknade när jag drog ner trosorna, men fattade inte riktigt vad som hände. Fast hon var nöjd med det ändå.

Den har man ju gjort åtskilliga gånger. Eller att man vaknar av att man har sex rentav... men det är mer en sån där ömsesidig grej. Ofta pillar man på varandra i sömnen innan.
Citera
2010-04-22, 02:34
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaudOlofsson
Den har man ju gjort åtskilliga gånger. Eller att man vaknar av att man har sex rentav... men det är mer en sån där ömsesidig grej. Ofta pillar man på varandra i sömnen innan.

Jo, precis, men gör man det fel gång så skulle det kunna innebära våldtäkt. Men oftast inget farligt alls nej.
Citera
2010-04-22, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
Jo, precis, men gör man det fel gång så skulle det kunna innebära våldtäkt. Men oftast inget farligt alls nej.

Man får göra sånt när man är ihop tycker jag... det händer att min tjej tar på min kuk när jag inte vill det... som för att se om jag är kåt. Inte fan blir det våldtäkt bara för det liksom... Samma med att jag vaknar av att hon suger av mig...
Citera
2010-04-22, 03:23
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaudOlofsson
Man får göra sånt när man är ihop tycker jag... det händer att min tjej tar på min kuk när jag inte vill det... som för att se om jag är kåt. Inte fan blir det våldtäkt bara för det liksom... Samma med att jag vaknar av att hon suger av mig...

Visst ska man få göra så när man är tillsammans, absolut. Vet dock inte hur det ser ut juridiskt... I teorin kanske man skulle kunna bli anmäld för det? Eller kanske bara är så att jag har erfarenhet av dåliga fruntimmer som faktiskt skulle kunnat anmäla för något sånt när det hände på "fel dag"...
Citera
2010-04-22, 06:41
Medlem
Våldtagit är ett så jävla starkt ord, men jag tror att det finns många snubbar som legat med en tjej utan godkänt samtycke. Att man tjatar och ligger på och liksom tar för sig lite aggressivt. Det är väl speciellt när tjejen är väldigt osäker på sig själv som det kan bli så och det har jag varit med om några gånger när man var lite yngre och jagade mer. Inget man är stolt över, men samtidigt är det inget jag skäms över heller.
Med de nya lagarna som gäller om våldtäkt tror jag att minst en fjärdedel av Sveriges manliga befolkning har begått en "våldtäkt" någon gång. Jag är helt allvarlig.
Citera
2010-04-22, 08:22
Medlem
cmdQs avatar
När jag var "ung" träffade jag en kille som var 180cm och hade mustasch, vi hade "samlag" efteråt fick jag veta att han var 14, han var drivande i sexet, men trots detta så enligt lag paragrafen hade jag våldtagit honom, Ordagrant stod det att det räknades som "våldtäkt mot barn" jag var 4 år äldre och betydligt mindre rent fysiskt.

Han anmälde inte för han ansåg inte att det var något brott.
Citera
2010-04-22, 08:48
Medlem
FB:erskan brisingramen eller hur det stavas har blivit våldtagen, hon nämnde det själv i en annan tråd. Hon kanske har erfarenhet om detta, fråga henne.
Citera
2010-04-22, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miko_m
Vad menar du?

Ontopic: En bekant till mig träffade på en kille som hade dragit hem en tjockis på fyllan, de låg och gosade först innan han märkte att tjockisen höll på att däcka, han tog då tag om hennes hals och berättade för henne att han skulle ligga ikväll vare sig hon ville det eller inte..

Han såg dock inte det som en våldtäkt.

Det där skulle jag klassa som våldtäkt. Jävla avskum till människa.
Citera
2010-04-22, 11:28
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmdQ
När jag var "ung" träffade jag en kille som var 180cm och hade mustasch, vi hade "samlag" efteråt fick jag veta att han var 14, han var drivande i sexet, men trots detta så enligt lag paragrafen hade jag våldtagit honom, Ordagrant stod det att det räknades som "våldtäkt mot barn" jag var 4 år äldre och betydligt mindre rent fysiskt.

Han anmälde inte för han ansåg inte att det var något brott.
Tänker du på byxmyndighetslagen? Våldtäkt är väl snarare när man tvingar till sig sex medelst våld eller hot? Hotade du honom? Slog du honom?
Citera
2010-04-22, 12:09
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Tänker du på byxmyndighetslagen? Våldtäkt är väl snarare när man tvingar till sig sex medelst våld eller hot? Hotade du honom? Slog du honom?

Nej, sexualbrottslagstiftningen trädde i kraft 2005, om man har samlag med en person under 15 år så dömas man för våldtäkt mot barn.

http://www.google.se/search?q=sexual...ient=firefox-a
Citera
2010-04-22, 12:33
Medlem
Jag känner en kille som tog en tjej på kissimurran när hon sov. Han hade läget och kunde inte låta bli. Bara ett litet dopp. De kände varandra. Hon märkte inget, eller sa aldrig något om det i alla fall. Efter viss tid berättade han det för oss andra, som givetvis tyckte det var en sjukt kul story!

Efter att vi själva tänkt på det en tid så kom allt fler av oss underfund med att det faktiskt kan räknas som våldtäkt. Dock aldrig någon av oss som skulle få för oss att gå ut med det...varför liksom. Annorlunda sak om hon märkt det och led av det dock. Nu är det och förblir det en sjukt rolig historia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in